Uusi kaveri laittoi viestin " tapa ittes"
Juttelin yksipäivä uuden naapurini kanssa niitä näitä pihalla ja hän vaikutti oikein mukavalta oli aika puhelias. Hän pyysi jokupäivä kahville ja lisäsi minut facessa kaveriksi...
Noh tässä äsken sain häneltä viestin että " tapa ittes"
Mitään ei ole tuon jälkeen enää laittanut ja nyt poisti oman tunnuksensa kokonaan..
Hieman hämmentää että oliko tarkoitus kirjoittaa minulle vai menikö väärälle ihmiselle. Outoa että puolitutulle kirjoittelisi tommosta ja mitään riitaa ei ole ollut.
Kommentit (29)
Sehän voi olla mikä hörhö hyvänsä joten ei kannata ottaa itseensä...
Oletko nainen ja tämä toinen mies? Jos niin hän ihastui sinuun ja kokee tulleensa tyrmätyksi ja kahden kaljan jälkeen kirjoitti ja painoi enteriä.
Jaa-a. Mies vai nainen? Jos sillä oli taka-ajatuksia "kahville". Tiedäthän.
Mustasukkainen kumppani tai muu läheinen/ vahingossa viesti väärälle (ei terve ihminen kyllä sano kenellekään noin)/ joku yhtäkkinen sekoaminen? Luultavasti on estänyt sut ellet näe hänen profiiliaan. Koita olla miettimättä tätä liikaa, jos törmäätte vielä tarkkaile hänen reaktiotaan jos moikkaat. Jos alatte jutella kysy ihan suoraan asiasta, ei sitten jää vaivaamaan.
Unohda koko tyyppi. Mitä tuota miettimään - jos noi vaikeasti alkaa niin mitenköhän sitten jatko...
Mun mielestä tosi sairasta laittaa tollanen viesti. Tarkoituksella tai väärälle henkilölle, ihan sama. Ei tollasta voi laittaa kenellekään!
Mulle on sanottu monta kertaa. Kannattaa tuollaisten puheiden vaan antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Ja nainen oon ja tää toinenkin nainen
Sairasta ja vielä sairaampaa sanoa puolitutulle kun vaikka riidanyhteydessä kumppanille joka on vaikka pettänyt
Jotkut on tollasia, nyt tiedät millaisia juttuja on odotettavissa tän uuden kaverin kanssa. Ei ehkä ihan vakaimmasta päästä tyyppejä?
Välttelisin, pitäisin etäisyyteni kunnes tiedän millainen _oikeasti_ on.
No ei mikään pesän pörröisin mehiläinen tämä sinun naapurisi.
Minä kyllä pelästyisin ja loukkaantuisin.
Kertoisin hänestä muille naapureille, se voi auttaa sinua käsittelemään asiaa.
Ettei ole joku tuiki tuntematon tehnyt ilkeää pilaa? Tuo naapuri kirjautunut faceen esim. jollain yleisökoneella ja seuraava käyttäjä ollut joku häiriintynyt tapaus. Onhan näitä sattunut.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisin hänestä muille naapureille, se voi auttaa sinua käsittelemään asiaa.
Jos nyt ensin selvittäisi onko se viesti edes ko. naapurin kirjoittama.
Ei poistanut tunnustaan, vaan esti sinut.
Kysy siltä