Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka usein IUI:hin?
03.04.2006 |
Eli siis kysymykseni kuuluu - meillä oli viime kierrossa elämäni toinen IUI - ekasta kerrasta taannoin tärppäsi ja nyt olemme aloittaneet kakkosen hoidot - olimme hoidosssa maaliskuussa josta nega :( ja nyt sitten mietinkin, että koskahan sitä " uskaltaa" seuraavaan? Ajattelin ainakin yhden kerran/kierron jättää väliin, koska piikitys jostain syystä alkoi pelottamaan ..?
Eli millaisia hoitovälejä suositellaan IUI:ssa? Ja toisekseen kunnallisella puolella ei tehdä kaiketi kuin kolme?
-Pallukka-
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja nyt tehdään tähän kiertoon seuraava. Minä sain sellaisen käsityksen, että meillä ainakin sitä inssiä kokeillaan tämä kevät putkeen joka kierrossa, sitten on kesätauko, ja syyskuussa päästäneen IVF-hoitoon, kun jonossa kerran jo ollaan.
3-4 inssiä tehdään meille julkisella, mutta jos siittiöiden määrä on tässä toisessakin yhtä heikko kuin ensimmäisessämme, niin sitten ei tehdä muuta kuin tämä toinen. Eli ilmeisesti se 4 inssiä julkisella on se maksimi, ainakin TAYSissa. Muttei niitä sitten kaiketi kannata tehdä edes sitä määrää, jos simpat kovin huonoja ovat.
Ainakin tällä hetkellä olen ihan innolla menossa sinne heti toiseen kiertoon heti perään ja kun tosiaan tietää senkin, että kesätauko pukkaa sitten joka tapauksessa päälle, että ehditään edes jotain kokeilla ennen sitä. Mutta kyllähän se pettymys epäonnistuneen hoidon jälkeen suurempi oli kuin luomuna, että varmaan jossain vaiheessa iskee jonkinmoinen paniikki :(
Minullakin on kyllä Pregnylin osalta pistokammo! Mulla kun on edelleen mahassa erivärinen alue siinä pistokohdan ympärillä, vaikka pistoksesta jo 3vka! Se ei ole mitenkään mukava pistettävä =( Muuten olenkin ottanut vielä clomeja, mutta jos inssejä päädytään meillä enemmän tekemään, niin sitten clomit vaihtuvat johonkin pistettävään tuotteeseen.