Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako sektioäiti aina oman huoneen tai perhehuoneen?

Vierailija
03.04.2006 |

Minulle tulossa sektio. Pelkään pahinta että joutuisin isoon huoneeseen jakamaan sen itkevien lasten ja äitien kanssa.

Ensimmäinen lapsikin syntyi sektiolla ja saimme perhehuoneen. Mies hoiti koko ajan lasta kaverina, pari päiväähän menee aika vaikeasti kun ei itse oikein saa eikä voi nostaa vauvaa. Tämä helpotti hoitajienkin työtä, kun en ikinä soittanut kelloa, mies tyhjensi jopa katetripissat...

Mutta miten on, saanko oman huoneen ja onko tässä kaupunkikohtaisia eroja, asumme Oulussa. Tiedätkö ketään, joka olisi joutunut olemaan koko sairaalassaoloaikansa jaetussa huoneessa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla minulla oli sellainen punppu, josta tuli lääkettä tasaisin väliajoin, silloin ei kielletty kännykkää. Toisella kerralla pumppu oli erilainen, ja sain napista painaa lisää lääkettä. Silloin ei huoneessa saanut käyttää kännykkää.

Vierailija
22/24 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään pahinta että joutuisin isoon huoneeseen jakamaan sen itkevien lasten ja äitien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

27

Vierailija
24/24 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo puuaivo eli sinä joka kommentoit että miksi juuri ap:n pitäisi saada erityiskohtelu.

KAIKILLA äideillä pitäisi olla oikeus saada perhehuone, ja näin on ainakin OYSissa. Eli siis jos jonottamalla saa huoneen, kaikillehan niitä ei riitä eli jonotusoikeus pitäiis kaikilla olla.

Sektioäidin toipumisaika on pidempi keskimäärin, siksi olisi hyvä jos heillekin suotaisiin oma rauha.

Pieni terve itsekkyys ei ole pahasta kenellekään äidille, naurettavaa ajamasi periaate, että kukaan ei saa saada hyvää kohtelua, kaikille vaan tasaisesti ankea. Sosiaalidemokratia istuu näköjään joissakin mammoissa turhan tiukkaan....