Arvasitko jo yläasteella, kuka luokkalaisistasi saa lapsen/lapsia nuorena?
Itse oli kaksi sellaista tyttöä joista jo seiskaluokalla aisti, että nuo tulevat sikiämään nuorena. Oikeassa olin, toisella nyt neljä lasta ja toisella kaksi. Ikää kaikilla meillä 28v.
Kommentit (23)
Ei tarvinnut arvailla, kun ensimmäinen pamahti paksuksi poikaystävälleen jo kasiluokalla. En olisi kyllä sen puoleen osannut odottaa ko. henkilöltä, tyttö oli hiljainen, vaatimaton ja syrjäänvetäytyvä, todella lapsenomainen vielä itsekin.
Mä olin varmaan 15-16 kesäsienä varmaan itse niin teini, että en hirveeesti käyttänyt aikaani sen miettimiseen, että kuka tytöistä olisi saava lapsen nuorimpana. - Sinänsä hassua, koska tytöt kyllä muuten jostain kumman syystä alkoivat kiinnostaa. - Kun muistan senkin ajanjakson, jolloin isompi joukko vastakkaisen sukupuolen edustajista oli lähinnä tylsiä ja joista vain osa -osallitui meidän poikein leikkeihin mukaan. En kyllä muista, että ketään tyttöä olisi mitenkään erityisesti kiellettyt tai estettykään tulemasta mukaan. Ja osa tytöistä oli tuolloin paljon "poikamaisempia" kuin moni poika. Mutta yleisemmin sanoisin, että nyt kun katsoo sitä, joukkoa yläasteen aloittaneita nuoria, niin on melkein pelottavaa ajatella, että kuinka tavallaan selkeästi silloin "jo" -voi olla, että osan kohdalla jo paljon aiemminkin suurimman osan oppilasita tulevat vaiheet oli ennustettavissa. - Eli juurikin se, kenestä mahd. tulee nuorena äiti, mutta yht. lailla mm. se mihin jatkavat opintojaan yläasteen jälkeen, tai ovatko tulevaisuudessa heitä, jotka ovat ylipainoisia vai normaalipainoisia..
En olisi arvannut. Pahimmat tiinehtijät löytyivät lukiosta. Oli joku muotivillitys ysärin alussa sitouttaa poikkis vauvalla.