Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaja ei kerro milloin aikoo maksaa tavaran :o

Vierailija
16.08.2017 |

Ilmoitti vain että hän ostaa sen, vaihdettiin tilinumero ja osoite. Kun ei maksua kuulunut niin laitoin perään viestin että ilmoittelee kun maksaa, yleensä tässä kohtaa vastataan että joo, makselen illemmalla tms, niin hän vastasi vain, että ok. En nyt sitten tiedä koska on maksamassa. Enkä kyllä kehtaa kyselläkkään, että milloin meinasit maksaa, ainakaan heti. Milloin ois hyvä kysellä? Ois vain reilusti ilmoittanut että maksaa esim lapsilisäpäivänä, palkkapäivänä tms.

Kyllä välillä tulee ihan ihme ostajia

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli laittaa viestiä että koska meinasit maksaa kun ois muitakin ostajia mutta kun ei ole, gän on ainut kiinnostunut niin sen vuoksi en viitsi hoputtas, tuskin löytyy ihan heti uutta ostajaa

Vierailija
2/7 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän on. Lähetät tavaran vasta kun rahat tilillä. Ilmoitelkoot mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rahoja et näe...

Vierailija
4/7 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole rahapulan takia myymässä pikaisesti, odotat, että rahat tulee. Muutaman viikon päästä ilmoitat, että et enää myy hälle, vaan laitat uudelleen myyntiin.

Vierailija
5/7 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen fiilis ettei hänellä olis nyt rahaa maksaa, siksi ei mitään ilmoitellut kiska aikoo maksaa. Kyllähän se yleensä maksetaan heti tai lähiaikoina.

Ap

Vierailija
6/7 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odottaisin kolme päivää kaupan sopimisesta, korkeintaan neljä. Jos ei siinä ajassa pysty maksamaan, niin ei sillä mitään maksuaikeita ollutkaan.

Vierailija
7/7 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt odottanut tuota maksua jo montakin päivää, vai onko tämä nyt joku ihme sähläysjuttu kun toinen ei olekaan heti työpäivän aikana kaivanut verkkopankkitunnuksiaan esiin?

Itse ainakin kuittaan tuollaiset viestit lyhyesti että vastapuoli tietää minun saaneen viestin. Jos esimerkiksi huuto on lauennut minulle ja sieltä tulee samantien tilinumeroa kesken työpäivän, niin saatan juurikin vastata ok tai sitten en mitään jos on tarkoitus maksaa samana päivänä. Ainoastaan silloin sanon maksupäivästä jotain jos en viitsisi kaivaa konetta esiin ihan samana päivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi