Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miniä ei huolinut

korjaanminiälle
16.08.2017 |

Miniä soitti pari päivää sitten ja pyysi että teen tiettyjä korjauksia lastenlasteni vaatteisiin. Lupasin ja yllättäen minulle tuli työmatka Helsinkiin missä poikani perhe asuu. Soitin puolen päivän aikaan miniälle että voisin ottaa heiltä korjattavat vaatteet mukaani. Asun itse Lohjalla. Miniän nuorempi lapsi on yksi vuotta js miniä on vielä kotona. Miniä vastasi että ei käy. Olen vielä nukkumassa kun valvoin yöllä. Nukutttaa ja kielsi tulemasta. Miniä sanoi että hae joku toinen kerta vaikka ensi lauantaina. Eli joudun tekemään Lohjalta päiväreissun hakemaan korjattavia vaatteita. Miniä ei aja autoa ja ei lähde mielellään maalle julkisilla. Minäkin kuljen bussilla.

Tunsin itseni nöyryytetyksi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei taida olla ongelman ydin. Yhteydenpito taitaa olla vaikeaa ylipäänsä tai siihen kohdistuu erilaisia toiveita anopin vs miniän taholta. Mites poika, ei osallistu tämmösiin asioihin?

Vierailija
22/27 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopin äkkivierailut on perseestä. Tämmöisellä"korjaamisella" anoppi haluaa nuuskia asioita tai hän ei ole vielä katkaissut napanuoraa poikaansa.

Meillä sovitaan anopin vierailut jo kuukausia etukäteen. Nyt anoppini tulee itsenäisyyspäivän kahville. Lähetän hänelle vauvan kuvia kerran kuussa että saa tyydyttää mummouttaan❤ tulematta meille. Ainakin niin kauan kun olen kotona teen näin. Ehkä tarvitsen hoitoapua kun menen töihin. Sitten saa tulla.

Mä niin toivon, ettei tule. Melkosen kylmä ja hyväksikäyttävä miniä, provosta jo menisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopin äkkivierailut on perseestä. Tämmöisellä"korjaamisella" anoppi haluaa nuuskia asioita tai hän ei ole vielä katkaissut napanuoraa poikaansa.

Meillä sovitaan anopin vierailut jo kuukausia etukäteen. Nyt anoppini tulee itsenäisyyspäivän kahville. Lähetän hänelle vauvan kuvia kerran kuussa että saa tyydyttää mummouttaan❤ tulematta meille. Ainakin niin kauan kun olen kotona teen näin. Ehkä tarvitsen hoitoapua kun menen töihin. Sitten saa tulla.

Minä anoppina lähettäisi sinulle kuvan itsestäni, saat tyydyttää sillä hoidontarpeesi hyppyyttämättä minua.

Vierailija
24/27 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikki tietä mitä paskoja nyky miniät  on.  Markus kertoo totuuden, katso youtubesta!

Ai nyt sitä ollaan sitten strutsin naamalla

Vierailija
25/27 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitten miniä voinut laittaa vaatepussia ulos odottamaan, kun hereillä oli jo kuitenkin? Ei olisi haitannut sotkut, eikä salaiset vieraat.

Vierailija
26/27 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sääliks sun poikaa, minä helmen on löytänyt

Vierailija
27/27 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että nyt on pienestä asiasta tehty liian iso ongelma. Miniä tosiaan ihan viattomasti voi olla väsynyt, tukka likaisena ja vaatteet puklussa eikä halua näyttäytyä silloin eikä ehkä edes ajatellut, että asialla on niin kiire. Itse ainakin olen keksinyt jopa valkoisia hätävalheita, kun en ole tuossa kunnossa halunnut nähdä ketään.

Kannattaisi ehkä mielummin puhua asiasta miniälle, kuin kehitellä aiheesta vuosisadan sukuriitaa kun siihen ei todennäköisesti ole mitään aihetta. Tosin kuulostaa siltä, että suhteessanne on pientä ryppyä jo ihan jostain muista syistä.