Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt pääsi vaimo yllättämään

Vierailija
16.08.2017 |

Yllätykseksi vaimo avautui, että lyhyesti sanottuna haluaisi seksileikin, joka siis kestäisi jonkin aikaa, niin että hän olisi mies ja minä nainen. Mitenkähän tähän nyt sitten pitäisi suhtautua???... En aiemmin tiennyt, että fantasioi minun olevan nainen. Kysyin että eikö olisi helpompi sitten hommata nainen mun tilalle, mutta se ei kuulemma kiinnosta.
Totta joo, että olemme samankokoisia ja vaimo ehkä urheilullisena, leveälanteisena ja hartiaisena (silti laiha) ehkä jopa painaa enemmän ja minä olen vaalea vähäkarvainen ja nainen taas tuollainen eteläeurooppalaisen naisen tyylinen eli tumma ja tummaa karvaa kasvaa melkein kaikkiallle jos ei ajele... mutta olen kyllä silti luullut olevani mies suhteessa tähän asti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätykseksi vaimo avautui, että lyhyesti sanottuna haluaisi seksileikin, joka siis kestäisi jonkin aikaa, niin että hän olisi mies ja minä nainen. Mitenkähän tähän nyt sitten pitäisi suhtautua???... En aiemmin tiennyt, että fantasioi minun olevan nainen. Kysyin että eikö olisi helpompi sitten hommata nainen mun tilalle, mutta se ei kuulemma kiinnosta.

Totta joo, että olemme samankokoisia ja vaimo ehkä urheilullisena, leveälanteisena ja hartiaisena (silti laiha) ehkä jopa painaa enemmän ja minä olen vaalea vähäkarvainen ja nainen taas tuollainen eteläeurooppalaisen naisen tyylinen eli tumma ja tummaa karvaa kasvaa melkein kaikkiallle jos ei ajele... mutta olen kyllä silti luullut olevani mies suhteessa tähän asti.

No höh... eikös tuo ole aikas päivänselvää, että vaimosi haluaa naida sinua sträpillä peppuun eli olla siinä mielessä se mies ja sinä siis sillä kertaa "nainen"... eli vastaanottavana osapuolena... Toivottavasti tähän vaimosi ehdotukseen suostut niin tulet kokemaan jotain mitä haluat jatkossakin :)

Vierailija
2/5 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy sträppiä talosta tietääkseni enkä usko että sellaista tarkoitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei löydy sträppiä talosta tietääkseni enkä usko että sellaista tarkoitti.

No tota kai tarkoitit ei vaan uskaltanut sitä kertoa suoraan.

Nyt jos löytyy kokeilu haluja niin ainahan mennä . Ja mitää pahaa tuossa nyt on jos pysyy omien seinien sisällä?

Vierailija
4/5 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi sanoa, että tuon jälkeen vaimo voisi pitää minua melko paljon vähemmän miehekkäänä, mutta kun se kerren nyt jo ilmeisesti pitää naisena, niin siinä mielessä kai ei olisi mitään menetettävää. Jäi nuo tarkemmat kuvaukset siitä mitä haluaisi vielä kuulematta kun olin vähän nihkeä ja sanoin, että mietitään. Katsotaan koska palaa asiaan...

Vierailija
5/5 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla rekkalesbo, joka yrittää pikkuhiljaa tulla kaapista ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan