Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus nuorempaan mieheen

Vierailija
16.08.2017 |

Ole jo pitempään ollut ihastunut minua nuorempaan mieheen. Tutustuin häneen töiden kautta.
Mutta se ikä. Olen 43v. ja hän on 30v.
Uskon, että hän tuntee jotain myös minua kohtaan.
Pitäisikö ehdottaa tapaamista?
Mitä mieltä olette? Hän on mielessäni kokoajan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voit ehdottaa. Ei tuo ole mikään paha ikäero. Meillä on vuosi vähemmän, ja ollaan oltu kohta 20 vuotta naimisissa.

Vierailija
2/10 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että 13v noin päin, että sinä olet vanhempi on mahdoton parisuhteen kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnotonta, mutta itsehän päätät.

Vierailija
4/10 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata pallit ja ehdota tapaamista. Miten naiset ovatkin noin pelkureita?

Vierailija
5/10 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ihan hullun ihastunut n. 5-6 vuotta nuorempaan mieheen. Eihän tuo aikuisilla edes ole mikään iso ikäero, mutta kun sitä ajattelee niin, että itse on varhaisvaihdevuosi-ikäinen ja toinen on "mies parhaassa iässä", niin tuntuuhan se jotenkin väärältä.

Vierailija
6/10 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 v vanhempi kuin mieheni, ollaan hyvin onnellisia. iällä ei ole väliä

Vierailija
7/10 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä mulla on juuri huono kokemus takana...mies voi pitää jännittävänä ja lähtee mukaan seksiin mutta itsetunto ei riitäkään seukkaamiseen. Varaudu myös pettymykseen. Itseni kohdalta voin sanoa että oli todella raskas pettymys koska alunperin mies teki aloitteen ja juttu jatkui aika kauan - en osannut lukea merkkejä oikein ja rakastuin ihmiseen. 13 vuotta on aika paljon, joku alle 7 vuotta menee jo paremmin. Mutta! En tahdo totaalisesti lannistaa, toivottavasti sinun "kohteesi" on rohkeampi kuin minun oli.

Vierailija
8/10 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla miesten näkemys asiaan.. onko kolmekymppiselle yli nelikymppinen nainen mahdoton ajatus?

Vierailija
9/10 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lähtenyt suhteeseen 10v. nuoremman kanssa. Hänen aloite, mutta on niin ulkonäkökeskeinen, että olisi häipynyt ensimmäisen rypyn ilmestyessä.

Vierailija
10/10 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keski-ikäinen mies haikailisi 30-kymppistä misua, niin johan olisi paskamyrsky pystyssä.

Olet ällötäti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi