Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 26 ja painan edelleen saman verran kuin 17 vuotiaana, milloin on odotettavissa lihomista?

Vierailija
16.08.2017 |

Olen siis 176 ja painan 51kg. Syön miten sattuu ja mitä sattuu. Ainoa onneni on ollut nopea aineenvaihdunta, milloin se allaa hidastua?

On tässä aineenvaihdunnassa omat haitatkin (esim. Hikoilen älyttömän helposti)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi 45-vuotiaana. Siihen saakka painoin saman verran kuin teininä ja olin hoikka.

Vierailija
22/34 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on alipainoinen. 20 kiloa lisää ja silti olisi normaalipainossa. Eli varaa on saada kiloja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahduin nelikymppissynttäreillä vielä vanhoihin Leviksiini, jotka olin ostanut lukioaikana (about 17 v.)

Siitä se sitten lähti - mutta matkassa oli muutakin (migreenilääkitys, joka tukki aineenvaihdunnan). Nyt viiskybäsenä tämä on ihan yhtä helvettiä. Pitäisi syödä nolla ja urheilla kuin Madonna.

Tietenkin poikkeuksia löytyy, mutta iloitse vielä kropastasi!

Vierailija
24/34 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama lisäkilo on tullut, olen nyt 45 ja edelleen siis hoikka. Sain lapset yli kolmekymppisenä, raskauskilot karisivat nopeasti ja niihin aikoihin painoin jopa vähemmän kuin 25-vuotiaana.

Vierailija
25/34 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä foorumilla sataa alapeukkuja, kun uskallan kertoa, että olen 68 ja painan edelleen saman verran kuin 17- vuotiaana eli 55kg ja pituutta on 168cm.

Vierailija
26/34 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö nyt jotain kirjoitti:

Ap on alipainoinen. 20 kiloa lisää ja silti olisi normaalipainossa. Eli varaa on saada kiloja!

Ei nyt varmaan 20kg kuitenkaan? :D

Vierailija
27/34 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin 45-46kg 18-vuotiaasta 28 vuotiaaksi. Nyt 30v painan 48-49kg. Pituutta 164cm. Tuntuu, että nyt täytyy vähän katsoa syömisten perään...

Vierailija
28/34 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pian tapahtuu. Mulla totaalileviäminen tapahtui 25-vuotiaana. Sitä ennen olin saman painoinen kuin juurikin 17-vuotiaana, eli 47 kiloa.

Vierailija
29/34 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö nyt jotain kirjoitti:

Ei nyt varmaan 20kg kuitenkaan? :D

Kyllä. Painoindeksi olisi tällöin n. 23, nyt 16,5. Itse olen pari senttiä pidempi ja olen painanut tuon 71, ja ihan hoikka olin. Tällä hetkellä painan n. 68. Riippuu tietenkin lihaksista ym. myös. Mutta tosi laiha ap on.

Vierailija
30/34 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä koskaan. Mä painoin saman verran 16-38v:nä (n 55kg), sen jälkeen sain aika paljon lihasmassaa ja paino nousi 8 kg. Nyt olen 57v ja edelleenkin 63kg, 4 lapsen jälkeen.

Mun täti on aina ollut hoikka ja siro eikä varmaan koskaan ylittänyt 55 kiloa, anoppi samoin.

Vierailija
31/34 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahduin nelikymppissynttäreillä vielä vanhoihin Leviksiini, jotka olin ostanut lukioaikana (about 17 v.)

Siitä se sitten lähti - mutta matkassa oli muutakin (migreenilääkitys, joka tukki aineenvaihdunnan). Nyt viiskybäsenä tämä on ihan yhtä helvettiä. Pitäisi syödä nolla ja urheilla kuin Madonna.

Tietenkin poikkeuksia löytyy, mutta iloitse vielä kropastasi!

Joo, sama. Ei kannata kerskailla, jos 35-vuotiaana ei vielä ole lihonut. Se tulee nelikymppisenä.

Itse söin 35-vuotiaaksi miten sattui, mutten lihonut. Nyt onkin sitten työlästä muuttaa elintapoja, joihin tottui parinkymmenen vuoden aikana.

Alkuun lihoin mässäilyistä, mutta kun kuukauden söi hieman keveämmin, paino lähti. Nyt 40-vuotiaana edes tiukka dieetti ei pure. Tai puree hitaasti (3 kk aikana lähtenyt 3 kg). Testiautin jo kilpparinkin, mutta normaali oli. Iästä nämä kilot johtuvat.

En tosin koskaan ole ollut painoindeksin mukaan ylipainoinen, mutta noin 5 kg joutaisi pois vyötäröltä. Ne kilot onkin sitten tiukassa. 17-vuotiaan koon 25 farkkuihin en edes kaipaa, laihuus ei pue nelikymppisen naamaa. 38 koko/170 cm olisi minusta ihan passeli, sopivan kurvikas. Nyt olen 38 ja 40 välillä. Kumpikaan koko ei istu nätisti.

Vierailija
32/34 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun sairastut kilpirauhasen vajaatoimintaan, huoh!

Vierailija
33/34 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kymppisenä aloin huomata, että rasva jää kehoon helpommin, enkä "palaudu" niin nopeasti. Yleensä ei ole tarvinnut urheilla että näyttää kivalta. Nyt pysyy vieläkin hoikkana, mutta "läski" jää kehoon.

Vierailija
34/34 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46-vuotias mies ja painan saman verran kuin 17-vuotiaana, puvunhousut A-kokoa. B-kokoiset housut ihan jättejä. Farkkujen pituus 36 tuumaa ja vyötäro 33 tuumaa. Syön oikeasti isoja annoksia ja paljon kaikkea usein päivässä. En kyllä syö sipsejä tai muuta semmoista pikaruokaa, mutta suklaata kyllä sangen paljon. Kahvia menee myös päivittäin reippaasti. En käytännössä liiku, muuta kuin kävellen metrolle ja metrolta. Puoliso ja lapset myös hoikkaa sorttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä