Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Jenni laskeutui Sannin tasolle?

Vierailija
16.08.2017 |

Ennen lauloi oikeista asioista kuten tuhannet mun kasvot, minä sinua vaan ja kiittämätön. Nyt vaan seksiä seksiä kuten sanni. Toivottavasti menee tämä vaihe pian ohi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi myy. Ja kun nainen vanhenee, pitää alkaa paljastelemaan jotta mielenkiinto säilyy.

Vierailija
2/7 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotellaanhan albumia. Jospa singlelohkaisuiksi valittu nyt vaan kepeempää kamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kaikki nää reippaat laulajatytöt huuda vaan sitä "vittua alkaa tippua"-mantraa? Se on sitä nykyaikaa se...

Vierailija
4/7 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on tehnyt yhden ainoan seksiin liittyvän kappaleen Turvasanan, ja kun sitä viitsii kuunnella, se kertoo yrityksestä pelastaa väljähtänyt avioliitto. Biisissä on runsaasti ironiaa. Jenni on siinä asemassa ja iässä, että hän saa tehdä ihan mitä haluaa ja julkaista mitä tahtoo kysymättä lupaa av-mammoilta tai muiltakaan häntä vihaavilta ihmisiltä. Itse arvostan sitä että 10v laulanut "maailmaa suuremmista eteerisistä asioista" kuten vuoret itkee ym, niin nyt vihdoin jotain uutta pari biisiä, eikä levylle tulevia seuraavia 8 kappaletta ole vielä edes julkaistu.

Sanoisin tähän: ei ole pakko kuunnella kun inhoat. Kuuntele vaan Sanniasi joka laittaa pikkutytöt veisaamaan "haluut testaa mua yhden kerran mulla on mesta mihin mennä" ja "haluun olla sun vahinko". Jennin musiikki on selvästi suunnattu aikuisille ihmisille joten seksistä(kin) hän saa laulaa ilman että lapset niitä biisejä fanittaa.

Vierailija
5/7 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako Jennikin vajoamaan jo Sannin tasolle ja tekemään vain sellasia lauluja jota levy-yhtiö käskee?

Vierailija
6/7 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaako Jennikin vajoamaan jo Sannin tasolle ja tekemään vain sellasia lauluja jota levy-yhtiö käskee?

Miksei levy-yhtiö kieltänyt Jenniä käyttämässä biisissään "olen ryssinyt kaiken" ilmaisua vaikka se koetaan rasistiseksi? Veikkaanpa että Jenni halusi tuon sanan biisiin mukaan ja paskatt välitti levysetien mielipiteistä. 

Vierailija
7/7 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen typerä aloitus, tuomitaan pitkän uran tehnyt laulaja yhden kappaleen perusteella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi