Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies naljailee syömisistäni

Vierailija
16.08.2017 |

Hän joutuu itse noudattamaan tarkkaa ruokavaliota pitääkseen painonsa kurissa. Minä taas kulutan energiaa nopeaa tahtia ja tarvitsen kaksi isoa lämmintä ateriaa päivässä, välipalan, aamu- ja iltapalat sekä syön päivittäin suklaata kun mieli tekee. Olen hoikka yms kaikin puolin terve nainen ja tyytyväinen kehooni. Mies on alkanut naljailemaan syömisistäni tyyliin "kyllä tuo sulle vielä kostautuu" ja "en sitten halua että lihot" yms. Joskus myös peittää huumoriin nuo juttunsa. Ensinnäkään en ole kiloakaan lihonut missään vaiheessa suhdetta, ja siksi toisekseen, onko miehet tosiaan noin pinnallisia?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on oikeassa. Et todellakaan tarvitse tjlta määrää ruokaa. Tuskin edes olet hoikka oikeasti, ainakaan kauaa.

Vierailija
2/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tokkopa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on oikeassa. Et todellakaan tarvitse tjlta määrää ruokaa. Tuskin edes olet hoikka oikeasti, ainakaan kauaa.

Olen 160cm pitkä ja painan 47 kiloa. En itse panisi pahakseni paria lisäkiloa, niitä ei vain tule. Mieheni on kuitenkin ilmeisesti tässä asiassa oikeassa ja kiloakaan en saisi tästä lihoa. : )

-ap

Vierailija
4/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko puolisolle ylipäätään toisen osapuolen syömiset, varsinkaan jos en tee tällä hallaa itselleni enkä toiselle? Onpa tosi mukava kuunnella tuota naljailua ja puhetta painon noususta aina kun laitan jotain hyvää suuhuni. Pitääkö alkaa kaappisyöpöksi ja herkutella salaa?

-ap

Vierailija
5/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 160cm pitkä ja painan 47 kiloa. En itse panisi pahakseni paria lisäkiloa, niitä ei vain tule. Mieheni on kuitenkin ilmeisesti tässä asiassa oikeassa ja kiloakaan en saisi tästä lihoa. : )

-ap

Miksi tähän tulee alapeukkuja?

-ap

Vierailija
6/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis: Minäpä syön vielä enemmän tosin ilman herkkuja tms. Mitäs siihen sanot? Käyn salilla 5-7 krt/viikko plus muu liikunta, joten pakko syödä kunnolla 😌

Vierailija
7/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä varmaan harmittaa, kun pitää omasta syömisestään olla tarkka ja tuo harmitus purkautuu noin epäkypsällä tavalla sinua kohtaan. On siis suomeksi sanottuna kateellinen, kun voit syödä vapaammin.

Vierailija
8/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ärsyttää ja on sulle kateellinen. Siksi veetuilee. Naura aina makeasti kun sanoo noin ja kiekaise "mutta sinäpä et voikaan syödä, voi voi, kun sinun pitää olla aina dieetillä, muuten lihot ihan palloksi, hahahah".

Vierailija
9/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kateus puolisoa kohtaan OK? Onko normaalia olla kateellinen puolisolle asioista? En minäkään ollut hänelle kateellinen, kun hän sai pidettyä 4 viikkoa kesälomaa ja itse vain 2. Olin iloinen hänen puolestaan ja loma teki hänelle silminnähden hyvää. Miksi hänkin ei voi olla puolestani onnellinen, ei kai syömiset ole niin iso maailmaa kaatava asia?

-ap

Vierailija
10/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap

Johtuiskohan siitä, että tuo paino ei ole millään tavalla ihmeellinen, ihan normi pönäkkä paino. Tiputtaa saisit n. 5-7 kiloa.

Vierailija
11/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kateus puolisoa kohtaan OK? Onko normaalia olla kateellinen puolisolle asioista? En minäkään ollut hänelle kateellinen, kun hän sai pidettyä 4 viikkoa kesälomaa ja itse vain 2. Olin iloinen hänen puolestaan ja loma teki hänelle silminnähden hyvää. Miksi hänkin ei voi olla puolestani onnellinen, ei kai syömiset ole niin iso maailmaa kaatava asia?

-ap

Ei kai kukaan väittänyt, että olisi ok? Jotkut nyt vaan on kateellisia tai muuten törppöjä.

Vierailija
12/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet varmaan kertonut asiallisesti miehellesi miltä sinusta tuntuu tuollainen vahtiminen ja naljailu. Miten hän reagoi siihen? Onko hänellä joku selitys sille, miksi hän haluaa jatkuvasti vinoilla syömisistäsi?

Vierailija
13/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi toisekseen mitähän mahtaa meidän suhteessa tapahtua, jos todellakin lihon vaikka 5 kiloa joskus. Olenkohan sitten miehen mielestä kammottava ryhävalas. Miehen paino on hiukan jojoillut meidän suhteen aikana, ja en katso asiakseni hänen linjoista huomautella. Samaan aikaan hän huomauttelee minulle, vaikka kun mitään huomautettavaa ei olekaan. Mulla on heikko itsetunto ja tuollainen aiheeton huomauttelu ahdistaa.

-ap

Vierailija
14/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy miksi (olematon) painosi on hänelle ongelma. Kerro että ymmärrät hänen kateutensa siitä että sinun ei tarvitse olla dieetillä, mutta et halua kuunnella siitä kuittailua. Hänen dieettinsä ei ole sinun ongelmasi. Jos jatkuu, ala heittämään kaksi kertaa rankempaa huumoria hänen painostaan. Jos suuttuu, lähde menemään.

Vierailija
15/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä tuntuu ehkä ikävältä, jos mässäät herkkuja yms. nenän edessä kun itsellä tekisi mieli, muttei voi. Ei kuitenkaan koe voivansa pyytää sua olemaan niitä syömättä, niin purkautuu tyhmästi harmitus.

Voisitko yhtään itse hillitä esim.suklaan syömistä nenän edessä? Ajatella, että miehesi on laihiksella tms? Toki ei ole järkeä omia herkkuja kokonaan lopettaa vaan koska toinen ei voi syödä.

Vierailija
16/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy miksi (olematon) painosi on hänelle ongelma. Kerro että ymmärrät hänen kateutensa siitä että sinun ei tarvitse olla dieetillä, mutta et halua kuunnella siitä kuittailua. Hänen dieettinsä ei ole sinun ongelmasi. Jos jatkuu, ala heittämään kaksi kertaa rankempaa huumoria hänen painostaan. Jos suuttuu, lähde menemään.

No tästä heijastuu tosi empaattinen suhtautuminen puolisoon...

Vierailija
17/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet varmaan kertonut asiallisesti miehellesi miltä sinusta tuntuu tuollainen vahtiminen ja naljailu. Miten hän reagoi siihen? Onko hänellä joku selitys sille, miksi hän haluaa jatkuvasti vinoilla syömisistäsi?

Olen. Kysyin että oletko tyytymätön kehooni, vai miksi asia vaivaa sinua noin paljon. Ensin löi leikiksi ja yritti lässyttää kuin pikkulapselle että kunhan vitsailin, mutta sanoin ettei tuo nyt auta. Sitten sanoi, ettei ole terveellistä syödä suklaata. No ei varmaan olekaan, mutta syön paljon muutakin kuin pelkkää suklaata. Hetken omissa oloissa oltuaan pyysi vakavissaan anteeksi. Viikon päästä kommentointi alkaa taas, useimmiten puoliksi vitsillä. Tulee tosi epäviehättävä ja "selkärangaton" olo hänen edessään.

-ap

Vierailija
18/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap

Johtuiskohan siitä, että tuo paino ei ole millään tavalla ihmeellinen, ihan normi pönäkkä paino. Tiputtaa saisit n. 5-7 kiloa.

Oletko tosissasi? En halua olla yhtään hoikempi, vaan isompi, vaikka sitten sinun mittapuullasi "pönäkämpi".

-ap

Vierailija
19/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Kysyin että oletko tyytymätön kehooni, vai miksi asia vaivaa sinua noin paljon. Ensin löi leikiksi ja yritti lässyttää kuin pikkulapselle että kunhan vitsailin, mutta sanoin ettei tuo nyt auta. Sitten sanoi, ettei ole terveellistä syödä suklaata. No ei varmaan olekaan, mutta syön paljon muutakin kuin pelkkää suklaata. Hetken omissa oloissa oltuaan pyysi vakavissaan anteeksi. Viikon päästä kommentointi alkaa taas, useimmiten puoliksi vitsillä. Tulee tosi epäviehättävä ja "selkärangaton" olo hänen edessään.

-ap

Sun pitää joka kerta sanoa siitä, että huomaatko että taas huomautit syömisistäni. Ja että et hyväksy tuollaista vahtimista ja naljailua. Jos mies ei lopeta sitä pyynnöistäsi huolimatta, mieti haluatko olla valmis kuuntelemaan sitä loppuikäsi. Ja mitä jos oikeasti lihotkin? Oletko valmis vielä pahempaan vinoiluun, ja jopa siihen että mies jättää sut sen takia? Sellaisen miehenkö haluat?

Vierailija
20/38 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kattelis. Lapsellista, missä on kunnioitus sua kohtaan ap? Ihme uhriutumista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi