Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin.  Kuuntele itseäsi. 

Vierailija
2/12 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään pitää aina kuunnella. Putääkö sinunkin oppia tämä asia kantapään kautta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin.

Mä ainakin olin silloin ihan innoissani, ja jos joku ei muka sujunut, niin se saatiin hoidettua. Itseksemme tai vanhempieni avustuksella (poikaystävän vanhemmat asuu kaukana, joten heistä ei ollut apua. Tulivat kyllä muuttopäivänä tavaroita kantamaan).

Oli hauska yhdessä käydä ikeassa, ja miettiä sisustusta, joka käy molemmille. Oltiin virosta haettu juomia (kaljaa ja lonkeroa), niitä sitten vähän tissuteltiin kun yhdessä kasattiin huonekaluja.. hauskaa oli :) Ja yhteiselo sujuu hyvin.

(Paitsi nyt mies alkanut vähän valittaa jos syön herkkuja ilman että olen syönyt ruokaa.. hei haloo, syön vaikka alkupalaksi ennen ruokaa herkkuja jos niin haluan :DD)

Vierailija
4/12 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin.

Mä ainakin olin silloin ihan innoissani, ja jos joku ei muka sujunut, niin se saatiin hoidettua. Itseksemme tai vanhempieni avustuksella (poikaystävän vanhemmat asuu kaukana, joten heistä ei ollut apua. Tulivat kyllä muuttopäivänä tavaroita kantamaan).

Oli hauska yhdessä käydä ikeassa, ja miettiä sisustusta, joka käy molemmille. Oltiin virosta haettu juomia (kaljaa ja lonkeroa), niitä sitten vähän tissuteltiin kun yhdessä kasattiin huonekaluja.. hauskaa oli :) Ja yhteiselo sujuu hyvin.

(Paitsi nyt mies alkanut vähän valittaa jos syön herkkuja ilman että olen syönyt ruokaa.. hei haloo, syön vaikka alkupalaksi ennen ruokaa herkkuja jos niin haluan :DD)

Siitä se lihomisesi alkaa! Kohta on miehellä sellainen herkkis norsu olohuoneessa. Mistään ei saa sanoa mitään ettei norsu loukkaannu.

Vierailija
5/12 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin.

Siitä se lihomisesi alkaa! Kohta on miehellä sellainen herkkis norsu olohuoneessa. Mistään ei saa sanoa mitään ettei norsu loukkaannu.

Hah, arvasin, että joku laardiperse tulee näin kommentoimaan :)

En usko, että se yhden vanukkaan syöminen mihin aikaan tahansa lihottaa. Oli se sitten ennen ruokaa tai sen jälkeen. Kuitenkin bmi 20, niin eipä se haittaa vaikka pari kiloa tulisikin lisää. Toisaalta olen näin jo elänyt parisen vuotta, enkä ole mihinkään lihonut.

Vierailija
6/12 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saa koiraporttia asennettua? Elämänmuutokset tuppaa joskus ahdistamaan. Muakin ahdisti ostaa talo ja vituttaa edelleen tehdä remonttia, mutta onpahan tilaa.

7/12 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta että mies ei tee mitään asioiden eteen, kaikki on kuulemma minusta kiinni. Enhän minä perkele tästä yksin selviä !! Tekisi mieli unohtaa jo koko muutto mutta lipastokin on täällä jo, ja olen laittanut rahaa tähän kämppään... Eikä ole enää varaa asua kun vuokrani on 700e ! Mitä ihmettä teen..

Vierailija
8/12 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin.

Hah, arvasin, että joku laardiperse tulee näin kommentoimaan :)

En usko, että se yhden vanukkaan syöminen mihin aikaan tahansa lihottaa. Oli se sitten ennen ruokaa tai sen jälkeen. Kuitenkin bmi 20, niin eipä se haittaa vaikka pari kiloa tulisikin lisää. Toisaalta olen näin jo elänyt parisen vuotta, enkä ole mihinkään lihonut.

Siitä vanukkaasta ne kaikki muutkin nykyiset norsut ovat aloittaneet ja varmaan uhonneet ihan samalla tavalla. Noh, aika opettaa.

Vierailija
9/12 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamsemi kirjoitti:

Pahinta että mies ei tee mitään asioiden eteen, kaikki on kuulemma minusta kiinni. Enhän minä perkele tästä yksin selviä !! Tekisi mieli unohtaa jo koko muutto mutta lipastokin on täällä jo, ja olen laittanut rahaa tähän kämppään... Eikä ole enää varaa asua kun vuokrani on 700e ! Mitä ihmettä teen..

Et laita yhtään enempää rahaa tai tacaraa sinne ainakaan. Hae uusi halvempi ssunto ja muuta nyt. Siihen se menee kuitenkin, mutta nyt selviät vähemmillä kuluilla ja vaivalla ja henkisellä kärsimyksellä kuin jos muutat kokonaan ensin yhteen sen miehen kanssa. Hyvä että selvisi näin nopeasti.

Vierailija
10/12 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo tuosta ainakaan paremmaksi muutu, jos nyt jo on noin vaikeaa.

Ja halvempiakin kämppiä on. Eihän tuon hintaiseen yksin olekaan varaa.

Vierailija
11/12 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuuluu olla innoissaan. Kuuluu tuntua hyvältä, kevyeltä, helpottavalta, iloiselta. Kuuluu nähdä tulevaisuus valoisana tuossa vaiheessa.

Vierailija
12/12 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, rahan takia muutit yhteen. Siihen sitten pari lasta vielä. onnea valitsemallesi tielle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi