Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytätkö ikäistäsi nuoremmalta vai vanhemmalta?

Vierailija
15.08.2017 |

Kysely.

Näytätkö ikäistäsi nuoremmalta vai vanhemmalta?

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ainakin 60% AV-mammoista mainostaa olevansa helposti 10v ikäistään nuoremman näköisiä...

#denial

Vierailija
2/6 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut ikäistäni nuoremman näköinen. Voihan se muuttua vielä, kyllä täällä itse kukakin jossain vaiheessa rupsahtaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahdenkymmenen vuoden ajan näyttänyt 25-vuotiaalta. 16veenä se oli hauskaa, kun pääsi henkkareita näyttämättä ravintoloihin. 20-vuotiaana ketutti kun kaikki luulivat minua vanhemmaksi opiskelijaksi. 35-vuotiaana tunsin itseni nuoreksi, kun piti koko ajan näyttää henkkareita ja ihmeteltiin miksi samanikäinen aviomieheni oli ottanut "nuoremman vaimon". Nyt nelikymppisenä näytän vissiin ikäiseltäni.

Vierailija
4/6 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin, että ikäiseltäni, vaikka moni väittää minun näyttävän nuoremmalta. Minusta ikää on vain niin vaikea arvioida.

ihminen vanhenee kymmenen vuoden sykleissä. (Tämän on 80 v äitini sanonut) Eli hän näyttää suht samalta kymmenisen vuotta, sitten tulee repsahdus, ja sillä naamalla mennään seuraavat kymmenen vuotta.

Minun repsahdukseni tuli viimeksi 38-vuotiaana. Siksi näytän nuoremmalta. Ensi vuonna varmaan olen jo ihan ikäseni näköinen.

N48

Vierailija
5/6 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, kummalta sukupuolelta kysytään.Miesten mielestä näytän ikäistäni paljon nuoremmalta, naisten mielestä näytän ikäistäni kymmenen vuotta vanhemmalta. Aika laaja skaala siis. Eipä haittaa, olen kaunis, hoikka ja terve, joten mitäpä väliä minkä ikäiseltä näytän kenenkin mielestä.

Vierailija
6/6 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmalta, valitettavasti. Jo 15-vuotiaana kesätöissä asiakas ei uskonut minun olevan 15. Nyt olen 25-vuotias enkä näytä kaksvitoselta, täysi-ikäiseltä onneksi sentään. Haluaisin näyttää ikäiseltäni, ärsyttää "ET SÄ OO 25 SIT MILLÄÄ" -kommentit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi