Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suorittaja

Vierailija
15.08.2017 |

...avaa ajatteluasi ja asennoitumistasi ei-suorittajalle.
Olen utelias voisinko oppia jotain hyödyllistä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorittajat on aliarvostettuja. Tämä tarkennuksena aloitukseen, nyt saa tuoda vapaasti esiin suorittajuuden myönteisiä puolia.

Vierailija
2/9 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kaikki elämänhallintaan liittyvät vinkit kiinnostaa... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen, nykyään alisuorittaja. Elämä on helpompaa.

Vierailija
4/9 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta, että nykyään on muodikasta naureskella suorittajille.

Vierailija
5/9 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Termiä "suorittaja" käytetään silloin, kun ollaan kateellisia jollekin tämän kyvystä tehdä asioita. Kaikki rankka työ vaatii todellisuudessa suorittamista ja paljon.

Vierailija
6/9 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi parempi puhua neutraalisti ahkerasta ja tunnollisesta ihmisestä eikä suorittavasta ihmisestä. Jälkimmäiseen sisältyy aina negatiivinen lataus, joka paljastaa puhujan halveksivan päämäärätietoista asioiden tekemistä. Jos lapsi kaa kympin enkun kokeesta, ainoa keino lytätä tämä ja tuntea itsensä paremmaksi seiskan numerolla on leimata kympin lapsi suorittajaksi tai hikariksi.

Vierailija
7/9 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorittajat usein touhottaa kaikkea turhaakin että tuntuis että no niin, nyt on suoritettu jotain!

Vierailija
8/9 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suorittaja. Minulta puuttui usko siihen, että olen oikesti huomattavasti keskiarvoa parempi kaikessa, ansaitsen siksi paremman aseman ja parempaa palkkaa.  Soveltuvuustesteissä profiilini oli aina mielenkiintoinen, sillä monella on vain tiettyä lahjakkuutta, mutta minulla vahvasti kaikkea. Koin työelämän tylsäksi ja haasteettomaksi ihan muutamassa vuodessa. Minua heikommin suoriutuvat hankkivat itsensä parempiin asemiin. Onneksi olenkin yrittäjänä päässyt toteuttamaan itseäni.

Lapseni on minua parempi suorittaja. Olen kannustanut häntä olemaan suora ja rohkea, ottamaan riskejä menestyksensä eteen. Terveyttään ei kuitenkaan pidä riskeerata. Olemme keskustelelet myös siitä, että milloin on aika jättää enemmän vapaa-aikaa itselleen. On oltava aikaa miettiä ja vain olla. Niin kauan kuin paketti pysyy kasassa, että ehtii kaiken minkä tarvitsee ja tahtoo on hyvä jatkaa pitkiä päiviä. Onhan nuorikin vielä! Mutta on saatava myös kunnollinen rahallinen korvaus, jos työ hyödyttää jotain toista.

Vierailija
9/9 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin suorittaja. Minulta puuttui usko siihen, että olen oikesti huomattavasti keskiarvoa parempi kaikessa, ansaitsen siksi paremman aseman ja parempaa palkkaa.  Soveltuvuustesteissä profiilini oli aina mielenkiintoinen, sillä monella on vain tiettyä lahjakkuutta, mutta minulla vahvasti kaikkea. Koin työelämän tylsäksi ja haasteettomaksi ihan muutamassa vuodessa. Minua heikommin suoriutuvat hankkivat itsensä parempiin asemiin. Onneksi olenkin yrittäjänä päässyt toteuttamaan itseäni.

Lapseni on minua parempi suorittaja. Olen kannustanut häntä olemaan suora ja rohkea, ottamaan riskejä menestyksensä eteen. Terveyttään ei kuitenkaan pidä riskeerata. Olemme keskustelelet myös siitä, että milloin on aika jättää enemmän vapaa-aikaa itselleen. On oltava aikaa miettiä ja vain olla. Niin kauan kuin paketti pysyy kasassa, että ehtii kaiken minkä tarvitsee ja tahtoo on hyvä jatkaa pitkiä päiviä. Onhan nuorikin vielä! Mutta on saatava myös kunnollinen rahallinen korvaus, jos työ hyödyttää jotain toista.

Kiitos! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän