Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää joku tämä(miesasia)?!?!

Vierailija
15.08.2017 |

Näen silloin tällöin yhtä miestä, joka ei mielestäni ole edes komea. Mutta kun hän juttelee niitä näitä , niin minua alkaa jo pelkkä naama hymyilyttää/jopa naurattaa. Tunnen itseni silloin ihan pikkutytöksi ..
nyt kun viimeksi näin tämän miehen , tämä ehdotteli ihan suoraan , että tulisin kylään /kahville. Sanoin tietenkin etten voi tulla, koska olen suhteessa. Puhuessani tämän kanssa uppoudun hänen silmiin, en koe mtn tunteita (ei ihastumisen). Lähinnä pöksyt menevät hullun märäksi... hänellä on tämä kuuluisa "panokatse"

Mitä tämä kertoo tilanteesta ?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mieshän on ilmiselvä jännämies. Eipä ihme jos pikkuhousut kostuu. Siitä vaan päiväkahveille ja panoille kunnon miehen kanssa.

Vierailija
2/9 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajatus hänestä saa pikkarit märäksi ja nännit nöpöttämään. Mutta olen tosiaan suhteessa ..

Jätän siis asian varmaan tähän mutta se ilme,ah,nautin siitä miten minua katsotaan

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
4/9 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itehän sinä siitä tykkäät. Ei se sen kummempaa.

Vierailija
5/9 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ajatus hänestä saa pikkarit märäksi ja nännit nöpöttämään. Mutta olen tosiaan suhteessa ..

Jätän siis asian varmaan tähän mutta se ilme,ah,nautin siitä miten minua katsotaan

Ap

Miehen kirjoittamaa tekstiä.

En muutenkaan ikinä ymmärrä miksi kukaan nainen kuvaisi kiihottimista pikkarien kastumisella, aika ankeaa on jos silloin päällimmäinen tunne ovat märät alkkarit eikä joku muu.

Vierailija
6/9 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen nainen ja kyllä se tunne on että pikkarit kastuvat. Myös tulee jotenkin "painettava" olo.. kiihottunut siis.. enpä ole ennen tällaista kokenut. Niin jännä tunne!

Vierailija
7/9 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis.

Vierailija
8/9 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi miehen kirjoittama. Ei naiset puhu nöpöttävistä nänneistä tai märistä pikkareista. Es-Jonne palstailee...

Vierailija
9/9 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja kyllä voin puhua termeillä millä haluan.

Kukaan ei nyt osaa tuohon alkutekstiin palata ja vastata siihen asiallisesti?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan