Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni outo käytös. Pettääköhän?

Vierailija
15.08.2017 |

Oli viime viikolla siis treeneissään ja tuli sieltä 2h myöhemmin kun normaalisti. Kysyin sitten, että sattuiko jotain vai miksi meni näin kauan. Tästä veti heti pultit " Siis mitä sä epäile siinä? Oot täysin harhaluulonen." Jne jne jne. Samana löysin sitten hänen pesukoriin laittamista vaatteistaan 2 pitkää mustaa hiusta (itse olen blondi) ne hiukset oli vaaleaa pintaa vasten niin selvästi näkyvillä, että tuntui jopa että ne on tahallaan jätetty..

No juu hiuksia voi tarttua mistä vaan tiedän sen, enemmän ihmetytti tuo hyökkäävä puolustus kun vain ihmettelin, että onko jotain sattunut kun kesti niin kauan..

Mitä mieltä? N.30 v ollaan, ei lapsia ka yhdessä 9 vuotta jos se nyt jotakuta kiinnostaa.

Olen niellyt epäilyni ja en aio sanoa mitään ellen ole aivan varma.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/15 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kilahti koska sillä on huono omatunto. Ikävä kyllä se pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tosta voi muuta sanoa kuin, että kannattaa epäillä, mutta mitään et pysty vielä todistamaan.

Vierailija
4/15 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamamma tutkimassa miehen vaatteita, ja hiuksia löytyy. Olipas uutta ja omaperäistä.

Vähän niin kuin puhelimenkin tutkiminen. Kuka oikeasti edes muka kyttää miehen likaisia vaatteita?

Vierailija
5/15 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mä ainakin kilahdan mieheni epäilyille, koska niissä ei ole mitään perää, ja menee siksi hermot. Viimeksikin käydessäni vanhempieni luona 30 km päässä, hän hermostui, että kuinka voin olla heillä 2,5 tuntia. Olin kuulemma ollut jonkun miehen kanssa, koska hän oli laskeskellut, että kahvittelussa menee korkeintaan puoli tuntia.

Vierailija
6/15 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen mies oli vainoharhainen hullu ja keksi näitä pettämistarinoitaan jatkuvasti. Kappas, lopulta paljastui itse epärehelliseksi.

Ps. En tiedä olenko tyhmä, laiska vai liian sinisilmäinen, mutta en todella jaksa käyttää energiaani likaisten vaatteiden penkomiseen.

Vierailija
7/15 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaa miehen luuri ja naamakirja. Sieltä  ne todisteet löytyy aina. Niin minäkin löysin.

Vierailija
8/15 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stalkkaa miehen luuri ja naamakirja. Sieltä  ne todisteet löytyy aina. Niin minäkin löysin.

On sulla ollu tyhmä mies, kuin noin helposti näkyville jätti.

Vierailija
9/15 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun entinen mies oli vainoharhainen hullu ja keksi näitä pettämistarinoitaan jatkuvasti. Kappas, lopulta paljastui itse epärehelliseksi.

Ps. En tiedä olenko tyhmä, laiska vai liian sinisilmäinen, mutta en todella jaksa käyttää energiaani likaisten vaatteiden penkomiseen.

Minä taas en koskaan heitä vaatteita suoraan pyykkikorista,

mytyssä ja taskut täynnä kuitteja ja kolikoita koneeseen pyörimään.

Lajittelen pyykit ja pesen vuodevaatteet + pyyheliinat erikseen, samoin käyttövaatteet, käännän kaiken pestävän nurinpäin, vaatteista tyhjennän taskut ja puhdistan pahat tahrat etenkin sukista sappisaippualla ennen koneeseenlaittoa,

herkät vaatteet pesen erikseen nurinpäin käännettynä pesupussissa 30°:ssa.

Kosteina venytän ne kuosiin ja ripustan henkareihin ja telineille. Lopuksi käännän puhtaat kuivat vaatteet oikeinpäin ja siirrän liinavaatekaappiin/ vaatekomeroon.

Mahtaa teillä olla ryppyiset vaatteet ja pesukoneen suodatin usein tukossa.

10/15 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tutkit pesukoriin laitettuja vaatteita? Arvasit, että jos olisit provonnut, että "laittaessani hänen vaatteitaan pyykkiin" olisi jo hoksattu, että minkä takia peset aikuisen miehen vaatteita? ;-)

11/15 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lajittelen pyykit ja pesen vuodevaatteet + pyyheliinat erikseen, samoin käyttövaatteet, käännän kaiken pestävän nurinpäin, vaatteista tyhjennän taskut ja puhdistan pahat tahrat etenkin sukista sappisaippualla ennen koneeseenlaittoa,

Kosteina venytän ne kuosiin ja ripustan henkareihin ja telineille. Lopuksi käännän puhtaat kuivat vaatteet oikeinpäin ja siirrän liinavaatekaappiin/ vaatekomeroon.

Meillä on kyllä itsestäänselvyys, että pyykkikoriin laitetaan vaatteet vasta kun taskut on tyhjennetty. Ja että molemmat pesevät pyykkiä, se ei ole mikään naisen tehtävä. Osanottoni, jos teillä on noin perinteinen työnjako.

Vierailija
12/15 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sulla ollu tyhmä mies, kuin noin helposti näkyville jätti.

Halusikin jäädä kiinni, kun ei ollut rohkeutta kertoa asiaa.

Vierailija
13/15 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia vajaaälyisiä teillä asuu, joiden pyykkiä peset? :-D

Vierailija
14/15 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamamma tutkimassa miehen vaatteita, ja hiuksia löytyy. Olipas uutta ja omaperäistä.

Vähän niin kuin puhelimenkin tutkiminen. Kuka oikeasti edes muka kyttää miehen likaisia vaatteita?

Pettäminen ja hyökkäävä puolustus se vasta uutta ja omaperäistä onkin.

Vierailija
15/15 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi hyökkäävä puolustus epäilyttävältä kuulostaa.

Jos mun miehellä menis pidempään jossain, niin nätisti yleensä selittää miksi kesti. Tyyliin treenasikin koko kehon pelkän käsien sijaan, koska oli energiaa, lähti salin jälkeen kaverin kanssa kahville/yhille, kävi kaupassa tms..

Ei ala heittelemään mitään "mitä epäiletkö mua jostain??", vaan selittää mitä oli tekemässä. Ei sitä tietenkään yksityiskohtaisesti tarvitse, vaan tollain suurinpiirtein. Välillä jos kestää, alan yleensä epäilemään, onko joutunut onnettomuteen tms, kun mielikuvitus alkaa laukkaamaan, niin siksi ihan mukava tietää, jos venähtää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi