Pietarsaaressa vastasyntyneen murha on outo tapaus!
En ollut palstalla viikonloppuna, kai tätä jo on käsiteltykin. Mutta ihmettelen suuresti Pietarsaaren murhia.
Ensinnäkin äiti oli kuolleena 3 päivää, ennenkuin huomattiin hänen synnyttäneen. Eikö ollut käynyt neuvolassa vai missä syy?!?
Miten kukaan omainen ei tiennyt raskaudesta?!?
Miten naapurit eivät huomanneet mitään poikkeavaa, kai vauvan itkut tms. ovat kuuluneet?!?!
Miten ambulanssimiehet eivät tarkistaneet asuntoa?!!? Oliko mies murhannut vauvan jo siinä vaiheessa?!?!
Pelkkiä ahdistavia kysymyksiä, mutta kuka tietää vastaukset?
Kommentit (9)
Joka herättää paljon kysymyksiä :( voi kun sen vauvan olisi voinut vaikka adoptoida :' (
Vierailija:
Ensinnäkin äiti oli kuolleena 3 päivää, ennenkuin huomattiin hänen synnyttäneen. Eikö ollut käynyt neuvolassa vai missä syy?!?Miten kukaan omainen ei tiennyt raskaudesta?!?
Minä ymmärsin lehtikirjoituksesta, että vauva oli ollut kuollut ja nainen kuollut myöhemmin. Traaginen tapaus syrjäytyneistä. tuskin oli paljon neuvolassa asioitu. Oletan, että oli synnyttänyt lapsen kotona. Näissä tapauksissa joko omaisia ei ole tai he ovat itse samassa jamassa.
kun hakevat kuolemaisillaan olevaa potilasta. eiköhän siinä ole sen verran kiire ollut, ettei ole joka komeroa ja vessanpöntöntausta alettu nuohoamaan.
Vierailija:
En ollut palstalla viikonloppuna, kai tätä jo on käsiteltykin. Mutta ihmettelen suuresti Pietarsaaren murhia.Ensinnäkin äiti oli kuolleena 3 päivää, ennenkuin huomattiin hänen synnyttäneen. Eikö ollut käynyt neuvolassa vai missä syy?!?
*** Niin siis mikä tässä ihmetyttää? Ei kai raskaana olevia tarkisteta joka päivä että ootko synnyttäny? Lapsia kun syntyy ennen laskettua aikaa ja lasketun ajan jälkeen... Ei minulle ainakaan tartte alkaa neuvolasta soittelemaan joka päivä että oonko jo synnyttäny. Sukulaiset soittelee ihan tarpeeksi...
Miten kukaan omainen ei tiennyt raskaudesta?!?
*** Miten niin ei oo tienny?
Miten naapurit eivät huomanneet mitään poikkeavaa, kai vauvan itkut tms. ovat kuuluneet?!?!
***Entä jos vauva oli kuollut jo ennen syntymää? Tai naapurit on esim. olleet töissä? Asunnosta on kuulunut musiikkia joka on peittänyt vauvan itkun? En minä ainakaan kuule aina naapurin vauvan itkua vaikka äitinsä mukaan on kova itkemään.
Miten ambulanssimiehet eivät tarkistaneet asuntoa?!!? Oliko mies murhannut vauvan jo siinä vaiheessa?!?!
***Miksi ambulanssimiesten olisi pitänyt tarkistaa asunto? Jos heillä ei ollut tietoa/epäilyä vauvan olemassaolosta niin pitäiskö joka hälytyksellä käydä kurkkaamassa makkari/vessa jne. että sattusko löytymään elävää tai kuollutta vauvaa?
Pelkkiä ahdistavia kysymyksiä, mutta kuka tietää vastaukset?
entä jos se oli äiti? ja mies suuttui ja tappoi naisen tms?