Partasen dieetti aloitus viikko
Paino olikin tippunut viime vaaka käynnistä (58,6) en ole käynyt vaalla useaan viikkoon eli
Aloitus 56,7
Tavoite 52
Tiputettavaa 4,7
Tavoite elokuun alkuun
En yritä tiputtaa liian nopeasti kun ei tarvitse isoa kilomäärää tiputtaa
Tarkoitus on saada ruokailu tottumukset terveelliseksi karkit ja pikaruoka pois ja ruoka ajat kuntoon.
Nimen tälle ryhmälle voitte keksiä otin ton toisesta viestistä
Kommentit (6)
Mä kuuluisin varmaan tuonne XL-osastoon, mut ajattelin kuitenkin aloitella teidän kanssa kun samoilla Partasen ohjeilla mennään.
Lähtöpaino on huimat 90,7. Haaveissa olisi päästä jonnekin 65 kilon tuntumaan. Realistisesti olen kuitenkin asettanut tavoitteeksi ensin saada pois tytön syntymän jälkeen tulleet kilot eli jos kesän aikana pääsisi alle 80 kilon niin tyytyväinen olisin. Jatkan täällä varmaan vielä aika kauan teidän jo saavutettua tavoitteenne...heh,heh.
Innostus on kympissä ja tämä aloituspäivä on ollut tosi helppo. Kaupassa kävin hakemassa ruoat torstaihin asti ja oikein oli houkuttelevan värikäs ja terveellinen lasti kärryissä! Mies vähän valitti kun en tuonut jäätelöä, mutta minusta meidän perhe on kokonaisuudessaan tämän ruokaremontin tarpeessa. Herkuttelee sitten itsekseen jos haluaa niin ei minulle tule kiusausta!
Vieläköhän joku haluaisi liittyä joukkoomme???
Ja nää muut tytöt tässä linkissä pudottelee sillä ja mä pointseilla, kun se on mulle parempi... tuutko messiin??
Mites teillä muilla on eka viikko sujunut tähän asti? Minä ratkesin eilen suklaaseen! Tunnustan sen näin julkisesti ja johan hävettää... Olen itselleni niin vihainen kun muuten on viikko mennyt mukavasti. Kovin suuria odotuksia ei siis ole maanantain punnituksen suhteen. Mutta tästä jatketaan ja periksi ei anneta!
Me ollaan kohta lähdössä kyläilemään ja jos jotakin ovat meitä varten pöytään laittaneet niin meinaan maistaa, mutta syön päivällisen sitten sen mukaisesti (kevyen tai en ollenkaan).
Ei muuta kuin tsemppiä teille kaikille ja mukavaa viikonlopun jatkoa!
Repsahdettu täälläkin kunnolla joten paino varmaan noussut mutta ei pidä lannistua nyt pää pystyyn ja iloisin mielin eteenpäin. Ensi viikolla pitäis tulla crostreiner kotiin joten sit saa tän mamman läskit kyytiä=)
Mulla on menny todella hyvin ja kivuttomasti tämä viikko, eilen pidin mässypäivän, niinku pidän tästä lähtien joka viikko. Tänään kävin punnitsemassa mutsilla itteni, niin 58.2! eli -700g!!! jee!!!
Kohta pitää lähtee spindeen!
nyt painoa 58.9
tavoite: 53
Ja toivoisin olevani kesä- heinäkuussa näissä mitoissa!
Tosta liikunnasta joku kyseli edellisessä avauksessa, niin mä harrastan tätä nykyä liikuntaa 5-6 kertaa vkossa, spindet ja jumpat on tullu mun elämään jäädäkseen!
No, ni tästä tää lähtee, onnea meille kaikille!!!