miten, Kela ajattelit hyvittää minulle äitiyspakkauksen? Libressen, kuumemittarit, ym? Lapsettomille samat edut
mites te Kelassa olitte aatelleet nyt hyvittä meille tahattomasti lapsettomille naisille samat edut kun lapsia teheillekin, kuten kuumemittarin ja Libresse terveyssiteet, liukuvoiteet, kondomit, kynsisakset? Näitähän vauva ei tarvitse, etenkin kun te holtittomasti tuhlaatte valtion rahoja moninkertaisiin äitiyspakkauksiin, esim. kaksosten sytyessä Kela antaa KOLME pakkausta, komosten syntyessä KUUSI pakkausta. Mitä yksi perhe tekee KUUDELLA lämpömittarilla tai KUUDELLA Libresse terveyssidepakkauksella tai nännivoiteella? Jokaisen naisen on muiden kohdalla edellytetty ITSE hankkivan OMAT terveyssiteet ja kuumemittarinsa. Miten ihmeessä kolmosten äiti on ansainnut KUUDET liivinsuojat vain siksi että sai useamman lapsen kerralla. Huoh tuota logiikkaa! Tuhlataan, tuhlataan....
Hygieniatarvikkeet
Kestoliivinsuoja, 1 pari, pehmeä sisäpinta, vuotamaton pintakerros.
Kynsisakset, kaarevat, tylppä kärki.
Hammasharja, pehmeät harjakset.
Digitaalinen kuumemittari, suojakotelo, paristokäyttöinen.
Talkki, 90 g, hajusteeton, väriaineeton.
Nännivoide, 30 ml, 100 % lanoliinia.
Kondomi, 6 kpl/pkt, luonnonkuminen, läpinäkyvä.
Liukuvoide, 100 ml.
Terveyssiteet, 10 kpl.
Kylpylämpömittari, valkoinen polystyreeni, neste turvallista rypsiöljyä, ei petrolia, painatus musta.
Hiusharja, pehmeät luonnonharjakset.
Facebook Twitter Google+ Pinterest
Kommentit (79)
Yhteiskunta/kela tai joku taho maksaa sitten vanhana enemmän sinun laitoshoidostasi, kun ei ole lapsia huolehtimassa.Siten.Saat enemmän vaippoja.Onko nyt hyvä?
Minä olen jo pitkään odottanut, että saisin uuden auton samoilla ehdoilla mitä invalidit. Jonkinlaista hoitorahaa minulle voisi maksaa.
Vanhusten taksimatkat mulle varattu!!!!
Mitä tekisit lasten lämpömittarilla ja hammasharjalla yms? Jos pari kortsua tarviit niin saat niitä varmasti terveyskeskuksesta näytteeksi.
Minä taas odottelen vienti- ja yritystukia tililleni. Minulla ei ole yritystä, mutta kyllähän minulle kuuluu sama mitä niillekin, joilla vintialan yritys on.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, ja miten Kela ajattelit hyvittää minulle sytostaattihoidot, joita en tarvitse mutta jotka kaikki syöpäsairaat saavat tuosta noin vaan?? Esimerkiksi raha käy.
sytostaattihoidot on välttämättömät hengissä pysymiseen, kolmoset EI. Hyvin pärjää ilman lapsiakin, ja helpommin. Vähemmän taakoittaa yhteiskuntaa.
Miten leikkaan vauvan kynnet jos en kynsisaksilla?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, ja miten Kela ajattelit hyvittää minulle sytostaattihoidot, joita en tarvitse mutta jotka kaikki syöpäsairaat saavat tuosta noin vaan?? Esimerkiksi raha käy.
Voi V... Minä jäisin pahasti maksupuolelle.
Eikös äitiyspakkauksia kuitenkin anneta ihan vain yksi per lapsi? Kaksosperheeseen kaksi kuten vauvojakin jne.
Muutenkin en nyt ymmärrä tämän aloituksen pointtia. Mekin ollaan tahattomasti lapsettomia jo vuosia enkä koe, että äitiyspakkaukset olisi jotenkin meiltä pois. Niiden pienten lasten hyvinvointiinhan ne menevät.
Pitäisikö sinun mielestäsi Kelan maksaa lapsettomuudesta kärsiville jotain hyvitystä? Kolme lapsettomuushoito kertaa jo kuuluu Kelan korvauspiiriin ja se on hinnaltaan isompi kuin äitiyspakkaus.
Nyt ei oikein aukene tämä juttu.
Vai pitääkö täällä olla jo lapsen kuumemittareista kateellinen?
Vierailija kirjoitti:
tulet aivan varmasti niitä vielä hyödyntämään, kaikki aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Saanko ostaa niistä osan jollain puolella hinnalla?
Miten ajattelit hyvittää valtiolle, ettet uudista väestöä ja tuota uusia veronmaksajia?
Ja minä olisin joka kerta halunnut kaksoset enkä niitä saanut. Haluan siis 3 kertaa 2 äitiyspakkausta rahana. Ne olen jäänyt saamatta ja haluan korvaukset. Ei se mun vika ollut etten niitä kaksosia saanut. Olen tahattomasti kaksoseton ja vaadin korvaukset. Kela hoi, rahat tilille ja heti!
Tahattomasti lapsettomana aloittaja saanee lapsettomuushoitoja.
Vierailija kirjoitti:
esim. kaksosten sytyessä Kela antaa KOLME pakkausta, komosten syntyessä KUUSI pakkausta.
Lähde?
Ap on tietysti provo, mutta oletkos ajatellut että sikarumankin joku ottaa mutta häijy narttu jää yksin ja lapsettomaksi. Tee yhteiskunnalle ja ihmiskunnalle palvelus äläkä lisäänny äläkä toimi lasten tai nuorten parissa ettei vihasi ja kateutesi jatku muissa.
Siis äitiyspakkauksessahan on tyyliin yksi terveyssidepakkaus, eli en usko, että kannattaa kadehtia.
Uskoisin, että sinäkin nostat joitain tukia kelasta.
Itse olen enemmän kateellinen toimeentulotuen saajille, he saavat kaikki reseptilääkkeet ilmaisesksi, kunhan toimeentulotukipäätös on voimassa. Kelalla on siis käytössä maksusitoomus näille. Minäkin haluan reseptilääkkeet ilmaiseksi itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tulet aivan varmasti niitä vielä hyödyntämään, kaikki aikanaan.
Asumistuet, toimeentulotuki.. Mitä jos mä kuolen ennen vanhuutta!!!??? Mä voisin kaiken varalta ottaa noi nyt.
Hohhoijaa taas :D jätän tämän vaan tähän.