Miksi naisille on tärkeää missä järjestyksessä vaatteet ripustaa narulle kuivumaan??
Mies kun ajattelee käytännön tavalla eli sillä ei ole mitään merkitystä.pääasia että kuivuu!
Kommentit (63)
Ei väliä missä järjestyksessä kunhan kuivuu suoraan. Omat vaatteet viikkaan mielelläni itse, mutta mies saa viikata omat vaatteensa miten tykkää ja lakanat ja pussilakanat viikataan mun tavalla niin menee pienempään tilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi periaatetta joista pidän kiinni: käsin tiskatessa edetään puhtaammista likaisiin (ensin lasit, viimeiseksi likaiset pannut ja kattilat). Pyykkiä ripustettaessa ravistellaan märistä pyykeistä rypyt pois. Tämäkin on pitänyt miehelle perustella, vaikka itsestä tuntuu itsestään selvältä että laseja ei pestä likaisessa rasvavedessä eikä vaatteita kuivateta myttyisiksi. Miksi miehillä (!) ei ole käytännön järkeä?
Miehillä. Hohhoijjaa.
Miksi naiset perustavat alle 10% kasvuyrityksistä?
Juuri siksi , että mikromanageeramisenne täysin merkityksettömien puuhastelujenne kanssa on elämänne sisältö. Jos t-paita on kuivausnarulla hieman rutussa, kuvittelette että siitä vielä sadan vuoden päästä kirjoitellaan ja muistellaan?
Mikä ihmeen pakkomielle sulla on tästä yritysten perustamisesta, kun siihen pitää joka jumalan keskustelussa vedota, liittyi se keskustelun aiheeseen sitten mitenkään tai ei?
Minä ripustan ne tietyssä järjestyksessä koska telineessä on rajallisesti tilaa ja ensin pitää ripustaa ne isommat vaatteet ja sitten niihin jäljelle jääviin koloihin saa ripustaa pikkupyykit. Ja jos pyykkiä on niin paljon, että pitää ripustaa myös niille avattaville siivekkeille, niin niihin ei edes mahdu ne isot paidat jne. Ihan vain tästä syystä. Minulle on ihan sama, miten joku muu vaatteet ripustaa, mutta itse teen aina näin, koska silloin ne saa kerralla kohdalleen eikä tarvitse siirrellä.