*****TOUKOKUISET Ma-Ke******
Huomenta kaikille ketkä on jo saaneet silmänsä auki. Minä heräsin puoli seittämän. Nyt pitäisi ruveta siivoamaan, mutta ei oikein nappaisi. Pakko kait se on. On niin paskasta joka paikassa. Ulkona sataa vaihteeksi lunta. Sais tulla jo kevät. Masuun ei uutta. En tiedä pitäisikö olla huolissaan, mutta tuntuu että vauva ei ole liikkunut pariin päivään nyt niin paljon kuin normaalisti. Ei ole illallakaan myllännyt niin paljon kuin normaalisti. Pitäisikö soittaa neuvolaan vai kuulostelenko vain tässä kotosalla.???? Eilen koski jalkoihin ihna älyttömästi. en tiedä mikä lie ollu?? Ilta meni suoraan sanoen maatessa sängyssä koivet katossa, kun ei jaksanut edes kävellä. Viikon päästä on neuvola. Saa nähdä onko tämä painon nousu loppunut. Painoa on tullut jo reipas kymppi lisää... huh huh.. Sf mitta oli viikko sitten 28cm eli silloin oltiin viikoilla 29+6. Huomenna alkaa jo viikko 31+0, jos nyt en ihan kamalasti sekoile. Milloin meinasitte alkaa pakkailemaan sairaala kassia???? en ole itse miettinyt vielä edes koko hommaa.
Heidi 30+6
Kommentit (22)
Jopsu77, tervetuloa mukaan mahakkaiden! Ja nallurille onnea kääntymisestä. Toivottavasti hekustin liikkeet vilkastuisivat, ota ihmeessä yhteyttä eteenpäin jos vain siltä rupeaa tuntumaan.
Sairaalakassi on täällä jossain aivolohkojen takimmaisessa osassa, mutta eiköhän se sieltä ennen pitkään esiin putkahda ;) Äidiestä oli puhetta myöskin. Meillä mammalle on syntymässä ensimmäinen lapsenlapsi, joten käytöksestä ei ole kokemuksia. No välimatkaa on melkein 300 km, joten eiköhän se siitä suttaannu. Muuten välit on kyllä ihan kunnossa.
Joku valitteli turvotusta ja toinen närästystä. Siinä onkin ainoat oireet mitkä minua ovat kiusanneet. Turvotusta on heti aamusta jaloissa niin paljon että jouduin jo muutama viikko sitten hyllyttämään kaikki talvikengät ja kaivamaan esiin vanhimmat tennarit. No ne nyt ainakin toistaiseksi mahtuvat, saas nähdä mitä kevät ja lämpöisemmät ilmat tuo tullessaan ( siis jos kevät on tulossa ). Närästys taas rupeaa vaivaamaan iltapäivästä. Tableteilla saa aina välillä helpotusta, tosin olen niitäkin aika huono syömään.
Mulla on nyt käynnissä 4 päivän vapaat ja tänään olin yhdellä koululla koulutuksessa ja sairaslomien takia huomenna töissä. Eli se nyt tällä erää siitä. Olen kuitenkin saanut siivottua astiakaapin, vaatehuoneen, pessyt pyykkiä, värjännyt hiukset...Taisi olla alfiina ja pesänrakennusvietti, joka rupeaa pikku hiljaa täältäkin löytymään. No 2 vkoa jäljellä ja kukaan ei soita tulemaan töihin.
Joo, onko kellään ehdotuksia uuden helsinkitapaamisen ajankohdaksi??? Voisin heittää ilmoille vaikkapa pääsiäisen jälkeen tiistain 18.4.2006 klo 16 jälkeen????!!!! Silloin olisi mulla viimeinen työpäivä. Ideoita taas kehiin!
Hyvää viikkoa kaikille!
Dolosa ja sintti 32+3
Jopsu77: Tervetuloa mukaan!
Sain nyt kirjoitettua listan kaikesta mitä sairaalakassiin tarvitaan mukaan, pakollisia tavaroita on vaan muutama, loput onkin sitten " turhuuksia" , joita ajattelin ottaa mukaan. Vähän jo aloitin pakkailua, mutta vielä on pientä ostettavaa suht paljon.
Onkos muilla ollut siivous/kokkailuintoa?
Mulla iski heti, kun jäin äitiyslomalle (siis jo lähes kuukausi sitten) hirmuinen siivoilu ja järjestelyvimma. Sitten pesin ja laittelin vauvalle kaikkea valmiiksi ja nyt olen sitten viimeiset pari viikkoa leiponut ihan liikaa.. tai jos olis edes tullut osa pakastettua, mutta me on syöty kaikki ja sehän varmasti näkyy painossa.. leivottiin sämpylöitä, mustikka- ja vadelmapiirakkaa, mokkapaloja ja rahkapiirakkaa, pannukakkua ja pirtelöä ja vanukastakin on tullut tehtyä. Nyt alkaa vähitellen into laantumaan, kun alkaa olla niin väsynyt olo usein, että monena päivänä teen vain pakollisen. Lakanat ajattelin kaikille vaihtaa loppuviikosta, jos saisin sitten loppuviikot rauhassa kasvatella mahaa, sekun on aika kinkkistä hommaa masun kanssa.
Niin ja leipomista vielä riittää, kun meillä on tytön kanssa synttärit molemmilla tässä kuussa :)
Nyt syömään ruokaa, kun vatsa kurnii.
Alfiina+masuvauva 35+0