Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus on vaikeaa! Ennen 1200 kcal dieetti onnistui, nyt just ja just 1800 kcal onnistuu.... huh huh!!

Vierailija
14.08.2017 |

Tsempatkaa!! :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nälkä? Jätä hiilarit alle 100g/pv ja proteiinia min 1,5g/painokilo. Sokerit ja viljat pois. Ei punaista lihaa eikä tyydyttyneitä rasvoja. Hyvin pystyy 1200 kcal ilman mitään nälkää :)

Vierailija
2/6 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko edes ylipainoinen? Miksi sinun pitäisi pystyä kitumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitudieetillä saa terveytensä ainakin pilattua jos pitkään jatkaa.

Vierailija
4/6 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta kaloreiden laskenta ja kokeile paastoilua, tai edes ainakin aterioiden harventamista. Muutoin ravitsevaa ja monipuolista ruokaa kylläisyyteen asti, turhia höttöjä ja moskaa välttäen. Seurauksena laadukkaampaa elämää, ei jatkuvaa nälässä kärvistelyä.

Vierailija
5/6 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassua. En ole dieetillä enkä laihduta ja silti mun eilinen normipäivä oli 1377 kaloria (söin mm tukevan ruuan, jäätelöä ja korvapuustin).

Tän päivän arvio jäänee tuohon 1000 kalorin paikkeille 2 lämpimällä ruualla ellen keksi jotain syötävää lisää.

Miten toi voi olla muka vaikeaa?? En kärsi koskaan nälästä mutta olen pieniruokainen, sekin enimmäkseen terveellistä.

Moni lihava laihtuisi varmaan nopeasti mun normaalilla ruokavaliolla:D

Vierailija
6/6 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo paastominen kannattaa kokeilla! ite paastoon noin klo 18-12 välisen ajan ja saa kyllä mässätä ihan hulluna ja paino tippuu silti. Ja on jännä ku ei illalla syö ni ei oo aamullakaan nälkä mut heti jos syö illallla niin aamulla on kauhee nälkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän