Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro teidän pienistä häistä! (alle 30hlöä)

Vierailija
14.08.2017 |

Haluan tietää miten vietitte pienet häät :)

Meillä on ajatuksena iltahäät: vihkiminen klo 15 tai 16, sen jälkeen siirtyminen juhlapaikalle, jossa syömistä, seurustelua, häävalssi, kahvit ja illalla pääsee saunomaan ja paljuttelemaan. Yöpyminen juhlapaikalla. Miltä kuulostaa teidän korviin? Paikalla vain lähimmät ihmiset, ei mitään kummin kaiman kissoja :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoaisin saunomista ja paljuilua, ei ole mun käsitys juhlasta. Mutta sä tiedät itse paremmin mistä vieraasi pitävät.

Meillä oli vihkiminen ulkona, sen jälkeen mentiin upeaan ravintolaan, jossa oli pitkä illallinen. Ei muuta viihdettä kuin muutama musiikkiesitys.

Vierailija
2/5 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä inhoaisin saunomista ja paljuilua, ei ole mun käsitys juhlasta. Mutta sä tiedät itse paremmin mistä vieraasi pitävät.

Meillä oli vihkiminen ulkona, sen jälkeen mentiin upeaan ravintolaan, jossa oli pitkä illallinen. Ei muuta viihdettä kuin muutama musiikkiesitys.

Sepä ei ole pakollista, vaan niille, jotka sitä haluaa tehdä :-) Iltaa voi viettää muutenkin, mutta yöpyjille sauna+palju on kiva.

t. ap

Vierailija
4/5 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia rento yhdessäolo ilman suurempaa ohjelmaa kuulostaa just sopivalta, kun vieraat on kaikki läheisiä.

Kuulostaa minusta kivemmalta kuin pitkä ravintolaillallinen, mikä voi olla vähän jäykempää tunnelmaltaan (vaikka toisaalta, ei sekään paha vaihtoehto olisi).

Riippuu kutsuttavista kuinka viihtyisää on loppujen lopuksi :)

Vierailija
5/5 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut joissakin hyvin pienissä häissä vain vieraana.

Yhdet oli ap:n kuvailun kaltaiset, tosin ilman paljua (ne ei silloin olleet muoti-ilmiö). Oli todella mukavaa ja parhaat häät ehkä ikinä.

Toisissa oli vihkimisen jälkeen ruokailu vuokratussa tilassa ja jatkot ravintolan puolella. Rehellisesti sanottuna tunnelma lässähti hyvin nopeasti. Ravintolassa oli jo aika tylsää ja kadutti ettei tullut mentyä kotiin heti ruokailun jälkeen. Jotenkin sitä vain jäi junnaamaan, kun oli kuitenkin kaverin häät.