Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

XL-laihduttajat viikko 14

03.04.2006 |

Viikkopinoutumisen aika...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni fiilikset oikein hyvät. Mitenkään äärimmäisen sporttinen en ollut tällä viikolla. Muutaman kerran kävin kävelemässä ja lumitöitä sai meijän nurkilla tehdä ihan urakalla. Mutta hyötyliikuntaa kumminkin siis ja ihan tehokasta sellaista.

Päivittäin oon 1-2 ateriaa vielä korvannut Nutrilet -jauheilla, mutta tää tuleva viikko mennään jo täysillä tavan ruuilla-tosin tietty kevyillä sellaisilla (toivottavasti loppuelämä). Paino oli suunnannut yhä alaspäin, se on mukavaa niin motivaatio säilyy.

Eli lukemat:

lähtöpaino 112,8 kg

viikkopudotus viime viikosta:1, 7 kg

kokonaispudotus 15,3 kg

Tavoite olisi siis tuonne 75-80 kg hujakoille mutta välitavoite tuonne n. 90 kg:n tietämille tai vielä vähintään 5kg pois ennen siskon häitä, jotka on toukokuun 2.viimeinen viikonloppu...

Niin ja pituutta minulla on 172cm.

Tsemppiä kaikille ja toivotaan että kaikilla on yhtä hyviä pudotusuutisia kuin itselläni tai ainakin mieli korkeella!! (Kyllä hyvät tulokset aina piristää, muuten olikin jo sellaista lievää " turnausväsymystä" havaittavissa).

Vierailija
2/10 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juuri hokasin, että laihdutukseni on kestänyt jo 4 viikkoa. Elämäni pisin laihdutus jakso. Ja jakso jatkuu. =)

Viikonloppu meni hieman plörinäksi kun sukulais tyttö oli kylässä ja tuli sitten mässättyä leffan ääressä.

Nyt täytyy taas tsempata ja pysyä kovana.

Aloituspaino 117kg.

Paino nyt 114,7kg.

Viikko pudotus -300g.

Koko pudotus 2,3kg.

Pituus 170cm.

Menkat ja viikonloppu sotki vähän suunnitelmiani siinä suhteen ettei tullut toivottua pudotusta, mutta täytyy yrittää kovemmin ensi viikolle.

-Pylleröinen-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 2 viikkoa takana =D

lähtöpaino:101,5 kg

Paino nyt: 98 kg

Viikko pudotus:1,5 kg

kokonaispudotus 3,5 kg (hurraa!)

tavoite: 70 kg (kauuuukana)

Matkaa tavoitteeseen 28 kg (56 voipaketillista (yök!))

Lenkkeilin 3*45 min, ja lenkkeilyyn alkaa tulla jo pikku hiljaa " himokin" . Olen jo pikkuhiljaa tottumassa ruokavaliooni, tietty pikku lipsahduksia on tullut, mutta pääosin helppoa ja nälkä ei oo vaivannut. Vaikka olen Iso edelleen on olo alkanut jo kohentua, samoin mieli ja kunto :) Tsemppiä kaikille muillekin - tässähän on helpostikin vielä vuosi tätä " laihista" edessä, ja uutta ruokavaliota loppuelämä. Sitten vielä tuolta Kutri.net sivustolta hyvä ajatus: Jokaisen muutoksen, minkä tekee ruokavalioonsa tulee olla tietoinen, eli kannattaa miettiä voinko elää näin koko loppuelämäni? Jos muutos tuntuu luonnottomalta,ei sitä kannata tehdä! Minä ainakin oikeasti haluan laihduttaa viimeisen kerran elämässäni, en viitsi tuhlata asiaan koko elinikääni. Parempi laittaa asiat kerralla kuntoon,kun jojoilla.

Vierailija
4/10 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta jäi viime viikon raportointi väliin, mutta eipä olisi ollutkaan mitään raportoitavaa koska paino oli sama kuin sitä edellisellä viikolla. Viime viikon pysyin tosi hyvin ruodussa eikä edes tehnyt mieli mitään ihmeellistä. Tämä viikko tulee olemaan hieman taas erilainen kun lähes joka päivä on joku tulossa kylään tai minä olen menossa johonkin kyläilemään. Tällä kerralla taidan kokeilla, että en tarjoakaan vierailleni kaikkea herkkua vaan teen vaikkapa tummasta leivästä lämpöisiä leipiä ja päälle jotakin kevyttä ja hyvää, ja kaikki viinerit ja keksit olen kyllä päättänyt jättää kaupan hyllylle... Vieraat syövät muutaman ja loput jääkin sitten tänne minulle. Paistan pakastimesta mienluummin muutaman ihan tavallisen vehnäpullan. Hyviä nekin ovat ja paljon parempi vaihtoehto kuin nuo rasvaiset viinerit.

En oikein pysty keskittymään kun tuo pikkuinen ryömii tuossa jaloissa ja vaatii huomiota... Tässä viime viikon saalis:

Aloituspaino: 105.4kg

Nykyinen paino: 102,8kg

Viikkopudotus: -1,1kg

Kokonaispudotus: 2,6kg

Tavoitepaino: n. 78-80kg

Pituus: 178cm

Laihdutusintoa ja liikunnan iloa!

Vierailija
5/10 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava viikko takana, pudotusta tuli kokonainen kilo! Tietenkin viime viikon menkkaturvotuksella on osuutta asiaan, mutta kyllä se kiloa pienempi lukema silti tuntu hyvältä. Edelleen olen hieman lipsunut pisteistä, mutta tällainen kilomäärä näyttää sen vielä sallivan. Pitkä matka on kuitenkin edessä vielä, ja yritän kyllä viikko kerrallaan saada ne pisteet riittämään.

Keväinen auringonpaiste olisi nyt omiaan antamaan intoa tähän urakkaan, sitä odotan kovasti. Sisulla taas uutta viikkoa päin, tytöt!

Mun rivini: aloituspaino 96kg, viikkopudotus -1,0kg, kokonaispudotus -9,6kg (hei, tämähän on 10% aloituspainosta, vau), paino nyt 86,4kg, ja pituutta on 160cm.

anni

Vierailija
6/10 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä suunnassa toinen viikko peräkkäin +-0. Vaikeaa on, eikä oikein jaksaisi tsempata. Toivottavasti piristyisi tästä. Kiva nähdä Tanni ja A.N.N.I, että meitä 1.1. aloittaneita on vielä mukana ja että olette saaneet noin hienoja tuloksia! Hyvä Te!!! Mulla kokonaispudotus ei ihan 10% vielä, mutta jos ensi viikolla :) Muutkin ovat jaksaneet tsempata, hyvä! Täytyy kaivaa vielä itsestäänkin tuo tsemppi esiin :)

Aloitus 1.1. 110kg,

nyt 99,5kg, eli -10,5kg,

Tämä viikko siis 0....:(

Vierailija
7/10 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Viikko meni loppujen lopuksi aika hyvin, lenkkeily on huonojen teiden kunnon takia jäänyt mutta muuten tuli urheiltua rankasti x3. Syömisiä täytyy minun alkaa kontrolloida hieman tarkemmin ja tehdä sitkeästi itselle kasvispitoisempia ruokia ja vähemmän rasvaa ja kastiketta. Ei saisi tulla tällaisia junnausvaiheita näin pitkäkäsi aikaa! (3vko paino 85,1kg)

Aloituspaino 2.1.06 90,9kg

Paino tänään 84,3kg

Yhteispudotus 6,6kg ( olen iloinen:)))))))

Pituus n.170cm

Armoton sisulataus kaikille!!!!!!! Ollaan kesällä timmissä!

Vierailija
8/10 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivasti on tämäkin viikko mennyt, paino oli sentään vähän tippunut :) Olen jokaista grammasta tosi tyytyväinen.

En päässyt aivan ed. viikkoiseen pudotukseen, mutta kyllä tuollainen

-600g ihan kivalta tuntui sekin! Tuli nimittäin syötyä jopa yksi Big Mac-hampurilainen perjantaina... olisi voinut pudotusta olla enemmänkin, jos olisin ollut tarkempi omien syömisieni kanssa. Mutta hyvä näinkin.

Jonkin verran olen kävellyt... niin ja steppaillut tv:tä katsellessa. En kuitenkaan mitenkään älyttömästi. Enemmänkin kyllä voisi liikkua.

Aloituspaino 2.1. 94kg

Viikkopudotus -600g

Kokonaispudotus -9,4kg (10% mullakin;))

Paino nyt 84,6kg

Tavoite... 70kg voisi olla ihan jees... sitten joskus.

Kesän lopulla olisi veljen häät joihin pitäisi olla timmimmässä kunnossa.

Ja eikun

Vierailija
9/10 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko meni aivan penkin alle muissa merkeissä, kun sain keskiviikkona rintatulehduksen. Mutta hyvä siinä mielessä, ettei puoleen viikkoon ruoka paljon maistunut. Liikuntaa ei ole tullut harrastettua lasten kanssa ulkoilua enempää. Eikä varmaan tule harrastettuakaan, ennenkuin tiet aukeavat. Jumppamaton kaivoin kyllä jo esille ja ohjeet. Ehkä aloittelen joogalla, johon ihastuin ennen tätä viimeistä raskautta. Jumppapallokin on kuistilla jäähyllä, kun haisee uutuuttaan niin hirveällä. Iltaisin voisi sen päällä istuskella telkkarin äärellä ja tehdä vatsalihasjumppaa. Katsotaan, miten muijan käy..

Mutta omat lukemat:

Aloituspaino 27.3.2006 95,6 kg

Tämän viikon paino 94,5 kg

1. viikon pudotus -1,1 kg

Kokonaispudotus -1,1 kg

Ja ensi viikkoon, lapset heräsivät...

Vierailija
10/10 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa takana ja fiilikset on ollu hyvät ja kova tsemppi on päällä (koputan puuta että jatkuu samanlaisena..)

Syömiset ovat menneet nappiin eikä herkkuja ole tehnyt edes pahemmin mieli.

Aamut aloitan 1/2l vettä, puuroannoksella vähäkalorisen mehukeiton kanssa.

Päivällä 1/2l vettä, syön pienen ruoka-annoksen keitetyn porkkanan, kurkun, tomaatin ja ruisleivän kera.

Illalla lipitän taas vettä ja syön puuro-annoksen tai ruisleivän ja hetelmän.

Pahimpaan makeanhimoon olen pureskellut salmiakki xylitolia tai muutaman turkinpippurin (1kpl 0p! Vaikken pisteitä laskekkaan..)

Lenkilläkin on tullut käytyä. Ja kun tiet on huonot lumimäärän takia on se lisännyt lenkin tehoa. Olen jopa innostunut jumppailemaan vähäsen (jalkalihaksia ja vatsaa)

Toivotaan että motivaatio säilyy :)

Painolukemat..

Lähtöpaino: 100kg

Paino nyt: 97kg

Viikkopudotus: -1,5kg

Koko pudotus: -3kg

Pituus 165cm

Tavoite:35kg eli 32kg jäljellä, huh!

Tsemiä kaikille..Toivotaan että aurinko alkaisi paistelemaan.

Se innostaisi liikkumaankin enemmän :)