Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hallituksen varajäsen - luottotiedot

Djidozjsvskslsjsvskslsb
14.08.2017 |

Hei,

Vaikuttaako hallituksen varajäsenen luottotiedot yrityksen luottotietoihin?

Olen menettämässä luottotiedot ja olen sukulaiseni yrityksessä hallituksen varajäsen. En halua, että tämä tulee ilmi, niin näkyykö tieto jotenkin muuten kun että tarkistaa luottotietoni?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asia noin paljon mietityttää, niin pyydä sukulaista vaihtamaan joku toinen varajäseneksi. sukulaisesi taitaa olla hallituksen ainut varsinainen jäsen ja on valinnut sinut varajäseneksi. kun olet varajäsen ilman valtaa, niin vaihtamisen ei pitäisi olla ongelma.

Vierailija
2/5 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos asia noin paljon mietityttää, niin pyydä sukulaista vaihtamaan joku toinen varajäseneksi. sukulaisesi taitaa olla hallituksen ainut varsinainen jäsen ja on valinnut sinut varajäseneksi. kun olet varajäsen ilman valtaa, niin vaihtamisen ei pitäisi olla ongelma.

Luetko kysymykseen uudestaan?

En kysynyt mitä kannattaa tehdä vaan sitä että vaikuttaako se jotenkin yrityksen luottotietoihin josta asia voisi selvitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Djidozjsvskslsjsvskslsb kirjoitti:

Hei,

Olen menettämässä luottotiedot ja olen sukulaiseni yrityksessä hallituksen varajäsen. En halua, että tämä tulee ilmi, niin näkyykö tieto jotenkin muuten kun että tarkistaa luottotietoni?

Ei vaikuta.

Vierailija
4/5 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Djidozjsvskslsjsvskslsb kirjoitti:

Hei,

Ei vaikuta.

Olisi kyllä todella hyvä juttu. Uskallanko luottaa tähän sanaan? :D

Vierailija
5/5 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy aluehallintovirastosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme