mistä kanttarelleja riittää?
mistä hmeestä kauppaan riittää kantarrelleja joka kulmaan ja joka kaupunginosaan ja kaupunkiin? joku tehtailee noita helvetisti tai sitten niitä on luonto täynnnä, toki osa tulee prismaan ainain virosta mutta miten niitä riittää niin paljon myyntiin?
Kommentit (6)
Ihmettelen samaa. Minä löydän aina vain parin kastikkeen/piirakan verran kesässä. Vaikka kaikki koivikot ja sekametsät samoan. Unelmoin edelleen siitä, että jonain päivänä minäkin osun sellaiselle sieniapajalle, että saa korin täyteen ja vielä toistamiseenkin. Unelmaksi taitaa jäädä.
Mä löydän aina paljon. Pitää koluta ryteikköjä joissa ei muut käy. Koivuja, aurinkoa usein rahkasammalta.
Myynnissä en ole nähnyt kuin virolaisia.Mutta kyllä tuolla metsässä noita löytyy aina kastikkeen verran.
Kyllä löytyy korikaupalla. Vaikka paljon syödäänkin, osa päätyy pakastimeen talven varalle ja osa mummoille ja naapureille.
Kantarelli on koivun kaveri:) Ja jos löydät hyvän paikan, käy samassa paikassa seuraavanakin vuonna.
Tosin nyt paras kantarellipaikkani oli veden vallassa, mutta ehkä se siitä kuivuu.
mistä saisi naisen kantttarlleja poimimaan kaveriksi? ois kiva mennä sipoonkorven kansalispuistoon mutta en oo koksaan ees käynyt siellä
tv mies 45
Mä en löydä koskaan mistään niitä ;(