Sinkkumiehet, saatteko paljon seksiehdotuksia?
Minulle ei ole ikinä ehdotettu. Onko se yleistä? Mikä on ollut hurjin ehdotus?
Kommentit (12)
Kyllähän niitä tulee yllättävän usein. Eipä niihin koskaan totu.
Joo, kyllä...mutten heteroseksiehdotusta, kuten naiset.
sinkkumies_ kirjoitti:
Minkälaisissa tilanteissa ja minkälaisilta naisilta?
Onko sulla mallin kasvot ja pituus vai millä selität asian?
5 kg:n punnus. kirjoitti:
Joo, kyllä...mutten heteroseksiehdotusta, kuten naiset.
Tämä oli muuten hyvä lisäys, olen saanut kyllä netissä homomieheltä suoran ehdotuksen ja kerran kasvokkainkin on homo lähestynyt. Valitettavasti kun hetero olen.
M31
Vierailija kirjoitti:
sinkkumies_ kirjoitti:
Onko sulla mallin kasvot ja pituus vai millä selität asian?
Suurin osa on tullut tuntemattomilta hyvännäköisiltä nuorilta naisilta yöelämässä stadissa. Olen kuulemma ihan mukiinmenevän näköinen ja pyrin pitämään kropastani huolta.
Ei ikinä minkäänlaista aloitetta seksiin. Vaikka olisin maannut naisen vieressä, niin itse olen saanut olla aina aloitteellinen.
sinkkum
sinkkumies_ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinkkumies_ kirjoitti:
Onko sulla mallin kasvot ja pituus vai millä selität asian?Suurin osa on tullut tuntemattomilta hyvännäköisiltä nuorilta naisilta yöelämässä stadissa. Olen kuulemma ihan mukiinmenevän näköinen ja pyrin pitämään kropastani huolta.
Uskottavuus 0/5. Olet nainen
Vierailija kirjoitti:
sinkkumies_ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinkkumies_ kirjoitti:
Onko sulla mallin kasvot ja pituus vai millä selität asian?Suurin osa on tullut tuntemattomilta hyvännäköisiltä nuorilta naisilta yöelämässä stadissa. Olen kuulemma ihan mukiinmenevän näköinen ja pyrin pitämään kropastani huolta.
Olen mies. Sinänsä minulle aivan sama mitä joku pulleahko kaveripoika jossain itsemurhayksiössään kiukuttelee.
Hurjin ehdotus, hmm. Taitaa olla se, kun hyvännäköinen ja ilmeisen varakas venäläinen pariskunta houkutteli minut yökerhosta hotellisviittiinsä, missä tarkoitus oli, että olisin hoidellut molemmat ja samalla olisimme läpsineet toisiamme nahkaisilla ratsupiiskoilla. Olin kuitenkin aika humalassa ja samalla koko läpsimistouhu alkoi naurattaa niin, etten pystynytkään mihinkään ja oli pakko poistua paikalta. Hauska ilta silti. :)
sinkkumies_ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinkkumies_ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinkkumies_ kirjoitti:
Olen mies. Sinänsä minulle aivan sama mitä joku pulleahko kaveripoika jossain itsemurhayksiössään kiukuttelee.
Kyllä uskotaan jo, että olet nainen. Ei tarvitse alleviivata asiaa tuolla naismaisella näpäyttelyllä.
Suoraa seksiehdotusta en ole kasvokkain tai netissä saanut koskaan.
M31