Tunnen 55-v naisen joka on maksanut jo asuntonsa, tilillä paljon rahaa, köy joka päivä samassa lähikaupassa ostamassa kanaa ja valittaa että ELÄMÄ ON TYLSÄÄ
Ihmiset jotka pystyvät säästämään kuten sinä, ovat tylsiä, minä sanoin hänelle.
Hän oli ihan hiljaa, ymmärsi mitä sanoin.
Kommentit (16)
Kuulostaa minulta. Tykkään broilerista todella paljon.
🇺🇦🇮🇱
Tämä nainen harvemmin ostaa kaffepullaa.
Ap
Kannattaisi kokeilla eri lihoja ja kaloja.
Itse ostin eilen suomalaista kirjolohta jota syön perunoiden ja porkkanoiden ja sienikastikkeen kanssa.
Taas näitä kyttääjiä...miten oikeesti jaksat??
Jospa kuitenkin hankkisit ihan ens alkuun oman elämän.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nainen harvemmin ostaa kaffepullaa.
Ap
Onko nainen lihava, vai hoikka?
🇺🇦🇮🇱
Gambian tai Kuuban matka ja mukaan paljon tuliaisia tuleville poikaystäville. Ei elämä ole tylsää kun saa maukasta mustaa makkaraa. Maiskis slurpsis nam ;)
Rahalla ei aina saa sitä, mikä puuttuu ja aiheuttaa tylsyyden. Itsekin kaipaisin jotain, mitä ei voi ostaa.
Rahalla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että tuntee elämänsä olevan tylsää.
Miksi hän ei matkustele. Rooma, Pariisi, Lontoo, New York jne
Siksi koska hänellä ei ole vielä tarpeksi rahaa esimerkiksi matkustamaan Rivieralle tai Karibialle heti kun tulee tylsää, kuten eliitti tekee. Siispä ensi kerralla neuvot häntä opiskelemaan lisää sijoittamista ja siinähän se tylsyyskin samalla kaikkoaa. :)
Miten säästäminen liittyy tylsyyteen. Ymmärrän kyllä, että ap:n vastaus sulki naisen suun. Ihan yhtä hyvin olisit voinut sanoa, että ihmiset, joilla on tuollaiset varpaat, ovat tylsiä.
Ap itse varmaan on jännittävä velkakierteessä oleva jakorasia.
"Hengen" köyhyyttä jos ei keksi mitä elämällään tekisi!
Olen saman ikäinen, vielä asuntovelallinen ja mulla ei tunnit riitä päivässä! Ensikuullekin sovittu jo 3 matkaa!
Elämä ei ole koskaan tylsää. Ympärillä on aina ihmisiä tai ainakin lähes aina. Netti on keksitty. Lehdistä löytyy menovinkkejä. Uusi harrastus kannattaa edes aloittaa vaikkei jatka lopun ikääsä. Aurinko paistaa. Ainakin nyt. Hän hymyili minulle, seuraako siitä mitään. Naapurin pikkumies kävi pihanlla juttelemassa, sekin mukavaa. Elämä ei ole tylsää se on lahja, se on aika joka on saatu ja jonka päättymistä harva onneksi tietää.
Tietenkin on pahoja päiviä. Auto ei käynnisty, rahat loppuu, sairaus osottautuu vakavaksi. Sekin on elämää. Tylsyys on elämän halveksuntaa. Sano se naiselle.
No naiset varsinkin suomalaiset ovat typeriä kanoja.