Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi hitto kun proteiinipatukat maistuu pahalta! Onko niissä yhtäkään hyvänmakuista? Kerro suosikkisi?

Vierailija
14.08.2017 |

Olen kokeillut nyt aika monia laatuja, joista yksikään ei ole maistunut sellaiselta että viitsisin toisenkin samanlaisen ostaa. Isosta pinosta, jonka taannoin ostin (kaikki erilaisia) oli nyt jäljellä seuraavat:
- Leader SoftBar Protein, Crispy white chocolate,
- QuestBar Protein Bar, Chocolate Chip Cookie Dough,
- Naturally High Protein, Mint Chocolate

Yleensä olen syönyt yhden kerrallaan ja todennut kamalaksi. Nyt aloin syödä tuota ensin mainittua, mutta se oli niin kamalan makuinen että jätin kesken. Koko patukka on tasaista toffeemaista PAHAN MAKUISTA massaa, ei tietoakaan mistään rapeudesta ("crispy" my ass) eikä valkosuklaan mausta. Siirryin saman tien seuraavaksi mainittuun, enkä pystynyt sitäkään syömään loppuun. Siinä oli suklaapalaa muistuttavia sattumia joukossa, mutta maku muistuttaa lähinnä pilaantunutta lakritsia tai vastaavaa. Yök. Viimeinen patukka oli näistä ehkä vähiten hirveä, tai no en tiedä sittenkään. Ihan kuin olisin syönyt jotain kylppärin lattialta löytynyttä saastaa, jossa on joukossa hammastahnaklimppi (mintun makua tuomassa). Siinä sentään oli aidon oloista suklaata ohuesti päällysteenä.

Olen pettynyt. Onko noissa patukoissa mitään sellaista, joka oikeasti maistuisi edes jotenkin siedettävältä, ja jossa olisi vaikka ihan sellaisia aitoja raaka-aineitakin käytetty kuten suklaata ja pähkinöitä? Vai olenko ymmärtänyt koko proteiinipatukan idean väärin? Eikö niiden teidän muiden mielestä tarvitse maistua yhtään syötävältä?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne on kuraa. Syö pähkinöitä.

Vierailija
2/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kalliita ovat ja suurin osa ihmisistä saa tarpeeksi proteiinia ruuasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä mainosten uhreja jotka popsivat proteiinipatukoita. Menekistä päätellen jokainen vähänkin liikkuva kuvittelee olevansa huippu-urheilija.

Newsflash: Ne ovat turhakkeita, jätä ne jatkossa kauppaan.

Vierailija
4/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä hyvä ihminen syöt jotain vastenmielistä? Ei proteiinipatukat ole mitenkään välttämättömiä ihmisen ravitsemukselle. Koskaan en ole syönyt ainoatakaan, ja olen täysin terve.

Vierailija
5/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

proteiinipatukat on ihan puhtaita karkkipatukoita. sä voit ihan yhtä hyvin syödä suklaata tommosen tilalla. niissä on sama määrä kaloreita.

Vierailija
6/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kamalia ne on järjestään. Mutta Maxim Protein Bar Soft Rasberry on mun mielestä ihan ok. Ei sekään tosin twixiltä maistu... :P

bonuksena että lisätyn sokerin määrä siinä on käsittääkseni melko alhainen muihin proteiinipatukoihin verrattuna

Vierailija
7/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä hyvä ihminen syöt jotain vastenmielistä? Ei proteiinipatukat ole mitenkään välttämättömiä ihmisen ravitsemukselle. Koskaan en ole syönyt ainoatakaan, ja olen täysin terve.

Olen ostanut noita sellaisten tilanteiden varalta, joissa on niin kiireinen päivä että en ehdi syödä kunnon lounasta. Tiedän toki ettei proteiinipatukka korvaa lounasta, mutta se on kuitenkin tyhjää parempi. Minulla on joskus harvoin päiviä, jolloin en tosiaan ehdi muuta kuin hotkaista jotain laukussa valmiina olevaa. Aika harvoja tuotteita voi pitää laukussa odottamassa esim. useita viikkoja/kuukausia, ilman että tuote kärsii tai menee pilalle.

Saa ehdottaa jotain toistakin tuotetyyppiä tilalle, jos tulee parempia vaihtoehtoja mieleen.

ap

Vierailija
8/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

proteiinipatukat on ihan puhtaita karkkipatukoita. sä voit ihan yhtä hyvin syödä suklaata tommosen tilalla. niissä on sama määrä kaloreita.

Suklaasta en kuitenkaan saa sitä proteiinimäärää, joka jää saamatta kun lounas jää väliin. Sokeria ja rasvaa saan riittävästi muistakin päivän aterioista.

ap

Vierailija
9/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä maun vuoksi syödä. Ne on helppo pitää mukana, säilyy huoneenlämmössä, ei vie tilaa, saa pienen välipalan nopeasti ja helposti. Jos jotain hyvää haluat syödä, vedä suklaata tai karkkia.

Vierailija
10/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juu ei ole puhtaita karkkipatukoita. Normi suklaapatukoissa ei juuri muuta ole kuin sokeria, kun taas proteiinipatukoissa on sokeria vähemmän kuin normijogurteissa tai jopa muroissa.

Vierailija
11/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nix ja nax patukat on oikeasti hyviä.

Vierailija
12/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

So Lo Carb -patukoissa oli ainakin ihan hyviä makuja. Power Barit ihan ok myös.

Vierailija
13/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nix ja nax patukat on oikeasti hyviä.

Niin ja uutuutena vielä Max.

Vierailija
14/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole työssäni taukopaikkaa, muuta kuin maksulliset kahvilat. Pienellä palkalla ei ulkona syödä joten nuo eväskeksit ja patukat on hyviä pitää mukana.

Vierailija
15/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän suosiolla kaikki mukamas suklaalle maistuvat ostamatta.

Syötäviähän nuo eivät ole, silkka suutuntuma antaa vahvan viestin siitä että nenäliinakin olisko terveellisempää.

Ei patukka, mutta nutriletin tropical smoothie on mun hätävaralounas.

Vierailija
16/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikki on Nutrilett Lemon Cheesecake.

Vierailija
17/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin uusimmat deluxe-patukat

Vierailija
18/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinivanukkaat säilyy huoneenlämmössä ja on hyviä.

Vierailija
19/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne wasan täytenäkkärit, mitä sandwichejä lieneekään. Nehän säilyvät myös.

Vierailija
20/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut noita sellaisten tilanteiden varalta, joissa on niin kiireinen päivä että en ehdi syödä kunnon lounasta. Tiedän toki ettei proteiinipatukka korvaa lounasta, mutta se on kuitenkin tyhjää parempi. Minulla on joskus harvoin päiviä, jolloin en tosiaan ehdi muuta kuin hotkaista jotain laukussa valmiina olevaa. Aika harvoja tuotteita voi pitää laukussa odottamassa esim. useita viikkoja/kuukausia, ilman että tuote kärsii tai menee pilalle.

Saa ehdottaa jotain toistakin tuotetyyppiä tilalle, jos tulee parempia vaihtoehtoja mieleen.

ap

Mä en edes viitsi kysyä miten tuo on muka tyhjää parempi! Sulla ei ole tuohon mitään fiksuja syitä kuitenkaan. Sun ei tarvi syödä koko aikaa tai 2h välein. Ei ihmiskeho ole niin herkkä, että se menisi tikki tai sun terveys pettäisi jos sulla ei ole ruokaa koko ajan suussa. Meidän esivanhemmat on selviytyneet useista katovuosista lähes sapuskatta, joten sä et todella kuole muutaman tunnin ruokataukoon.