Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

----SYYSYSTÄVIEN VIIKONALKU----

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä laakso on salainen ilman sumuakin. Kirkkaana päivänä kirkkaus verhoaa laaksomme salaisuuteen. Laakso ei ole kunnon laakso ilman salaisuutta. ;)

Äitikuu: Jipii! Ihanaa, kun haamu vahvistui selväksi plussaksi. Onnea!

Tea: Jaksua ja haleja!

Tuttis: Onpa hurjia tapaturmia sattunut teille. Haleja!

Ankkis: Tsemppiä latistukseen! rutistus.

Mimmu: Kurjaa, millaisen vastauksen sait v-terapeutilta. Jaksua!

Lila: Hurjalta kuulostaa nuo sudet. Pelkäisin.

Pieni Nöösä tuolla yskii. Harmitus, kun aina unille käydessä yskänpuuskat riepottelee. Muuten on kunnossa. Kiukkua kyllä piisaa. Ei meinaa taas suostua syömään lämmintä ruokaa. Koko ajan haluaisi vain syödä maissimuroja tai riisikakkuja eli herkkujansa.

Maisan tavoin pääsen tänään kampaajalle. Tosin mitään radikaalia ei ole tiedossa. Leikkautan vain 10 senttiä pois. On niin huonossa jamassa hiukset. Raitoja pitäisi taas vääntää, jahka saan värin ostettua. Maisalle ihanaa hemmottelupäivää!

Yritän täällä ajatella, että paree, kun nyt tulee tuo lumi eikä sitten toukokuussa. Tulkoon siis kaikki nyt, niin voi sitten kevät tulla rauhassa ilman lumisateita. Kevättä ja kesää kyllä odotan, vaikka puutarhamme onkin täynnä savea. Tosi kivaa lapsiperheessä. Jospa kuitenkin tuon pihankin kimppuun tässä pääsisi.

Voi, yskä herätti Nöösän.

-Mimmuli ja Nöösä

Vierailija
2/31 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA ÄITIKUU!!!

Tealle toivotaan apua ovistesteistä. Oon kyllä kade teidän viikonlopusta. Suunnittelimme viikonloppua miehen kanssa Helsingissä nyt keväälle,just hotellia,hyvää ruokaa jne,mutta voi olla ettei ehdi toteutua,kun mulla töitä nyt useampana viikonloppuna,sitten Vilholla näitä vehnä yms latistuksia,enkä niiden aikana halua jättää hoitoon.Ehkä toteutuneen kesällä.

Tuttis,hurjaa menoa teidän pienellä,onneksi saatiin hoidettua eikä ollut vakavampaa. Tiedän kuinka se huolettaa äippää kun lapselle sattuu ja tapahtuu.

Lila,kääks,Vai susia,huh huh

Mua alkaa pikkuhiljaa kesä ja työt stressata.tai työt ei stressaa,oon sopinut kesäksi 3 pvä viikossa,ihan ok.Mutta mies jää kesäksi kotiin ja hoitaa pojua,stressaa et pitäiskö opettaa poju nyt ennen muuttoa nukkuunpäikyt sisällä,kun pelottaa et mies vie sit nukkuun jonnekin tontinperälle ja ja onkuuma jne....Toisaalta eijaksais alkaa vääntää kun vehnäalatistus on nyt tulossa ja nukuu päikyt niin kivasti vielä takaterassilla. muutenkin huolettaa kun mies on jotenkin turvallisuuskysymyksissä aika huoleton ja poju kovin vilkas,ettei sitten laita toista touhuamaan jotain itsekseen ja ala tekee remonttia tms....

Mielessä Kukkuun kertomus......

Mä olen vahtimista jopa puistossa lisännyt nenätapaturman jälkeen,kuljen perässä vaikken nyt hupusta sentään kiinni pidäkään :) ja pojuhan kulkee ja kipittää vauhdilla.Tykätään käydä toisina päivinä myös tuossa torilla,jossa poju ihmettelee varpusia ja variksia,koiria ja autoja : ) sielläkin aika rasittavaa kun parkkipaikka vieressä ja ois säntäämässä sinne.

Poika on NIIIIIN isin perään,katteli äsken valokuvaa jossa mies ja minä ja poju pienenä vaavina. Hoki ihastuksissaan siisii----isiiiii! hohhoijaa,ei ole äitisanaa vähään aikaa kuulunut.(pienen mustasukkaisuuden tunteen tunnistan itsestäni ja entisestään ärsyttää antaa hoitovastuu pojasta miehelle kesällä) Onko muita isin perään olevia lapsukaisia?

tiivii ja ISINpoika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ristiriitatilanne. Ostin (olikos se Tean? vinkistä) Pönksylle posliinilautasia, jotka pysyvät pöydällä muovisia paremmin, kauniita eläinkuviollisia. Lapsonen vallan ilahtui ihanasta kuvasesta ja kaikki meni hyvin siihen asti, kunnes hölmö äiti peitti kuvat ruualla. Byääääääää. Sitten vaihdettiin lautasta, mutta pettymykset sen kuin jatkuivat, kun äiti vei lautasen POIS. Eikö sillä saakaan leikkiä? Ensin tuommoisia houkutuksia ja sitten ihan omituista käytöstä, tuumaili kai erittäin kiukkuinen poika. No, nyt nukkuu jo, väsynyt pieni.

Mimmulille ja Nöösälle ihanaa elämää Salaiseen Laaksoon ja uuteen kotiin! Olette kyllä ansainneet onnenne. Reippaasti jaksoitte vaativan rakennus- ja muuttourakan. Nauttikaa nyt rauhallisemmasta yhdessäolosta. Mites muuten tuo Nöösän yskä, kauanko sitä on ollut? Nimim. kokemusta ja valaistusta yskäasioissa viime kuukausina.

Tuttiksen pienelle nopeaa paranemista kurjasta onnettomuudesta. Nuo lääkärissäkäynnit ovat kyllä kamalia :(

Mitähän Ankkikselle ja Lillille kuuluu?

Hus, sudet pois Lilan kulmilta!!

Nyt Rauhalliselle Lounaalle Yksin, ah. Spagettia ja jauhelihakastiketta kera parmesanin. Jälkiruuaksi hillomunkkikahvit.

Vierailija
4/31 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oululainen täällä hei! Luin tuossa torstaista asti kertyneet rästipinot ja nyt sitten ehdin kirjoittamaan, ellei Onni kohta herää. Tunti meni noissa lukemisissa.

Muutettu ollaan, kauhea määrä tavaraa on saatu vintille piiloon ja asuntoakin on jo käyty katsomassa. Alkaa jo nyt tuntua sille, että kovin kauaa mun hermo ei kestä tätä porukoiden luona asumista. Olenko sitten liian paljon isäni kaltainen mutta hermo meinaa sen kanssa mennä.

Kyllä oli hakea lähteä Kokkolasta. Kävin lähimmät naapurimammakaverit hyvästelemässä pikaisesti kun lähdin junalle Onnin kanssa perjantaina. Viimein tuli iso iso itku:( Jäi niin hyviä ystäviä sinne. Kai tässä ei vieläkään tajua, että ollaan oikeasti muutettu kokonaan pois, vaan kuvittelen, että vielä mennään takaisin. Ottaa aikansa tottua tähän ajatukseen.

Pari asiaa jäi pinoista mieleen. Äitkuulle ONNEA plussasta!!! Hieno homma että haamusta tuli kunnon viiva!

Ja Pilen viikonlopusta minäkin olen kade! No, minä lähden kolmen viikon päästä Kokkolaan yhdeksi yöksi ilman miestä ja Onnia, ellei mitään ihmeitä tapahdu. Odotan jo innolla.

Tuttiksen tarinaa lukiessa ihan kauhusta jäykkänä istuin tässä. Voin kuvitella sen vanhempien tuskan kun lapsi huutaa kivusta ja kauhusta. Onneksi käsi on jo parempi!

Mulla meni lauantaina niskat taas. Tämä kipu on samaa luokkaa kuin tuo alaselkä yleensä, viimeksi lokakuussa kun jalat meni jo alta. Tämä niska on vaivannut 4 vuotta. Tulee silloin tällöin kipeäksi. Siellä niksahtaa joku. Kun odotin Onnia, suihkussa tukkaa pestessä niskassa joku niksahti ja ulvoin siellä tuskissani. Nyt kävi niin, että aamulla venyttelin sängyssä unia pois silmistäni kun niskaan pisti ja peli oli selvä. Pää ei käänny, toinen olkapää on toista ylempänä ja pitää koko ajan katsoa maahan kun ei voi nostaa päätä pystyyn. Kävin kaupassa lauantaina ja nauroin sen mitä kivultani pystyin veljelleni, että mahtoivat katsoa kaupassa, että onkohan tuo akka vähän häiriintynyt kun vaan maahan tuijottaa:) Tajuttoman kipeä on vieläki ja sattuu tietyissä asennoissa vielä enemmän. Eilen kävin päivystyksessä, jonotin yli 2h ja kaikkinensa aikaa meni 3,5h. Eipä tarvinnut koskaa Kokkolassa noin kauaa jonottaa...

Sain jonkun rentouttavan piikin, joka ei muhun tehonnut. Sitten sain kipulääkereseptin ja kun otin sen kotona, tunnin päästä olin ihan tööt. Aivan kuin 5 promillen kännissä. Meinasin seisaalleen nukahtaa ja piti sitten mennä nukkumaan keskellä päivää. Enpä sitten uskalla enää ottaa päivällä noita lääkkeitä kun keskenään ONnin kanssa olen. Taitaa joku hermo tuolla olla väärässä paikassa, kun säteilee käteenkin.

Keväästä ei ole tietoakaan. Ensin tuli viime viikon alussa Kokkolassa lunta ihan hirveästi ja kun tultiin Ouluun, sama homma täällä. MIeskin oli ihan tuskassa, että eikö tuo jo riitä. Tämä meidän perukka on semmonen muutenkin, että jos muualta on lumet sulamaan päin, täällä on vielä täys talvi.

Lopuksi tunnustan, kuinka pitkät piuhat mulla on. Joskus aikoja sitten joku (en enää muista kuka) kertoi käyneensä vesilintuäidin kanssa jossain kahvilla tms. Tajusin silloin, että kyseessä on joku äiti, jonka ainakin joku tästä porukasta ilmeisesti tuntee/tietää. Nyt vasta tajusin viikonlopun pinoista, että Ankkiksestahan siinä on ollut kyse jo tuolloin. Sainpa hyvät naurut itsestäni!

Nyt sähköpostille vielä. Tulinpa vaan kertomaan, että hengissä muutosta selvitty.

T-P ja Onni 1,5-v

ps. Nöösälle 1,5-v onnea!!!

Vierailija
5/31 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilli söi jogurttinsa hyvällä ruokahalulla ja oli iloinen ja hyvätuulinen ja hurmasi tietenkin kaikki paikallaolijat. Oireita ei vielä tietenkään näy. Itse saan taas palata normaaliruokavaliooni eli syödä myös maitojuttuja - olikin kyllä pitkät kaksi viikkoa! Perjantaina soitan sairaalaan ja kerron mitä oireita on tullut ja sitten katsotaan jatko. Siihen asti Lilli syö joka päivä 3-5dl maitoa jossain muodossa, mutta Hyla-tuotteina ja ei " raakaa" maitoa.

Äitikuulle onnittelut plussasta!

Tuttis, hui kamala tuota käsijuttua. Onneksi ei ollut luita poikki.

Tikru-Pikrulle mukavaa oululaistumista!

Mimmulille ja Nöösälle mukavia hetkiä salaisessa laaksossa, Nöösän yskä hus pois heti.

Mukavaa maanantaita kaikille!

T. Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Vierailija
6/31 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Lempo ehti ensin mutta samaa asiaa täällä huutelen:

Mikä Nöösän yskä? Ja kiukkunen?

Onhan vaan lyhyen aikaa kestänyt flunssa kyseessä????!!!

Laitappa alpiin privaa ettei tuu taas a-pino :) ??!!

Mieluusti kuulisin " nyt-heti-äsken" aiheesta tarkennuksia kun ootte kuitenki huomenna jo menossa sille lemppari-lääkärille... Siis että jos pystyisin antamaan sulle jotain eväitä reissuun mukaan, ok?

Kerppu

Vierailija
7/31 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiton puolella vissiin mahataudista. Kaksi päivää olin itse ripulissa ja takapuoli lauloi jo hoosiannaa, huoh.

Typyläinen ei ainakaan vielä ole sairastunut, ihme kyllä.

Äitikuulle onnittelut plussasta.

Tealle peukut pystyssä että tärppäisi.

Ynis, ei tule mies ainakaan tällä viikolla, homman tekeminen vaan venyy ja venyy kun mikään asia tuolla venäjänmaalla ei suju niinkuin pitäisi.

Kysyn typyn kummitädiltä tänään, josko hän katsois lapsia niin että pääsisin lauantaina kylään :)

Hilu

Vierailija
8/31 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässäni vain ei pysy mikään! Kaveri soitti ja kerroin ulkona nukkumisen nyt estyneen. Kaverini sanoi että mikset laita parvekkeelle. Kyllä olen sitten tyhmä! Ei tullut mieleenikään tuo parvekkeella nukuttaminen.

Voi Tuttis, miten kamalaa on pikkuisella ollut! :-(

Mimmu, jaksuja! Kivasti sitten suhtautui tuo vyöhyketerapeutti. Aloitin juuri Cuplatonit Rosalle ehkä meidänkin täytyy tilata aika vyöhyketerapeutille.

Vierailija
9/31 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin huomaatte, minun aivotoimintani on hiipunut lopullisesti.

Onnea Äitikuu!:)

Tealle tsemppiä jatkoon, varmasti yritys vielä palkitaan.

Mimmuli: Samat on ollut ajatuksen polut Lempon ja Kerpun kanssa....:)

Nauttikaa uudesta kodosta, olette sen ansainneet!

Lila: Onneksi on kavereita:) Kiitos kyläilystä, Rosa on kyllä hurjan söpö, mutta niin mahdottoman pieni, ei voi ymmärtää. Sudet, huoh, niinpä. Täällä niitä kanssa juoksentelee silloin tällöin ja huoli on noista lemmulapsista. Toissa kesänä näimme tilanteen jossa joku uhkasi laiduntavaa laumaa yöllä. Huuto oli hirmuinen ja lauma juoksi sellaisena tiivinä pallon (vasut turvassa keskellä) ympäri laidunta. Seuraavana päivänä luettiin lehdestä näillä nurkilla pyörivästä kolmen suden laumasta. Ja typerä EU vaatii että Länsi-Suomeen " istutetaan" susia, ettei vaan kuole sukupuuttoon kyseinen laji:/ Ja kyseisellä alueella on 80% suomen lammasviljelystä.....Siis tällä en tarkoita etteikö olisi tarpeeksi inhottavaa pelätä niitä lapsien ja itsensä takia.

Lemmulandiasta puheen olleen, " synnäri" on käynnistynyt:) Tuloksena kaksi terhakkaa sonnipojua, kätilöksi ei ole tarvinnut, elvytyspuuhiin kyllä. Enää 30 jäljellä....

Talvi se muuten on täälläkin, viime viikon aikana tuli enemmän lunta kuin koko talvena. Tämähän on seutua, jossa lunta on yleensä tosi vähän ja harvoin enää tässä vaiheessa. No, me tykätään pulkkailla.

Mimmu ja Lilakin: Siis ihan kummaa käytöstä vyöhyketerapeutilta. Itse suosittelen kyllä sitä vyöhyketerapeuttia, auttaa tosi hyvin varsinkin kun ei ole allergioita. Ja me saatiin neuvolasta sellaiset hierontaohjeet (sekä jalkapohjille että masulle), joita menestykkäästi käytetään edelleen tuon pipiin taipuvaisen mössömasun kanssa. Auttaa hyvin saamaat rupsut pihalle.

Haluatteko Syntisen Hyvän kakun ohjeen?:)

Aavis ja Motti-edelleen varsin hankala kiukkumies, huoh

Vierailija
10/31 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tea! Stokkan kantislehdessä oli tarjouksia kolmeen ravintolaan. Vaikuttivat ihan hyviltä. Kokemusta näistä ravintoloista ei ole. Kabuki on aika kiva ja mitähän vielä tulis mieleen. Klaus K:ssa on myös monta ravintolaa. Olen menossa yhtä (Toscanini) testaamaan ehkä tän kuun lopussa. Voi tietty olla tylsä vaihtoehto olla samassa paikassa, vaikka toisaalta helppoa!

Kuuluu kolinaa kylppäristä. Pieni istuttaa vauvaa potalle. Miksi ei itse suostu siihen istumaan:)

Hilu, toivottavasti saat lapsenvahdin! Ansaitset omaa aikaa!

T: Ynis

Vierailija
11/31 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut edes kahvikuppi ja puolen tunnin unoset. Olen taas vaihteeksi kävelevä zombie. Tyttö taas sen sijaan on vedellyt unia päivällä ruhtinaalliset 3 tuntia. Että jotain hyvääkin.

Lähden pian shoppailemaan. Ensin käydään miehen ja tytön kanssa ostamassa mulle sukset ja monot :) Eipä niitä tarvitse luultavasti enää tänä vuonna käyttöön ottaa mutta onpa sitten ensi talveksi jo olemassa. Nyt on vain niin hyvät tarjoukset! Mulla kun ei oikein kunnollisia murtomaa-suksia ole. Olen viime vuosina panostanut lähinnä laskettelusuksiin ja monoihin. Vanhat hikilankut eivät kuitenkaan enää kulje kunnolla eteenpäin. Ja minä haluan oppia taas kunnolla hiihtämään.

Suksikauppojen jälkeen mä jään omille menoille, saan kierrellä kauppoja rauhassa! Tytön kanssa on turha haaveilla enää rauhallisista kauppakierroksista.

Mimmu, olipa kummallinen kommentti tuolta v-terapeutilta! Mä en oikein hänen logiikkaansa ymmärtänyt.. Siis ensin hoidetaan äiti ja sitten vauva. Häh? Eikös se äidinkin väsymys vähenisi jos vauva ei itkisi niin kovin ...

Hui, susia! En tiedä mitä tekisin jos lähistöllä niitä jolkottelisi. Pelkäisin varmaan lähteä edes postilaatikolle. Toivottavasti lähtisivät ihan omia aikojaan vaeltamaan jonnekin pois sieltä Lilan nurkilta.

Lillille onnea jatkoon maitoaltistuksen kanssa! Toivottavasti teillä, Ankkis, kaikki menee hyvin.

Ai niin, ja minäkin haluan sen herkkukakun ohjeen Aavis :)

Tealle, yksi mun suosikeista aina vaan jaksaa olla Papa Giovanni. Italialainen keittiö ja rauhallinen, mukava paikka. Tietty, usein viikonloppuisin saatta olla aika täynnä kun on suosittu - että se voi olla miinus.

Alli

Vierailija
12/31 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttis. Olipa hurjia kokemuksia. Onneksi käsi on jo parempi!

Pennut on muuten siellä " teidän nurkilla" paremminkin eli joulupukin naapurissa.

Äitikuu. ONNEA!

Tea. Toivottavasti ovistestit auttaa ja ois jo teidänkin vuoro. Koita olla stressaamatta asiasta ja nauttia kuitenkin.

Mimmulille toivon helpotusta kipuihin ja nautiskelua uudessa kodissa.

Mimmu k:lle jaksamisia.

Lila. Kurjia nuo susijutut. Täällä päinhän niitä myös liikuskelee, samoin karhuja, mutta ei oo tarvinnu pelätä kuitenkaan eli eivät pihoihin tuu.

T-P. Toivottavasti löydätte pian mieleisen kodin. Vanhempien nurkissa ei oo pitemmän päälle varmaan hääviä, mutta jospa se tilapäisesti menis.Muuttorumbat ja moneen paikkaan tavaroitten kuskaaminen on meille hvyin tuttua. Onneksi ei enää viime vuosina oo tarvinnu.

Oisko vinkkejä, mitä kivaa hankkisin itelleni 350e arvosta? Kieltämättä hölmö kysymys, mutta mies patistaa, että nyt kun saadaan nuo koirarahat, käytettäis ne itelle johonkin, mitä ei muuten voitais hankkia ja saman tien, ennen kuin ne rahat hupenee vain jonnekin. Mä en osaa ees aatella, mitä tarvisin/ haluaisin. Äitiysvaatteisiin ei oikein enää viiti satsata ja muita vaatteita ei nyt pysty hankkia. Jotain kenkiä vois tietty aatella. Sen toppapuvun panin jo tilaukseen. Ja tyynyä oon kyllä ollu hankkimassa.

Kyllä itku meinas aamupäivällä tulla, kun vein kompostiastiaa. Muutaman metrin joutu kahlata lumessa (oikea komposti jäätyi, niin nyt on varapaikka käytössä) enkä ois millään pystyny.

Päikkäreitten jälkeen sitten mietin, että mikä ois viisainta ja koska lepäämällä mieli ei ois tullu paremmaks, pesasin ikkunat sisältäpäin, kun vielä jotenkin pystyn. Kesällä täytyy palkata sitte joku pesemään ne kunnolla joka puolelta.

Yön nukuin tosi huonsoti ja senkin ajan näin unta, että olin tosi väsyny tai tosi sairas, eikä kukaan tahtonu mua huomata eikä osannu auttaa.

Ankkis. Toivotaan, että maito sopis Lillille.

Jospa nyt ois tullu ees enimmät. Pituutta tais ainaki jo viestille tulla.

T@hti

Vierailija
13/31 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites teillä on ne sänkyasiat? ;-D Siis patjan ja petarin suhteen, mitä oikein kuvittelitte minun kysyvän?? Jos laittaisitte miehen kanssa rahat kimppaan niin sitten olisi jo mukava summa esim. siihen petariin rahaa kasassa. Jos minä saisin ylimääräistä rahaa 350e ostaisin kenkiä. Ihania korollisia, värikkäitä jne..

Vierailija
14/31 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset kevätkukkien alut bongattu pihalta!!! En edes ole varma mitä ne on, mutta saattaa jopa olla viime vuotisten ruukkunarsissien sipulit jotka sieltä nyt pukkaa uutta vartta. En oikeasti muista laitoinko jotain muuta siihen kohtaan. Voi tietty olla jotain krookuksiakin.

T@hti. Miten ois imetysliivit? Hieroja? Jalkahoito? Kampaaja? Onko sulla kengänkoko kasvanut aikaisempien raskauksien aikana? Itse en uskaltais tossa vaiheessa ostaa uusia kenkiä. Kahden raskauden lopputuloksena numeroa isommat jalat. Miten ois muuten siivooja pari kertaa, tai kerran kunnon suursiivous?

Olen kade Allin shoppailulle. Mutta odotan kiltisti hulluja päiviä:)

Aavis, laita jo se ohje:)

Tea. Jos käy niin, että ilo alkaa kadota yrittämisestä, niin suosittelen pitämään ainakin yhden kierron ajan taukoa ja nauttimaan laatuajasta ilman yrityspaineita.

Mimmu, tosiaankin ihme kommentti vyöhyketerapeutilta. Tolla menolla on kohta konkurssissa.

Mimmuli, toivottavasti Nöösän yskiminen helpottaa ja saatte rauhan arkeen!

Tiivii, koita luottaa miehen taitoihin ja anna miehen opetella rauhassa pojan hoitoa. Voi käydä miehelle ahdistavaksi, jos joka asiasta huomauttelet ja ojennat. Listaa vaikka suurimmat ongelmakohdat ja neuvot ja anna sitten miehen selvitä itsekseen (jos ei sitten itse pyydä apua).

T-P, en osaa kuvitella millasta ois muuttaa ihan toiselle paikkakunnalle. Sulla näköjään suhteet Kokkolaan on säilytettävissä, joten eihän se sillä tavalla lopullista ole. Oikeat ystävät säilyy välimatkasta huolimatta. Olenhan minäkin toki muuttanut kauaskin, mutta tiesin tulevani takaisin.

Lillille tsemppiä maidon kanssa!

T: Ynis

Vierailija
15/31 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hitto, kirjoitin sikapitkän jutun ajatuksella, ja nyt se hävis jonnekin. ...

ähhh...

Vierailija
16/31 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kauhistus susia!!!!

Pekut pystyssä et Lillille maito käy!

Aavis:Se ohje...vai oliks toi vaan kiusaa et kuka haluis jos sä kertosit sen? ;-D

Enkeli ja Nea oli kylässä..tytöt leikkivät nätisti ja nukuivat yhtäaikaa melkein 2tuntia :-))

Siirtyy sohvalle...

jatu

Vierailija
17/31 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopeutumista uuteen elämään ja toivotavasti pian löytyy uusi koti!

Kiva Hilu et teil tauti poistunu!

jatu

Vierailija
18/31 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä satoi kovasti lunta, eivätkä aamulla leskenlehdet tosiaankaan kurkistelleet pihalla :) Päivä oli kyllä aurinkoinen, hiihtäjillä oli varmaan tautisen ihanaa (nimim. " toimistossa koko päivän" ).

Tuttis, kovasti kurjalta kuulosti Nyttysen haveri, lääkärikäynti ja koko kivulias kokemus :( Toivottavasti käsi voi jo paremmin. Antsalle ei vielä isoja kolhuja ole sattunut ja ajatuskin tuntuu aivan kamalalta.

Tiivii: Täällä yksi isin pojan äiti *viittaa ja vilkuttaa*. Tänään sai sentään äitikin osansa pusuista ja haleista.

Äitikuu: tuhannesti onnea plussasta!!!

Antsa on sitten epäluuloista sorttia. Poika on toden totta hitaasti lämpenevä. uudessa kyläpaikassa pitää yleensä olla n. tunti ennen sylistä poistumista. Nyt ovat ikäviltä alkaneet tuntua mm. uudet vaatteet. Tänään yritin kaupata poikaselle uusia kintaita, mutteivät kirveelläkään (kuvaannolliseti toki ;)) kelvanneet. Samat tutut ne täytyy saada käteensä laittaa (ne samat, jotaka ei aluksi uskaltanut vetää käsiinsä, koska niissä on epäilyttävä karvavuori sisällä). Lähikauppa oli aluksi kummeksuttava paikka, mutta tänään oli nauttinut kauppailusta isinsä kanssa ja halunnut sanoa jokaiselle vastaantulijalle käsi ojossa ja suu korvissa :" Päävää" :))

T-P: Mukava että olette asettuneet (ainakin hetkeksi). Oulu on minustakin kiva paikka. Onnea oman kodin etsintään!

Mukavaa viikkoa kaikille!

Saamuska ja nukkuva perhe

Vierailija
19/31 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Hurja Tuttis teidän viikkoa :-( Toivottavasti Nyttynen toipuu!!!!

Eka ajatus ku aloin lukee...hei,Tuttis yöpinossa ;-))

Öitä väelle...ja aamukaffelle tarinaa...joa ei muuta ni kerro mitä unta näit??

jatu

Vierailija
20/31 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen herätyskelloon heräsin ja kamala pissahätä... tein samalla acon 10 herkemmän testin ja plussa tuli!!!! Nyt mäkin jo uskon!!!!

L-a on oviksen mukaan 11.12.2006, kk mukaan 6.12.

Hui. Te ootte ainoot jotka tietää, vanhemmille ja kavereille kerrotaan vasta viikkojen päästä. Hui. Hassua, tsätä se kaikki taas lähtee, muistan vielä kun tuonne syyspuolelle odotuspuolelle pinouduin pari vuotta sitten...

Tea, tu perässä!!!!!

äitikuu, nukkuva taapero ja maha-asukki rv 4!!!!!!!