Tutkimus todistaa! Mies ja nainen eivät voi koskaan olla "vain ystäviä"
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvitse todistella kenellekään yhtään mitään, minulla tulee olemaan naiskavereita myös tulevaisuudessa. Kyllästyttää tuo stereotyyppinen mieskuva jota halutaan ylläpitää, mies on joku kiimainen eläin joka nylkyttää vaikka sohvaa koska on jatkuvasti kiimassa.
Asia ei ole mielipideasia. Se on fakta.
Sitten vasta voit tulla tuollaista roskaa jauhamaan kun olet naimisissa ja vaimoasi ei tippaakaan haittaa se että yövyt naiskaverisi luona pari viikkoa ja saunot alasti sen kanssa.
Koska sitä miehet tekee esim. mökkeillessä. Vasta sitten kun voit olla alasti sen naiskaverisi vieressä ilman minkäänlaista seksuaallista tuntemusta voit sanoa että se on sinun kaverisi. Sillä kukaan ei rakastu kaveriin eikä kukaan tunne seksuaallista halua kaveria kohtaan. Sillä jos tuntee niin se ei ole kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Myös minulla on aina ollut miehiä ystävinä, eikä se ole ongelma sen enempää heidän vaimoilleen kuin minun miehellenikään. Joko tunnen poikkeuksellisia ihmisiä tai sitten on mahdollista ajatella muutakin kuin seksiä. Omat ystäväni valikoituvat sillä perusteella, mitä heillä on korvien välissä, ei sillä, mitä on koipien välissä.
Et edes taida tietää mitä ystävä tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvitse todistella kenellekään yhtään mitään, minulla tulee olemaan naiskavereita myös tulevaisuudessa. Kyllästyttää tuo stereotyyppinen mieskuva jota halutaan ylläpitää, mies on joku kiimainen eläin joka nylkyttää vaikka sohvaa koska on jatkuvasti kiimassa.
Sitten vasta voit tulla tuollaista roskaa jauhamaan kun olet naimisissa ja vaimoasi ei tippaakaan haittaa se että yövyt naiskaverisi luona pari viikkoa ja saunot alasti sen kanssa.
Koska sitä miehet tekee esim. mökkeillessä. Vasta sitten kun voit olla alasti sen naiskaverisi vieressä ilman minkäänlaista seksuaallista tuntemusta voit sanoa että se on sinun kaverisi. Sillä kukaan ei rakastu kaveriin eikä kukaan tunne seksuaallista halua kaveria kohtaan. Sillä jos tuntee niin se ei ole kaveri.
Ho hoijaa, vasta sitten kun munaan ja emättimeen on asennettu kaikenlaiset laitteet, että mikään viisari ei värähdä, ei vaikka olisi kova kusihätä voimme todistaa, että kumpikaan ei ole kiinnostunut.
Mitä jos sinä hommaat vaan lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi luit vain otsikon.
Tutkimus "todisti" sen, että miehet ovat keskimäärin naisia useammin romanttisisessa/seksuaalisessa mielessä kiinnostuneita vastakkaista sukupuolta olevista ystävistään. Tämä on eri asia kuin otsikon kärjistetty väite, että eri sukupuolta olevien väliset ystävyyssuhteet ovat mahdottomia.
Sitä paitsi tutkimuksen otanta, 176 on liian pieni että siitä voisi vetää kunnon johtopäätöksiä.
Sinulla ei ole mitään kompetenssia kiistää ammattilaisten tekemää tutkimusta. Joten lopeta toi trollaaminen
Aivan, 31 vuotias neitsyt delta paska kassa
Vierailija kirjoitti:
Minulla on todella monta vuotta ollut miesystävä jonka kanssa olen puuhanut ja jutellut kaikkea. Paitsi sitä. En kuuna päivänä ajattelisi että olisimme jotenkin seksuaalisesti kiinnostavia toisistamme. Ja me ollaan puhuttu seksistäkin. Mies ei edes humalassa ehdota mitään. Minusta ystävä on nimenomaan ystävä.
Olisi hauska kuulla miehen näkemys asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ho hoijaa, vasta sitten kun munaan ja emättimeen on asennettu kaikenlaiset laitteet, että mikään viisari ei värähdä, ei vaikka olisi kova kusihätä voimme todistaa, että kumpikaan ei ole kiinnostunut.
Mitä jos sinä hommaat vaan lääkkeet.
Hommaa itse ne lääkkeet. Jos sinä tunnet seksuaallista vetoa johonkin niin se ei ole kaverisi. Voita sanoa sille vaimollesi että tekisi mieli pannat tuota kaveriani ja katso mitä se sanoo? Vai valehteletko sinä vaimollesi? Vai eikö kukaan ole edes huolinut sinua?
Ne miehet, joilla on parisuhde tai saavat muuten seksiä niin paljon kuin haluavat voivat olla ystäviä naisten kanssa, koska he ovat seksuaalisesti tyydyttyneitä. Ja aseksuaalit tai heikon libidon omaavat miehet. Mutta ihan turha kuvitella, nainen, että ne sinkkumiehet jotka eivät kuulu 20% kärkeen viettäisivät aikaa kanssasi ystävyyden tähden.
Joillekin mustasukkaisille hulluille, narsisteille ja psykopaateille nämä "tutkimukset" toimii, he voi sitten kontrolloida ja perustella omia psykooseja, raivareita ja mustasukkaisuuskohtauksia.
Voi hakata taas vaimoa koska "tutkimukset".
Sinkkumiesten ja -naisten seksuaalinen kiinnostus kaveriinsa oli suunnilleen samalla tasolla, mutta parisuhteessa olevat naiset eivät olleet yhtä kiinnostuneita mieskamuistaan kuin parisuhteessa olevat miehet naisista. Olisikohan tässä selittävänä tekijänä osittain sekin, että parisuhteessa olevat naiset eivät kehdanneet tunnustaa asiaa yhtä vapaasti kuin miehet? Sosiaaliset käyttäytymisnormit tunnetusti rajoittavat naisia enemmän kuin miehiä.
Missä sanotaan, ettei kaverin kanssa saisi paneskella, jos se ei loukkaa ketään?
Tutkimuksesta ei voi vetää tuollaista johtopäätöstä, koska tutkimus todistaa jo itsessään päinvastaista. Aloittaja on tehnyt yleistyksen joka koskee kaikkia, jonkun pienen joukon perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Missä sanotaan, ettei kaverin kanssa saisi paneskella, jos se ei loukkaa ketään?
Kumma kun ei ymmärretä noin yksinkertaista asiaa, eihän se teko ketään loukkaa. Siis, jos se on niiden kahden yhteinen juttu.
Vain puhuminen loukkaa, siis jos on joku puoliso, siitä ei saa missään nimessä puhua. Ei se niiden kahden juttu, kenellekään ulkopuolisille kuulu. Jos ei osaa olla puhumatta, niin ei pidä mennä tekemään.
Sinulla ei ole mitään kompetenssia kiistää ammattilaisten tekemää tutkimusta. Joten lopeta toi trollaaminen