Mies ja nainen eivät voi koskaan olla "vain ystäviä"
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2179610/Sorry-ladies--men-NEV…
Tämä tulisi lukea jokaisen feminismin aivopesemän naisen ja betamiehen.
Kommentit (16)
Tuo linkki ei oikein vakuuta, kun se sisältää vain yhden ihmisen omakohtaisen kokemuksen. Jos aiheesta kerran on tutkimuksia, kuten jutun kirjoittaja väittää, niin olisi sitten viitannut niihin tutkimuksiin tai edes lainannut niistä jotain. Nyt on vain yhden miehen kokemus.
Voi olla, jos edes sillointällöin seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo linkki ei oikein vakuuta, kun se sisältää vain yhden ihmisen omakohtaisen kokemuksen. Jos aiheesta kerran on tutkimuksia, kuten jutun kirjoittaja väittää, niin olisi sitten viitannut niihin tutkimuksiin tai edes lainannut niistä jotain. Nyt on vain yhden miehen kokemus.
Kyllähän se siinä viittasi yhteen tutkimukseen, joka on tehty liian pienellä otannalla ja jonka tulos ei edes vahvista kirjoittajan väitettä, että eri sukupuolta olevat eivät voisi olla ystäviä keskenään...
Vierailija kirjoitti:
älä lässytä. Kuinka monta ketjua ajattelit avata samasta aiheesta? Se, että sinä himoitset kaverinaisiasi, ei tarkoita sitä, että kaikki miehet ovat samanlaisia.
Joo ehkä ei kaikki mutta selvästi enemmän kuin joka toinen mikä mahdollistaa sen että asiat alkavat pikkuhiljaa etenemään sopivasti siihen suuntaan että kohta ollaan saman peiton alla vähän puuhastelemassa.
Ja täysin yllättäen aletaan viettämään paljon aikaa yhdessä ja syitä löytyy aina.
Pitäisi pysyä hyväksymään ne tietyt tosiasiat juuri sellaisina kuin ne ovat.
Se, vain kaksin vietetty aika, ja yksi asia johtaa toiseen jne.
Kyllä pitää olla aika paljon homo jos leikkii vain kaveria naisten kanssa. Mistä helvetistä niiden kanssa edes juttelisi kaverillisesti? Se nyt ei toisaalta tule yllätyksenä että nykyajan metroseksuaalit "miehet" ovat emaskuloituja effeminiinisiä epämiehiä. Tämä johtunee suurelta osin vesistöihin liuenneista hormoneista.
Selvennetään asioita.
Mies voi olla sinkkuna naisen ystävä jos nainen ei ole seksuaalisesti haluttava.
Muuten ei.
Näin se vaan menee.
Minun paras ystävä on mies jonka kanssa minulla on ollut aikoinaan paljonkin seksiä. Olimme avoliitossa. Mutta vähitellen meistä tuli kuin sisar ja veli, emmekä pystyneet tuntemaan enää seksuaalista vetoa toisiimme. Parisuhde siis loppui, mutta ystävyys jäi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää olla aika paljon homo jos leikkii vain kaveria naisten kanssa. Mistä helvetistä niiden kanssa edes juttelisi kaverillisesti? Se nyt ei toisaalta tule yllätyksenä että nykyajan metroseksuaalit "miehet" ovat emaskuloituja effeminiinisiä epämiehiä. Tämä johtunee suurelta osin vesistöihin liuenneista hormoneista.
esim. musiikista, elokuvista, kirjoista, videopeleistä, opiskelusta, työelämästä, yhteiskunnasta, politiikasta, uskonnosta, filosofiasta, mukavista muistoista, asioista joita on elämän aikana oppinut, tulevaisuuden suunnitelmista ja jos nainen sattuu olemaan biseksuaali niin tietysti NAISISTA
t. metroseksuaali emaskuloitu effeminiininen epämies
Kuka saatana ottaa tosissaan MITÄÄN mitä lukee Daily Mailissa...
Jaa mä en ole koskaan tuntenut mitään himoa miespuoliseen ystävääni eikä hän minuun. Ei edes silloin kun oltiin molemmat sinkkuja.
Ollaan saunottu (ja saunotaan edelleen) yhdessä, nukuttu samassa hotellihuoneessa kun ollaan oltu toisessa kaupungissa pitämässä hauskaa. Iso kiitos myös puolisoillemme jotka meihin luottavat.
Vierailija kirjoitti:
Jaa mä en ole koskaan tuntenut mitään himoa miespuoliseen ystävääni eikä hän minuun. Ei edes silloin kun oltiin molemmat sinkkuja.
Ollaan saunottu (ja saunotaan edelleen) yhdessä, nukuttu samassa hotellihuoneessa kun ollaan oltu toisessa kaupungissa pitämässä hauskaa. Iso kiitos myös puolisoillemme jotka meihin luottavat.
Niin kuin tuo artikkeli kertoo naiset ajattelevat näin. Oletko koskaan kysynyt mieheltä
Totta tuo on 80% mies ja nais kaveruksista, mutta tuosta tekstistä huokuu edelleen katkeruus Pamelasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin tuo artikkeli kertoo naiset ajattelevat näin. Oletko koskaan kysynyt mieheltä
Olen ja hän on samaa mieltä! Niinkuin sanoin olemme myös olleet sinkkuina samaan aikaan ja myöskään silloin ei koskaan tapahtunut mitään vaikka reissasimme kahdestaan läpi Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Minun paras ystävä on mies jonka kanssa minulla on ollut aikoinaan paljonkin seksiä. Olimme avoliitossa. Mutta vähitellen meistä tuli kuin sisar ja veli, emmekä pystyneet tuntemaan enää seksuaalista vetoa toisiimme. Parisuhde siis loppui, mutta ystävyys jäi.
Pystyitte siis olemaan ystäviä vasta sen jälkeen, kun mies pääsi ns. purkamaan paineensa sinuun. Eli jos heteromies ja heteronainen eivät harrasta seksiä keskenään, se seksuaalinen jännite/paine on läsnä koko ajan. Ellei sitten satu olemaan niin, että jompikumpi tai kummatkaan eivät ole toisistaan viehättyneitä, koska joko toinen tai molemmat osapuolet ovat fyysisesti niin vastenmielisiä.
älä lässytä. Kuinka monta ketjua ajattelit avata samasta aiheesta? Se, että sinä himoitset kaverinaisiasi, ei tarkoita sitä, että kaikki miehet ovat samanlaisia.