Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaa kun olen jo 27v ja minulla on niin vähän seksikumppaneita :(

Vierailija
14.08.2017 |

Olen ollut 3 miehen kanssa ikävälillä 18-27 :( Menetin siis neitsyytenikin vasta 18 täytettyäni :( Eka seksikumppani oli avopuolisoni jonka kanssa olimme 4 vuotta yhdessä. Toinen oli alle vuoden mittainen suhde ja kolmas yhden illan juttu :(

Samanikäisillä ystävillä on seksikumppaneita kertynyt 15-50 kpl, valtaosalla heistä ei ole koskaan ollut suhteiden välissä sinkkujaksoa. On jotenkin ulkopuolinen olo, kuin olisin isokin poikkeustapaus ikäluokassani :(

Muita?

Kommentit (36)

21/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, mulla oli yhtä monta seksikumppania sun iässä.

Nyt ikää 43 ja muutama enemmän, mutta laatua löytyy määrän puolesta. Laatu korvaa määrän!

Vierailija
22/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34, ja minulla on ollut 30 s-kumppania. En tosin muista kaikkia, joten tuohon jos lisää n. 5 vielä, niin aletaan olla totuudessa. En tiedä onko paljon vai vähän, mutta olen seurustellut elämäni aikana 15-veestä ylöspäin yhteensä 5 vuotta, joten vapailla markkinoilla olo selittelee lukua osakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja mies on saman ikäinen, eli 34, ja hänellä on ollut 4 kumppania ennen minua. Hän tosin on ollut 7v naimisissakin, plus seurustelut, "menettänyt" poikuutensa 5v myöhemmin kuin minä , joten se vähentää kumppaneiden määrää.

Mutta tosiaan, mua ei ole kenenkään määrät kiinnostanut koskaan, ja ihmettelen porukkaa joka tommosia muka oikeasti kertoo livenä. Keskustelupalsta ja nimettömyys on sitten ihan eri asia.

T:22

Vierailija
24/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se vasta nolo olen kun mulla on ollut vain yksi ja neitsyys meni 21- vuotiaana...

N35

Vierailija
25/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 23-vuotias neitsyt, ja ihan hemmetin ylpeä siitä. En elä muiden ihmisten odotusten ja mielipiteiden mukaan.

Vierailija
26/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikait noloa, mutta itse nauttinut seksistä paljon ennen 21 ikää.

Vierailija
27/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jo" 27v... Hahahhahahaa

Ala myymään itseäsi jos kerta se miesten määrä on meriittisi

28/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettää ihan kamalasti kun olen ollut 12 vuotta naimisissa saman miehen kanssa enkä ole ehtinyt maata kenenkään muun kanssa :( miten selviän?

Vierailija
29/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan 27v hieman ikääntynyt, mutta ei toki vanha vielä.

Vierailija
30/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menetin neitsyyteni vasta 26-vuotiaana ja voi luoja miten mä häpesin sitä! Valehtelin kaikille että olin muka menettänyt sen ulkomailla 19-vuotiaana. Nyt ikää 28 ja seksikumppaneita kertynyt tasan 30. Koskaan en ole seurustellut.

Vierailija
31/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin tietää että naisellani on ollut 50 seksi kumppania, en enää koskaan näkisi koko hroa

Vierailija
32/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassoo, no minä olen 21v enkä ole saanut vielä edes ensisuudelmaani että revi siitä.

Vierailija
33/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miejet arvostaa kun ei kaikki syyläkyrvät baaarin nurkista oo sua jynssänny

Vierailija
34/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jassoo, no minä olen 21v enkä ole saanut vielä edes ensisuudelmaani että revi siitä."

Se sinun oma päätös.

Vierailija
35/36 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jassoo, no minä olen 21v enkä ole saanut vielä edes ensisuudelmaani että revi siitä."

Se sinun oma päätös.

Ironisesti ilmoitan, että niin on samalla myös tuomio seksuaalisesta ahdistelusta.

;)

Vierailija
36/36 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin "aloitin" 18-vuotiaana ja olen edelleen nyt 30-vuotiaana sen ensimmäisen ja ainoan kumppanin kanssa yhdessä, kun eipä vaan koskaan erottu. Ei nolota, mutta huomaan kyllä että tämä on joidenkin mielestä jotenkin omituista ja minun oletetaan olevan uskovainen (en ole, yhtään, enkä edes maalainen).

Varmaan täytyy pyrkiä lisäämään seksikumppanien määrää jos se asia niin vaivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi