Nolottaa kun olen jo 27v ja minulla on niin vähän seksikumppaneita :(
Olen ollut 3 miehen kanssa ikävälillä 18-27 :( Menetin siis neitsyytenikin vasta 18 täytettyäni :( Eka seksikumppani oli avopuolisoni jonka kanssa olimme 4 vuotta yhdessä. Toinen oli alle vuoden mittainen suhde ja kolmas yhden illan juttu :(
Samanikäisillä ystävillä on seksikumppaneita kertynyt 15-50 kpl, valtaosalla heistä ei ole koskaan ollut suhteiden välissä sinkkujaksoa. On jotenkin ulkopuolinen olo, kuin olisin isokin poikkeustapaus ikäluokassani :(
Muita?
Kommentit (36)
Eihän siinä mitään väärää ole.
Olen 24 ja minullakin on ollut kolme seksikumppania, kaikki seurustelukumppaneita myös. Ei pelkät seksisuhteet ole kiinnostaneet. Jos sinua kiinnostaa niin voit toki tehdä asialle jotain, mutta turha tuota on hävetä.
Vierailija kirjoitti:
N35, 5partneria. Neitsyys 16-v.
Ja ennen eroani tänä vuonna luku oli 3.
toivon että provo koska tuskin kukaan täysjärkinen 27v tuollaista murhetii
Olen 25v. ja minulla on ollut kaksi seksikumppania, jälkimmäisen kanssa suhdetta 6 vuotta takana. Mikäli asiat pysyvät mallillaan, minun puolestani tuo luku saa jäädä tuohon.
Naisena saat vaikka 5 seksikumppania päivässä, jos jaksat.
m38, yli 50. En ole jaksanut enää laskea. Määrä ei korvaa laatua.
Mulla neitsyys meni 17v ja nyt yli 10v jälkeen kumppaneita yhteensä 8. En kyllä ymmärrä mikä siinä pitäisi hävettää? Itse harrastan seksiä nautinnon vuoksi enkä osaa rentoutua tarpeeksi missään yhdenyönjutuissa vaan pitää tuntea se kumppani edes jotenkin.
Ai kamala.. Mulla ikää jo melkein viisikymmentä ja neljä partneria. Neitsyys meni kuusitoista vuotiaana, mutta se suhde kestikin 24 vuotta. Ei se määrä, vaan laatu.
Jos olisin sinä, en häpeäisi mitään (paitsi sitä, että olisin joskus hävennyt tätä asiaa).
Jos olisin kaverisi, häpeäisin tuota jumalatonta miesten määrää.
P.s. Mitä ihmettä. Jos on ollut 15-50 seksisuhdetta, eikä ole ollut kunnon sinkkujaksoja välissä, niin kuinka usein heillä on sit ollut uus suhde? Vai ovako pettäneet?? Taidan olla vanha, kun en tajua tuon hienoutta? T. N35
Eli ne on olleet suhteessa 15-50 tyypin kanssa, kun ei ole kerta ollut sinkkujaksoja tai sitten pettäneet koko ajan :D Varsin sitoutuvaa porukkaa.
Laita ilmoitus nettiin. Saat 100 miestä päivässä.
Mä olen 42 v mies ja olen edelleen sen ekan seksikumppanini kanssa, toivottavasti ei enempää tulekaan. Eikä edes nolota.
Olisin enemmän huolissani sun ystäväpiirin laadusta, jos vielä tuossa iässä tivataan jokaselta seksikumppanien määrää ja arvostus kasvaa sitä myötä mitä suurempi määrä kaluja on käynyt kolossa. Kypsää meininkiä.
Minä oon kans selvästikin vanha kun en ymmärrä miksi kymmenet eri seksikumppanit ois jotenkin tavoiteltava asia. (Ja jos tuollainen nolottaa niin mikä pakko sitä määrää on kellekään kertoa??) Itseä harmittaa kyllä aiemman elämän seksin vähäisyys, ei se ettei kumppaneja ole kuin yhden käden sormilla laskettava määrä. Toivottavasti nykyinen yksi pysyy mukana ja saan sen kanssa puuhailla seuraavat vuosikymmenet aktiivisesti. :)
Ap, oletko mies? Nainen tuskin murehtisi.
Taidat odottaa kehuja siitä, että et ole maannut monen kanssa.