Tiedätkö sinä missä on Pohjois-Korea?
Kommentit (49)
Ei se ole järkyttävää, etteivät osanneet laittaa täysin paikalleen, mutta se että on NOIN pihalla, on naurettavaa. Huom! Miehet osoittivat sentään vähän oikeaan suuntaan, naiset sohi jopa Kanadaa ja Australiaa. Kuka ei tiedä Australiaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän moni suomalainen osaa sijoittaa kartalle USA:n osavaltiot ilman lunttaamista? Ei kaikki eurooppalaisetkaan ole tietoviisaita, tietämätöntä porukkaa löytyy akateemisistakin niin kuin se kikatteleva opettaja Haluatko miljonääriksi- ohjelmassa joka ei tiennyt missä maassa maailman tunnetuin yliopisto Harvard sijaitsee.
Miksi ihmeessä pitäisi osata sijoittaa osavaltiot kartalla oikein? En minä osaa sijoittaa kartalle Kiinankaan maakuntia tai Ranskan departementtiä.
Osaan kuiten näyttää kartalta missä kukin edellä mainittu maa sijaitsee ja pääkaupungin.
Perus amerikkalainen ei osaa sijoittaa Suomea kartalle tai jos pyydetään sijoittamaan läänit kartalle niin... Oi voi.
Ai niin ja tiedän missä Pohjois-Korea on. Se on siinä Norjan ja Grönlannin välissä.
T: Keskiviivan mies.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän moni suomalainen osaa sijoittaa kartalle USA:n osavaltiot ilman lunttaamista? Ei kaikki eurooppalaisetkaan ole tietoviisaita, tietämätöntä porukkaa löytyy akateemisistakin niin kuin se kikatteleva opettaja Haluatko miljonääriksi- ohjelmassa joka ei tiennyt missä maassa maailman tunnetuin yliopisto Harvard sijaitsee.
Eipä niitä osavaltioita osaa edes jenkitkään itse. Eikä kuulu yleis-sivistykseenkään.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa ole kuin Venäjä välissä.
Tuo on muuten hauska fakta.
Hah! Loistava toverimme Jong-un ei taitaisi olla kovin tyytyväinen jos tämän näkisi :D
Amerikassa kun joltain juntilta kysyy, että onko matkustellut niin yleensä kertoo, että on käynyt esim. Floridassa. Ulkomailla matkustelu ei tule monelle mieleenkään vaikka se ennen toistettu tilasto, että vain 5% amerikkalaisista on passi ei pitänekään paikkaansa. No, onhan se toisaalta sen verran isompi maa ja paljon matkakohteita, ettei sitä ihan Suomeen voi verratakaan. Rantalomakin yleensä pidetään ihan kotimaassa.
Vierailija kirjoitti:
No, onhan se toisaalta sen verran isompi maa ja paljon matkakohteita, ettei sitä ihan Suomeen voi verratakaan. Rantalomakin yleensä pidetään ihan kotimaassa.
Tämä on itse asiassa se syy miksi amerikkalaisilla turisteilla on niin hyvä maine. Harvalla on varaa matkustaa ulkomaille ja joka tapauksessa ne ryyppylomalaiset menevät ennemmin oman maan rantakohteisiin öykkäröimaan. Ei tarvitse säätää passien kanssa ja takaisinpääsy ei ole riippuvainen siitä, että se charter lähtee ajallaan takaisin.
Vain kulttuuri-ihmiset matkustelee jenkeistä ulkomaille, jos Acapulcoon matkustavia opiskelijoita ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Amerikassa kun joltain juntilta kysyy, että onko matkustellut niin yleensä kertoo, että on käynyt esim. Floridassa. Ulkomailla matkustelu ei tule monelle mieleenkään vaikka se ennen toistettu tilasto, että vain 5% amerikkalaisista on passi ei pitänekään paikkaansa. No, onhan se toisaalta sen verran isompi maa ja paljon matkakohteita, ettei sitä ihan Suomeen voi verratakaan. Rantalomakin yleensä pidetään ihan kotimaassa.
Käy se matkustelusta, kun rannikolta toiselle on enemmän matkaa kuin Helsingistä Gizan pyramideille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy se matkustelusta, kun rannikolta toiselle on enemmän matkaa kuin Helsingistä Gizan pyramideille.
Ja jos matkustat esim. jostain Denveristä rantalomalle Miamiin niin on se melkeimpä sama asia kuin matkustaminen toiseen maahan.
Ai kauheeta kun se on hauskaa, että amerikasta on löytynyt kourallinen ihmisiä, jotka ei tiedä missä joku turha peräreikävaltio on! Apn idiootti voi nyt onanoida olevansa fiksu, kun ei ole yksi noista. Itse sä et kyllä löytäisi kartalta edes New Yorkia saatika sitten Washingtonia!
Vierailija kirjoitti:
demokraatteja!
Vierailija kirjoitti:
Ai kauheeta kun se on hauskaa, että amerikasta on löytynyt kourallinen ihmisiä, jotka ei tiedä missä joku turha peräreikävaltio on! Apn idiootti voi nyt onanoida olevansa fiksu, kun ei ole yksi noista. Itse sä et kyllä löytäisi kartalta edes New Yorkia saatika sitten Washingtonia!
Voi tuo turha peräreikävaltio alkaa kiinnostamaan sinuakin jos Kim Jong-Un päättää ampua ydinkärjen Guamiin tai Souliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt videon aikaisemminkin ja en sentään niin pihalla ole, että luulen sen olevan Kanadassa niinkuin joku videolla. Kaipa äärimmäinen tyhmyys on hauskaa.
Osa jenkeistä luuli Georgian sodan aikaan (2008), että jenkkien osavaltiossa soditaan.
No ei se ihme olekaan, kun jostain typerästä syystä Gruusiaa kutsutaan nykyään samalla nimellä kuin sitä Yhdysvaltain osavaltiota.
Kyllä se tyhmyys tuossa tapauksessa on jossain muualla kuin siellä "jenkeissä".
Eikös yhtä hyvin voitaisi ruveta kutsumaan Suomea Etelä-Afrikaksi, Ruotsia Venezuelaksi, Norjaa Sumatraksi, Tanskaa vaikkapa Iowaksi jne, js samalla kaikki nimet vain lausuttaisiin jotenkin pikkuisen hassusti?
Siinähän sitä sitten Sinullekin olisi "älyllinen" pähkinä kun opettelisit kaikkien maitten nimet uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tuo turha peräreikävaltio alkaa kiinnostamaan sinuakin jos Kim Jong-Un päättää ampua ydinkärjen Guamiin tai Souliin.
Ydinuhkailu on tyhjää pullistelua Perä-Korelta. Ne "ydinohjukset" on jotain tavallisiin ohjuksiin kiinnitettyjä TNT-tynnyreitä joiden kantama saattaa nippa nappa riittää Souliin.
Kee - Orkia kirjoitti:
Kyllä se tyhmyys tuossa tapauksessa on jossain muualla kuin siellä "jenkeissä".
Kyllä saa aika tyhmä olla jos luuli että Venäjä on tullut sotimaan Geogian osavaltioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ydinuhkailu on tyhjää pullistelua Perä-Korelta. Ne "ydinohjukset" on jotain tavallisiin ohjuksiin kiinnitettyjä TNT-tynnyreitä joiden kantama saattaa nippa nappa riittää Souliin.
Vaikka kantama ylettäisi nippa nappa Etelä-Korean puolelle, on paska jo tuulettimessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kantama ylettäisi nippa nappa Etelä-Korean puolelle, on paska jo tuulettimessa.
Ne ei lennä juuri sen takia koska oikeasti mitään uhkaa ei olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos matkustat esim. jostain Denveristä rantalomalle Miamiin niin on se melkeimpä sama asia kuin matkustaminen toiseen maahan.
Kuopiosta Kouvolaan matkustaa niin kyllä tunne on kuin olisi toiseen maahan matkustanut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt videon aikaisemminkin ja en sentään niin pihalla ole, että luulen sen olevan Kanadassa niinkuin joku videolla. Kaipa äärimmäinen tyhmyys on hauskaa.
Osa jenkeistä luuli Georgian sodan aikaan (2008), että jenkkien osavaltiossa soditaan.
Haha, siitähän syntyi tämä legendaarinen meemikin:
https://robotpirateninja.files.wordpress.com/2008/08/bush_at_olympics1…
Daa, Aasiassa, tai amerikassa.