Työkkäristä tarjosivat nuudelin pussittajan työtä
Urakkapalkalla. Minkälaista on liukuhihnatyö? Olen ollut aikaisemmin päiväkodissa ja toimistossa.
Kommentit (33)
Mulle, tällaiselle ujolle ja sosiaalisista fobioista kärsivälle ihmiselle, työ sopisi hyvin. Älyllisesti työ olisi tosin tylsää. Mut olis ainakin joku työ. (:
Vierailija kirjoitti:
Mulle, tällaiselle ujolle ja sosiaalisista fobioista kärsivälle ihmiselle, työ sopisi hyvin. Älyllisesti työ olisi tosin tylsää. Mut olis ainakin joku työ. (:
Vaikka olisi katselijoita?
Kaikille ei edes tarjota työtä. Ole kiitollinen.
Mä olen pussittanut teini-ikäisenä kuivattuja hedelmiä, pähkinöitä ja rusinoita luontaistuotetukussa (maahantuoja). Urakkapalkalla tehtiin töitä ja ihan hyvin siinä tienasi. Kiva, kun oli kesätöitä ja sesonkitöitä alle 18-vuotiaalle. Tästä on aikaa yli 20 vuotta, joten käyttävätköhän nykyään pussitukseen koneita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, työpaikkaa ei löydy TE-toimiston järjestelmästä.
Palkkatukipaikat eivät näykään.
Ei ole erikseen olemassa palkkatukipaikkoja, on palkkatukeen oikeutettuja työnhakijoita.
Ja kyllä ihan kaikki TE-toimiston välittämät työ- ja työkokeilupaikat näkyvät TE-toimiston järjestelmässä, ei ne missään salaisissa mapeissa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita ja kysy.
Miksi soittaisin, kun voin itse katsoa järjestelmästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä töitä tarjotaankin ensin ns. tiskin alta muutamalle potentiaaliselle työttömälle ennenkun laotetaan yleisesti hakuun.
Niiden on silti oltava järjestelmässä, jotta niistä voi tehdä työtarjouksen. Ei kukaan jätä tilastomerkintää saamatta siksi, että ei viitsi kirjata paikkaa järjestelmään.
Työttömät ei viitsi tehdä töitä. Onneksi työtarjouksilla saa karensseja aikaiseksi.
0/5 ellet kerro mikä firma muka valmistaa nuudeleita Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö muka muiden valmistamia tuotteita voi pakata täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö muka muiden valmistamia tuotteita voi pakata täällä?
Jaa että nuudeleita valmistetaan nuudelitehtaassa ja lähetetään Suomeen ilman pakkausta, jossa työttömät sitten käsin pussittavat? :D Sen sijaan että nuudelitehtaan linjasto sekä valmistaa että pussittaa tuotteen niinkuin yleensä?
Uskon :D
Soita ja kysy.