Vierailija

Miten tähän on tultu? Vauvathan ovat niin hauskoja. Milloin tämä muutos on tapahtunut? Ennen mielestäni lapsiin suhtauduttiin siten, että he ovat tärkeitä.

• ylös 25
  • alas 72

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Vapaa kasvatus on tehnyt lapsista sietämättömiä. Tuskin kukaan vihaisi hyväkäytöksistä ja hiljaista lasta.

• ylös 125
  • alas 19
Vierailija

Kylläinen ja hyväntuulinen, kuivissa oleva vauva-ikäinen on ihan siedettävä silloin kun se on vain kylässä, muuten ihmistaimet ovat aika syvältä...

• ylös 50
  • alas 25
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei kai vihaa, mutta tavat tuntuu puuttuvan.Pitkin katuja ja kauppoja annettavan juosta vapaana ja rikkoa tavaroita,huutaa ja häiritä muita.

• ylös 94
  • alas 8
Vierailija

Taas kerran tämä.... yrittäkää jo ymmärtää että hyvin harva inhoaa niiyä lapsia. Ihmiset inhoaa niitä vanhempia mutta se näyttää lapsivihalta koska niitä lapsia sitten katsotaan pahasti ja niille ärähdetään kun vanhemman paska kasvatus näkyy huonona käytöksenä.

• ylös 95
  • alas 6
Vierailija

Oikeassa elämässä ei vihata, täältä palstalta voi saada sen käsityksen kun täällä pyörii kaikenmaailman latvalahot ja mt-potilaat.

• ylös 44
  • alas 29
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vapaa kasvatus on tehnyt lapsista sietämättömiä. Tuskin kukaan vihaisi hyväkäytöksistä ja hiljaista lasta.

Tämä. Olisin kirjoittanut täsmälleen näin.

• ylös 46
  • alas 7
Vierailija

Minä-minä-ihminen on itsekäs ja ei tykkää kenestäkään muusta kuin itsestään.

Mutta tuskin KAIKKI vihaavat lapsia. Itse suhtaudun muiden lapsiin neutraalisti ja omia lapsiani rakastan.

• ylös 41
  • alas 17
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kai vihaa, mutta tavat tuntuu puuttuvan.Pitkin katuja ja kauppoja annettavan juosta vapaana ja rikkoa tavaroita,huutaa ja häiritä muita.

Miksi muuten huonosti käyttäytyviä aikuisia ymmärretään usein paremmin? "Sillä on vähän rankkaa, on masennusta ja alko-ongelmaa, mutta hyvä tyyppi se muuten on" tai jotain muuta paskaa.
Lapset vasta opettelevat.

• ylös 34
  • alas 37
Vierailija

En kyllä tiedä ketään joka vihaisi lapsia. Minun mielestäni lapset ovat vähän niinkuin aikuiset, osa on kivoja ja osa ei. Itse en lapsia halua, koska en niitä halua. En myöskään halua moottoripyörää tai vihreitä kenkiä.

• ylös 71
  • alas 1
Vierailija

Sitä ihmettelen, miten ketään voivat ärsyttää vauvat. Vaikka eivät olisikaan tyytyväisiä ja kuiviin vaihdettuja sillä hetkellä. Eihän vauva voi tehdä kellekään edes mitään jäynää.

• ylös 17
  • alas 43
Vierailija

Eikö pitäisi mielummin vihata niitä paskoja kasvattaja-aikuisia, kuin heidän uhrejaan, siis lapsia?

• ylös 40
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä-minä-ihminen on itsekäs ja ei tykkää kenestäkään muusta kuin itsestään.

Mutta tuskin KAIKKI vihaavat lapsia. Itse suhtaudun muiden lapsiin neutraalisti ja omia lapsiani rakastan.

Juuri näin. Kaiken pitää olla kaunista, sujuvaa ja tehokasta. Lapset, vanhukset ja sairaat ihmiset eivät sovi tähän muottiin, siksi heitä ei haluta kauppoihin, ravintoloihin tai minnekään julkisiin tiloihin.

• ylös 35
  • alas 19
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kasvatuksen taso on jotakin aivan järkkyttävää.

Tuttavani on viettänyt esikoisensa tiimoilta lapsivapaata 3 - 5 päivää viikossa ja on nyt pahalla päällä, kun tämä aloitti koulun ja täten pilaa hänen elämänsä, kun joutuu päivittäin katselemaan. Sama lapsivapaalaulu alkoi kuopuksen kanssa, kun tämä täytti puolitoista vuotta.

Kun se kiinnostuksen taso on tätä ja motto on "Kerranhan täällä eletään, että anna mennä vaan!", niin tuloshan on taattu...

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten huonosti käyttäytyviä aikuisia ymmärretään usein paremmin? "Sillä on vähän rankkaa, on masennusta ja alko-ongelmaa, mutta hyvä tyyppi se muuten on" tai jotain muuta paskaa.
Lapset vasta opettelevat.

Missä on tämä ihmemaa missä huonostikäyttäytyviä aikuisia siedetään paremmin kuin huhonostikäyttäytyviä lapsia? Ei ole nimittäin ikinä tullut se tilanne eteen. Aikuisen riehujan perään soitetaan poliisit siinä missä vastaavasti käyttäytyvää lasta vain mulkoillaan.

• ylös 32
  • alas 10
Vierailija

Aikaisemmin vanhemmatkin ymmärsivät että niitä lapsia ei tarvitse ottaa mukaan ihan joka paikkaan, vaan että jotkut aktiviteetit ovat vain aikuisille - nykyään ne omat p-rshedelmät pitää raahata kaikkialle kirkumaan ja sotkemaan vaikka paikka olisi lapsille täysin sopimaton ja on täysin luonnollista että muita ihmisiä ottaa tällainen toiminta päähän. Koska näkyvä osa vanhemmista ovat itsekkäitä k-sipäitä jotka pilaavat muiden ihmisten elämää omilla valinnoillaan, valitettavasti ihmisten käsitys lapsista yleisesti ottaen kärsii. Jos olisi esim. tavanmukaista että vanhemmat ottavat ainoastaan hyvinkäyttäytyvät ja tarpeeksi vanhat lapset mukaan hienoon ravintolaan, ei kenelläkään olisi asiassa mitään valittamista. Nykyään sinne raahataan kaikki vauvoista ja taaperoikäisistä alkaen riehumaan ja sottaamaan, joten lähtökohtaisesti kaikki lapset ravintolassa ovat potentiaalinen riesa muille ruokailijoille. Vanhempien arvostelukykyyn ei enää luoteta koska niin monella sitä ei ole.

• ylös 37
  • alas 5
Vierailija

No, nykyäänhän "kaikki" vihaavat lapsia, lapsettomia, koiria, kissoja, polkypyöriä, autoja, jalankulkijoita, ruohonleikkureita... Vain muutamia mainitakseni. Mille tahansa löytyy vihaajia, etenkin some-vihaajia, kun vain oikeasta paikasta etsii.

• ylös 27
  • alas 1

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.