Työkkäristä tarjosivat nuudelin pussittajan työtä
Urakkapalkalla. Minkälaista on liukuhihnatyö? Olen ollut aikaisemmin päiväkodissa ja toimistossa.
Kommentit (33)
Jännä juttu, työpaikkaa ei löydy TE-toimiston järjestelmästä.
"Nuudeleita pussiin"! Toiveammattini eläinystävänä!
ei se työkkärin"tarjous" meinaa vielä sitä että saisit sen työpaikan, ne tulostaa sulle netistä työpaikkailmoituksen ja tarjoaa sulle sitä, mikä tarkoittaa käytännössä sitä että joudut käymään vielä työhaastattelun (jos edes sinne pääset)
hämäävä sana tuo "työtarjous"
Kiva provo, työpaikkaa vain ei ole olemassakaan. Mutta saadaanhan näin työkkärin tädit näyttämään typeriltä, vaikka ainoa typerä on työtävieroksuva ap.
Mä ainakin nuoleskelisin ratakiskoja ja muita vastaavia paskaisia paikkoja saadakseni salmonellan. Sitten pussittelisin hymy naamassa ihan mitä vaan syötäväksi menevää.
Vierailija kirjoitti:
Kiva provo, työpaikkaa vain ei ole olemassakaan. Mutta saadaanhan näin työkkärin tädit näyttämään typeriltä, vaikka ainoa typerä on työtävieroksuva ap.
Löysää vähän pipoosi:)
On sekin työtä kuitenkin. Parempi kuin palkaton harjoitus kokeilu nakkikioskilla. Näissä pitäisi kyllä olla jonkinlainen harjoitusajan takuu palkka, kuten joillakin puhelinmyyjillä. Selviää pystyykö ihminen tienaamaan touhulla mitään vai ei.
Vierailija kirjoitti:
On sekin työtä kuitenkin. Parempi kuin palkaton harjoitus kokeilu nakkikioskilla. Näissä pitäisi kyllä olla jonkinlainen harjoitusajan takuu palkka, kuten joillakin puhelinmyyjillä. Selviää pystyykö ihminen tienaamaan touhulla mitään vai ei.
Nakkeja tuskin myydään urakkapalkalla.
Vierailija kirjoitti:
Palkkatukipaikat eivät näykään.
Kelpais mulle tuo työ. Ei varmaan loputtomiin jaksaisi tehdä, mutta voisi ainakin kokeilla.
Omassa nuoruudessani urakkatyö oli haluttua. Siinä voi tehdä omaan tahtiinsa ja ahkera saa hyvän palkan. En tiedä miten nykyään on. Tietysti ihan saman työvaiheen toistaminen alkaa ärsyttää. Usein noissa kuitenkin työ kiertää.
Mulle tarjottiin pulun kakittajan työtä.
Vähän niinku Aku Ankka margariinitehtaalla. 🐧
Vierailija kirjoitti:
Näitä töitä tarjotaankin ensin ns. tiskin alta muutamalle potentiaaliselle työttömälle ennenkun laotetaan yleisesti hakuun.
Hienoa, että on tarjottu töitä! Mikä tahansa työ on arvokasta, mene ihmeessä.
Rohkeasti vain koirienjalostuksen jaloon maailmaan rautaiseksi ammattilaiseksi.
Ootko tosissas? Pisti vähän naurattaan:)