Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan heittää pihalle nuo airbnb-vieraat. ASAP

Vierailija
14.08.2017 |

Menevät saunaan puolilta öin, viihtyvät siellä liki kaksi tuntia. Siellä reippaalla äänellä käyvät läpi filosofisia pohdintojaan, ja miespuolinen murjaisee tuon tuosta nokkeluuksia, joihin emäntä reagoi terävästi kikatellen. Kun huomautan, että on hiljaisuus, tulevat pois, mutta jatkavat kovaäänistä jutustelua ja kaakatusta huoneessaan. Hetken hiljaa oltuaan alkaa voihkinta ja läpsytys. Tätä kestää puoli neljään saakka aamulla.

Uloskirjautumisen tulisi tapahtua ennen klo 13, mutta eivät vielä ainakaan eväänsä liikauta lähtöä tehdäkseen. Olen yrittänyt kysyä, voisivatko lähteä aiemmin, mutta saanut epämääräisiä muminoita vastauksiksi.

Kyllä ottaa hiukan kupoliin, vaikka tästä rahaa saankin.

En majoita enää pariskuntia. Ainakaan, jos olen itse paikalla.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoitus helvetistä! Ap puutteessa katkerana korva ovessa....

Vierailija
22/25 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätön ajatuksenakin että joitain ventovieraita ottaisin kämppääni varsinkin kun olen itse paikalla. Kestämättömän kiusallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin jos on ulkomaalaisia muualta kuin saksankielisistä maista, joku HILJAISUUS voi olla heille ihan vieras ja outo käsite. Muualla kun saa kerrostaloissakin mölytä mihin aikaan vaan käytännössä. Samoin suomalaisten nukkumaanmenoajat yleensä on ainakin etelämpää tuleville ihan omituisia. He söisivät päivällistä siihen aikaan kun suomalaiset menee nukkumaan.

No mihin aikaan ne sitten menee aamulla töihin, jos valvovat kaikki yöt? 7-8h yöunet kun eivät ole mitään suomalainen juttu, vaan ihmiskehon tarve.

Vierailija
24/25 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah ei helvetti. Turistit tulee viettämään kivaa lomaa ja yks kuuntelee ja tuhisee oven takana kiukkuisena, kehtaavatkin nauttia lomastaan mokomat! Tee kaikille palvelus ja lopeta koko airbnb toimita.

Vierailija
25/25 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämätön ajatuksenakin että joitain ventovieraita ottaisin kämppääni varsinkin kun olen itse paikalla. Kestämättömän kiusallista.

Ajattelin itsekin epäsosiaalisena ihmisenä noin, mutta huono taloudellinen tilanne houkutteli kokeilemaan ja pakko sanoa että yllätyin! Sosiaalinen ahdistukseni on jopa helpottanut kun olen astunut epämukavuusalueelleni ja nykyään jopa nautin erilaisten ihmisten tapaamisesta ja pikku jutustelusta.

Minulla on kiva asunto hyvällä paikalla ja ylimääräinen huone käyttämättömänä. Vuokraamalla sitä airbnb:n kautta tänä kesänä olen saanut kuukausittain pienen kuukausipalkan verran ylimääräistä. Useimmat vieraat käyvät täällä vain suihkussa ja nukkumassa.

Sanoisin että kannattaa tehdä talon säännöt yksinkertaisiksi ja heti selväksi, niin rellestämiseltä välttyy.