voidaanko laoset ottaa suvulta

Espoossa on ollut kovasti 8-18v pikkupoikien ilkivaltaa. On tiputettu sillalta tavaraa tuulilasiin. Heitetty munia ihmisten ja autojen päälle. Heitetty kivillä. Pudotettu tornitalosda Leppävaarassa tavaraa kävelijöiden päälle. Ajettu mopoilla väärissä paikoissa. Varastettu.

Mitä te näiden lasten huoltajat meinaatte. Laittakaa lapset kuriin ja hyviä harrastuksia. Olette itse rahalla vastuussa js poika palkan saadessaan.

• ylös 4
  • alas 0

Kommentit (5)

Vierailija

Alle 15-vuotiaat eivät ole rikosoikeudellisessa vsatuussa, mutta kylläkin korvausvelvollisia. Ei siis pidä kuvitella, että "alle 15 v voi tehdä mitä vaan". Tai siis tietysti voi, mutta ei ilman seurauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jeps. Kuulun itse Espoon puskaradioryhmään facebookissa ja siellä on lähes päivittäin näitä, kun joku on saanut poikia kiinni itse teossa. Ulkokuntosalilaitteita rikottu toistuvasti, poltettu päiväkoteja, ruuvattu päiväkodin kiipeilytelineen köydet irti... tosi typeriä juttuja. Onko Espoolaiset vanhemmat niin uraohjautuneita, että lasten pitää hakea huomiota näin, vai mikä mättää?

Ja ennen kuin joku älähtää, niin ihan arjalaisia pellavapäitä on aina niissä "kenen lapset?" -valokuvissa ja teksteissä.

Vierailija

Kannattaisi pitää ne kotona, jos eivät osaa olla ihmisiksi. En kehtaisi päästää mihinkään, jos omani tekisivät jotain kerrankin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.