Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on tilillä loppukuuksi 75 euroa - mitähän sitä söisi?

Vierailija
09.07.2008 |

Lapsia ei ole, joten ihan saan yksin "tuhlata" ton. ;) Ehdottakaa halpoja ruokia, joita opiskelijakin osaa tehdä. KIITOS!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 150 loppukuuks ja viisi henkinen perhe ollaan. Ihan peruskotiruokaa itse tehtynä niin hyvin riittää. Leivät leipomolta tai itse leipoen.

Vierailija
2/6 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt opiskelijatkin osaa tehdä mitä muutkin.

Hernesoppaa kuivatuista herneistä.

Tomaattipapusoppaa paseeratusta tomaatista/tomaattipyreestä ja kuivatuista pavuista.

Peruna on kohtuullisen halpa lisuke. Uunikalaa pakastekalasta.

Jauhelihakastiketta voi tehdä tummasta soijarouheesta.

Kesäkeittoa.

Leivät jätät kauppaan. Jos viitseliäisyyttä riittää, niin leivo itse sämpylöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaatit ovat edullisia, voit tehdä täytettyjä tomaatteja. Täytteeksi jauhelihaa ja juustoraastetta päälle. Yhdestä jauhelihapaketista saat pari hyvää ruokaa ja juuston raastat tietysti isommasta palasta.

Vierailija
4/6 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullisista eväistä tulee mieleen vaikkapa keitot; kuten pinaatti,- kala,-jauheliha ja kasvissose.

Makaronilaatikko, makkara/nakkikastike, kinkkukiusaus, uunipuurot tai ihan tavalliset veteen keitettyt puurot jen. ovat helppoja ja edullisia.

Ja ei kun kokkaamaan! Jos epäilet kokkaustaitojasi, kirjastosta löytyy kattava valikoima erilaisia keittokirjoja.

Vierailija
5/6 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihannekset herne-maissi-paprikaa, kala seitä ja tonnikalaa purkeissa, lihaa harvemmin, siis jauhelihaa tietty, kauppa lidl, ei viinaksia eikä tupakkia, herkutteluhetkiin marie-keksipaketti, yksi. Liota teepussit useampaan kertaan, älä juo kahvia, älä ainakaan ulkona, varasta vessapaperi...

Vierailija
6/6 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihannekset herne-maissi-paprikaa, kala seitä ja tonnikalaa purkeissa, lihaa harvemmin, siis jauhelihaa tietty, kauppa lidl, ei viinaksia eikä tupakkia, herkutteluhetkiin marie-keksipaketti, yksi. Liota teepussit useampaan kertaan, älä juo kahvia, älä ainakaan ulkona, varasta vessapaperi...