Mies änkeää vessaan mukaan!
Ei ole kyse siis mistään mustasukkaisuudesta tai kontrolloimisesta, ei nimittäin harrasta tämmöistä missään muualla eikä kyttää esim. puhelimen käyttöä.
Kun menen vessaan, mies seuraa perässä. Saattaa kesken suosikkitelkkariohjelmansakin nousta sohvalta ja seurata minua vessaan. Tulee ovesta hymyileväisenä sisään ja kyselee kamalasti kysymyksiä - "mitä teet?", "kumpaa hätää teet?", "mikä täällä haisee?", "mitä oot syöny?", "monetta kertaa oot täällä tänään?" yms. Kun saa vastaukset kysymyksiinsä, istahtaa lattialle pesukoneeseen nojaten ja juttelee niitä näitä.
En oikein ymmärrä miksi mies tekee noin :D Ovea ei saa lukkoon joten pääsee ovesta sisään vaivatta. Olen joskus pyytänyt vessarauhaa, niin luulee sen tarkoittavan vain juttelua - sitten istuu vain lattialla hiljaa :D
Muilla vastaavia miehiä? :)
Kommentit (16)
Mitä hemmettiä :D no ei ole tollasta miestä! Sano sille ennen vessaan menoa, että menen nyt vessaan ja haluan mennä/olla rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Tämän on pakko olla provo.
Pakkoko tätä mantraa on hokea joka topassa?
Rasittava. Mun entiselle oli järkytys, kun vessassa haisi ja kysyi olenko käynyt kakalla. Hänen entiset naisensa eivät kuulemma kakanneet, koska "prinsessat ei kakkaa". Mistä näitä miehiä oikein sikiää vai onko kasvatuksessa vikaa? Naiset hoi, miten kasvatatte poikanne?!
Pahoittelen, että sinulla on psyykkisesti sairas mies.
kuten tuossa jo tuli: joko pelkää sun runkkaavan tai tekevän jotain muuta mistä ei tykkää,
tai, sitten hän innostuu pissa- ja kakkajutuista
kumpikaan ei kuulosta hyvältä vaihtoehdolta mun korvaan?? hankkikaa lukko!
No mitäpä jos asentaisit lukon siihen vessaan. Tai sitten vaan vaihdat miestä.
Haisteleeko miehesi myös takapuoltasi ja juo vessanpytystä?
Ootko varma, ettet vaan olisi hankkinut puhuvaa koiraa?
Onko teillä miten pitkä suhde? Olin tuollaisen miehen kanssa, sanoi exänsä kanssa olleen aina vessassa mukana. Ei tykännyt, kun laitoin oven lukkoon käydessäni vessassa ja suihkussa. Lukitsin joka kerta.
Tutki myös tietokonettani ja olisi halunnut tutkia kännykän. En antanut koskea kännykkään.
Oli myös muuta rajoitusta, kuten somen käyttö ja asoilla käynti ilman häntä. Mies paljastui niin sairaaksi, että lemppasin hänet.
Laita salpa siihen oveen, että saat olla rauhassa. Ällöttävä ukko.
Ei ole normaalia. Oikeasti! Joko psyykkisesti sairas tai seks.pervo. Tai molempia. Hyvä nainen, oveen lukko, jos ei muuten pysy poissa kielloista huolimatta. Tai ero.
Ymmärrän. Mun koira teki samaa. Tosin se ei kysellyt. Ärsytti välillä, välillä ei. Osta sille se kirja, Elämäni koirana. On siitä elokuvakin tehty.
Ei minusta lukko ole mikään ratkaisu tuohon epäterveeseen tilanteeseen. Ratkaisu on ukon häätäminen pois elämästäsi. Terveitäkin on.
Enemmänhän tuo kuulostaa siltä, että joko fetissi/on muodostunut tavaksi ed suhteissa. Mutta, jos et tykkää niin sano sille. Tuskin se asia siitä muuten muuttuu.
Hyi. Tämän on pakko olla provo.