Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia, jonka tajusit vuosia myöhemmin?

Vierailija
13.08.2017 |

Itse olen kuunnellut Popedan 20 senttiä biisiä useita vuosia, mutta vasta vajaa viikko sitten tajusin mihin tuolla kahdellakymmenellä sentillä viitataan. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin sen että Juice Leskisen Anne ja Jacques -biisissä ei vittuillakaan Anne Pohtamolle ja hänen silloiselle miehelleen vaan kaikille katkerille peräkammarinpojille joita heidän suhteensa ilmeisesti ärsytti.

Vierailija
2/4 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kuunnellut Popedan 20 senttiä biisiä useita vuosia, mutta vasta vajaa viikko sitten tajusin mihin tuolla kahdellakymmenellä sentillä viitataan. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Mistä se biisi sitten kertoo? Gigolosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valion EILA = ei laktoosia

Nogasin = no gas in

*nolo

Vierailija
4/4 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua potkaistiin haaroväliin.

Vuosia myöhemmin tajusin, että tarkoitus oli tarkistaa olenko oikeasti mies. Tai ainakin tämä on todennäköisestä, koska en näe muutakaan syytä miksi muuten väkivallaton, ja ei mikään jekkuilija, henkilö huijasi mut siihen kohtaan, oli vieläpä hänen viimeinen tilaisuutensa saada "totuus" selville, voin vain kuvitella miten oli monta päivää miettinyt että onkohan tuolla oikeasti pippeli ja sitten vikana mahdollisena päivänä päätti viimein ottaa selvää.

Ja olen siis ihan nainen (en edes transnainen vaan naisen ruumiiseen syntynyt nainen), mutta nähtävästi en vain muiden silmissä sitten ole, tai ainakaan aina ollut, vaikka en ole millään tietoisella tavalla itse yrittänyt näyttää mitenkään miehiseltä, vaan kuvittelin olevani muidenkin silmissä nainen, koska olen vain ollut oma itseni eli nainen! Kaikille ulkonäön puolille ei vain voi itse mitään ja vaikka niistä ei itse välittäisi, niin muille niillä on nähtävästi iso merkitys... ja yllättää joskus miten väärä käsitys muille voi pelkän ulkonäön takia ihmisestä tulla. Siis vaikka kuvittelisit heidän nähneen sinut omana itsenäsi, niin ei... he näkivät vain ulkonäkösi (kasvonpiirteet, kehon muoto ym.), joka on sellainen jota et itse valitsisi, jos valita saisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän