Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Top-5 ärsyttävimmät asiat työssäsi!

Vierailija
13.08.2017 |

Eli, mikä työssänne on ärsyttävintä? Voi myös vastapainoksi kertoa hyviäkin puolia!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Asiakkaat

2. Pomo

3. Työajat

4. Työtoverit

5. Työmatkat

Vierailija
2/17 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Fyysisen työn takia paikat kipeenä enemmän tai vähemmän

2. Ulkotyö, eli kelit vaikuttaa - jos on paska keli niin vituttaa

3. Pitkät työmatkat

4. Työt alkavat aikaisin

5. Ötökät ja muut inhottavuudet

Onneksi kuitenkin työporukka on mukavata niin päivät menee nopsaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Asiakkaat

2. Pomo

3. Palkka

4. Työajat (joustamattomat)

5. Työmatka

Vierailija
4/17 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous:

Se ettei muut tilan käyttäjät tajua mitä työnkuvaani kuuluu. Siivoan tietyt tilat 2 kertaa viikossa, näin on sovittu. Jos välipäivinä on likaista niin minä en sille mitään voi.

Se ettei jotkut tervehdi vaikka itse sanoisin ensin huomenta, olen ilmeisesti niin halpa-arvoinen.

Palkka vois olla parempi.

Se ettei kaikki työvälineeni ole parhaassa mahdollisessa kunnossa ja uusia ei saa.

Pomoa ei meinaa saada puhelimella kiinni, unohtelee myös jatkuvasti asioita. 

Vierailija
5/17 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Asiakkaat

2. Pomo

3. Työajat

4. Palkka

5. Fyysinen rankka työ ja aina liian kylmä (talvella +9 astetta sisällä)

Vierailija
6/17 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Huonot säät

2. Huono palkka

3. Kiire

4. Asiakkaat

5. Painavat kantamukset, joita pitää viedä ties minne

Vierailija
7/17 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sulla taitaa olla liikaa aikaa kun väsäät noita automaatiojuttujas" Joo, jokainen juttu jonka rakennan tietoon, jota tarvitsen päivittäin ja jonka hakeminen manuaalisesti kestää 5 min per kerta itse asiassa säästää minulle aikaa jo viikossa, vuodesta puhumattakaan. Mutta nörttiys ei ole muodissa meillä  :)

Kokouksia joka asiasta ja kaikki mukaan... minusta olisi järkevämpää että kokoukset olisivat päätöksentekoa, ei mielipiteiden vaihtoa varten. Nyt kokoukset ovat lähinnä ajanviettotapa, kukaan ei tule valmistautuneena joten ensimmäinen puoli tuntia selitetään, mistä asiassa on kyse. Kaikkien ei myöskään aina tarvitse olla paikalla, avainihmiset riittävät. 

Nuo olivat ne jatkuvan ärsytyksen kohteet, muuten meillä on kiva duuni ja kiva porukka :)

Vierailija
8/17 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Työkaverit jotka haluaa päteä

2) Työkaverit jotka valittaa kaikesta

3) Työkaverit jotka ei työasioita voi hoitaa asiallisesti

4) Työkaverit jotka kuvittelee olevansa muita parempia

5) Työkaverit jotka puhuu jatkuvasti kuinka kaikkien kanssa on töissä tultava juttuun, ollen kuitenkin itse se ikävä tyyppi joka tiuskii, vähättelee ja käyttäytyy inhottavasti.

Vierailija
9/17 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Huutavat lapset

2. Mahdottomia vaativat vanhemmat

3. Pitkät työpäivät

4. Huono palkka

5. Kodin kuluminen

Parasta on se, ettei ole työmatkoja, pomo ei ole hengittämässä niskaan, ei ole työkavereita, parhaimmillaan lapset ja vanhemmat tosi ihania ja saan itse suunnitella työpäivän.

Vierailija
10/17 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Työajat

2. Työmatka

3. Jatkuva suoja-asujen vaihto

4. Työhön liittyvät riskit

5. Pakolliset päivystykset pari kertaa kuukaudessa

Hyvää palkka, työkaverit ja pomo, sekä mielenkiintoinen työ.

Vierailija
11/17 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sulla taitaa olla liikaa aikaa kun väsäät noita automaatiojuttujas" Joo, jokainen juttu jonka rakennan tietoon, jota tarvitsen päivittäin ja jonka hakeminen manuaalisesti kestää 5 min per kerta itse asiassa säästää minulle aikaa jo viikossa, vuodesta puhumattakaan. Mutta nörttiys ei ole muodissa meillä  :)

Kokouksia joka asiasta ja kaikki mukaan... minusta olisi järkevämpää että kokoukset olisivat päätöksentekoa, ei mielipiteiden vaihtoa varten. Nyt kokoukset ovat lähinnä ajanviettotapa, kukaan ei tule valmistautuneena joten ensimmäinen puoli tuntia selitetään, mistä asiassa on kyse. Kaikkien ei myöskään aina tarvitse olla paikalla, avainihmiset riittävät. 

Nuo olivat ne jatkuvan ärsytyksen kohteet, muuten meillä on kiva duuni ja kiva porukka :)

Tuo mitä ensiksi kerroit, on ärsyttävää. Joku tulee arvostelemaan miten tekee työnsä, yleensä tämä arvostelija ei ole mikään ruudinkeksijä tai ei tajua, että työn voi tehdä toisinkin, tai että kun nyt käyttää hetken ylimääräistä aikaa, se helpottaa huomattavasti myöhemmin. Mut ei, aina ne on kyttäämässä ja arvostelemassa.

Vierailija
12/17 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän on hyviä puolia kuin huonoja. Huonoja on jokunen ymmärtämätön asiakas ja yksi patalaiska työkaveri jonka vuoksi me joudutaan painamaan kahta kovemmin.

Hyviä puolia on itsenäinen työ, hyvä työyhteisö ja firma (hyvät edut), joustavat työajat ja etätyö, mielenkiintoinen työ joka on yhteiskunnallisesti merkittävä.

Vierailija
13/17 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi tuollaista määrää huonoja puolia.

Eniten ärsyttävä on huono palkka. Mutta työyhteisö ja työ onniin mielekästä että se kompensoi hyvin. Työmatkakin on juuri sopivan mittainen. Ja työajat pienellä liukumalla niin löytyy joustoa :) 

Joskus ärsyttää kova kiire kun menee useempana päivänä ylitöiksi välillä. Mutta se on onneksi ajoittaista.

Vierailija
14/17 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkän työstäni, mutta ainoa ärsytyksen aihe on työkaverit, jotka panttaa tietoa, siis esim tietää että johonkin asiaan on tullut muutos. Näkee, että mä teen kyseistä juttua, mutta vasta kun saan työn tehtyä, kertoo että asiaan on tullut muutos. Ja tekee tämän ihan tahallaan. Tai jättää kertomatta jotain oleellisia asioita, joka olisi muille kerrottava. Kysyessäsi jotain asiaa et saa kunnon vastausta, ympäripyöreää mutinaa tai ei vastausta ollenkaan, myöhemmin väittävät kyllä kertoneensa asian. Syyllistävät vielä, että montako kertaa asia on kerrottava, että sen ymmärtää, vai rautalangastako se on vännettävä.

Tai haluavat keksiä aina jotain huomauttamista, vaikka lopputuloksen kannalta on sama tekeekö työn niin vai näin.

Johtuuko tuo epävarmuudesta, halusta "loistaa" pomon silmissä vai haluavatko vaan kiusata tai purkaa omaa pahaa muihin?

Vierailija
15/17 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Työnjohtaja

2. Työkaverit

3. Työajat

4. Työtehtävät

5. Kaikki

Vierailija
16/17 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivisia asioita on huonot työvälineet, pieni palkka, työkavereiden jatkuva marmatus kun kaikki on nyt ja aina ja ikuisesti peestä, pomojen jatkuva haukkumine, epäsiisteys.

Positiivisia asioita taas ovat liukuva työaika, pitkät lomat, ne mukavat työkaverit, siivooja(t) jotka tänäpäivänä on lähestulkoon kaikki ulkomaalaisia mutta jotka auttavasti vastaavat suomeksi huomenta ja hei ja jotain pientä mitä osaavat, lyhyt työmatka.

Vierailija
17/17 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Asiakkaat

2. Pomo

3. Työajat

4. Palkka

5. Fyysinen rankka työ ja aina liian kylmä (talvella +9 astetta sisällä)

Lohdutuksen sana. Meilläkin fyysisesti rankka työ, lämpötila ympäri vuoden juuri ja juuri plussan puolella. Yleensä n. +2 astetta.

Kesällä kun ulkona +25, niin naapurit ihmettelee, kun mulla pyykkinarulla roikkuu tyyliin villahousut, muita lämpimiä talvivaatteita, paksuja pitkähihaisia paitoja ja paksuja villasukkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan