En ollut nuorena kesätöissä, en opiskeluaikana - olen hyvinmenestyvä
Asuin kotona, miksi olisin pilannut kesän tai opiskelut työnteolla?
Tänään olen hyvinpalkattu ja -koulutettu mies mukavalla, rennolla alalla.
Kommentit (8)
Hienoa sinun kannaltasi. Minulla hieman samankaltainen kokemus. En minäkään ollut kesätöissä. Asuin kotona lukion loppuun saakka. Yliopistoajan asustelin halvassa solussa ja elin ympäri vuoden opintotuella. Valmistuin keskimääräistä aikaisemmin ja sain heti valmistuttuani vakituisen työn. Nyt olen hyväpalkkainen ja hyvin koulutettu nainen itselleni mieluisalla alalla.
Tähän vaikuttaa myös ne valinnat, mitä on tehnyt opintojen suhteen. Ei vain alan osalta vaan erityisesti muun liikkumavaran suhteen. Tosin tuurillakin on vaikutusta.
Hyvinmenestyvä ja hyvinpalkattu. Kirjottaa et ainakaan osaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Tähän vaikuttaa myös ne valinnat, mitä on tehnyt opintojen suhteen. Ei vain alan osalta vaan erityisesti muun liikkumavaran suhteen. Tosin tuurillakin on vaikutusta.
Myös persoona.
En ollut minäkään kesätöissä, olin kotona, päivät rannalla ja illat kavereiden kanssa ja diskossa. Sain ensimmäisen työpaikkani kaupunginvirastosta, toimistotyöntekijänä. Nyt on takana montakymmentä vuotta julkisella. välillä opintoja, eli merkonomina pärjäsin, eikä ollut työpaikoista pulaa.
Hienoa, ennätin jo vähän huolestua omasta lapsestani, kun vain opiskelee eikä tänä kesänä saanut töitä. Kiva kuulla, ettei työelämä opiskelujen jälkeen ole välttämättä kiinni kesä yms töistä.
Mikä koulutus, palkka ja ala? Kyselen kermapersepoikaani varten ;)