Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on tulevina vuosina varmasti edessä monen sukulaisen hautajaiset.

Luuseri paska läski idiootti runkku pelle.
13.08.2017 |

Vuonna 2015, 2016 ja nyt vuonna 2017 on kuollut 77-81 vuotias sukulainen ja muutama sukulainen lähestyy 80 vuoden ikää. Jos elän itse tarpeeksi pitkään, niin varmasti reilun 10 vuoden päästä on kuolleet ja haudattu minun molemmat vanhemmat, sedät, tädit, enot ja näiden puolisot. Myös pari serkkua ja minun veli on siinä kunnossa, minusta että on ihme, että jos he elävät 10 vuoden päästä. Yksi heistä on sairas, 2 on rappioalkoholisteja. Serkkuni ja sisarukseni ovat 1-2 vaille kaikki jo yli 50v ja minä olen vasta 36v niin että jos huonosti käy, niin joudun saattamaan kaikki sisarukseni ja serkkuni hautaan ennen kuin kuolen itse. Sitten on vain kaukaisempia sukulaisia elossa, kuten sisarusten ja serkkujen lapsia perheineen ja heitä ei taatusti minä ja minun asiani kiinnosta. Kun kuolen, niin kukaan ei heistä ei varmasti välitä ottaa osaa hautajaisiini, järjestää niitä, maksaa niistä tms. Kai minut vain kunnan toimesta kipataan johonkin katuojaan tai kaatopaikan ongelmajätteiden joukkoon, vaikka minulle olisi tiedossa paikka sukuhaudassa, johon minun uurna voitaisiin laskea mutta tuskin sinne tällaista paskaa hyväksytään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitäkää tunkkinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan