Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkusen erinäköisä nuo tubettajat subilla kun eivät kuvaa itse edustavista kuvakulmista :D

Vierailija
13.08.2017 |

:D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnit paistaa kaikilla läpi vaikka videoiden perusteella täydelliset ihot Henryllä, Uinollaka tuulilla..

Vierailija
2/4 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai omissa videoissa näyttää eriltä. Sinäkin näyttäisit. Se on ihan normaalia. On ihan tavallista, että sama ihminen näyttää todella hyvältä yhdestä kuvakulmasta, ja ihan peikolta toisesta kulmasta kuvattuna. Ja jos finnit paistaa läpi tv-kameroiden ja studiovalaistuksen takia, siihenkin on syy: he ovat itse meikanneet itsensä ja ovat tottuneet, että tietyssä valaistuksesss tietynlainen meikki näyttää täydelliseltä. Erilaisten kameroiden ja valaistuksen kanssa tilanne onkin ihan eri. Tämä ei oikeasti ole mikään uusi juttu, nytkö vasta tajusit että näytät itse ihan eriltä ottamassasi selfiessä ja koulukuvaajan ottamassa potretissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tubettajilla on niin voimakkaat kuvausvalot ja -meikit, että ne muokkaavat paljo lopputulosta. Ja snapissa pidetään tietenkin filttereitä.

Vierailija
4/4 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee.

Sääli että nuoret sitten kuvittelevat näiden oikeasti näyttävän siltä kuin omilla videoillaan ja kuvissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi