tyttö tilauksessa
heip!
Kysyn teiltä viisaammilta, mitä 'poppakonsteja' tiedätte jos perheeseen haluttais tyttöä ? Olen joskus kuullut jotain juttuja/konsteja vanhalla kansalla olevan ,mutta en tiedä niistä enempää... nyt olis konstit tarpeen (voishan niitä ainakin kokeilla!)
:x
Kommentit (5)
Siitäkö se sitten johtuu että meillä on kaks tyttöä, kun mä en syö aamupalaa ikinä ollenkaan ;o)
...vähän hullulle kuulostaa miten naisen syöminen voi vaikuttaa sukupuoleen, kun miehen siittiö on se joka sukupuolen määrää.
Yksi keino on pupuilujen ajoitus jos osaa arvioida ovulointipäivän: Tyttö-siittiöt ovat pitkäikäisempiä kun taas pojat nopeampia liikkeissään; seksiä pitää harrastaa päivää/paria ennen ovulaatiota, ei ovulaation aikana, näin on todennäköisempää että ovuloidessa munasolua odottaa pitkäikäisiä "tyttöjä" eikä vilkkaita "poikia".
Sitten on vielä sellainen urbaanilegenda että hyvät rakastajat saavat tyttöjä: tyttölapsi saa helpommin alkunsa orgasmin jälkeen;) Tämän väitteen tieteellisistä perusteista mulla ei ole hajuakaan....
;) Helmi
Siitä meilläkin aina vitsaillaan että suuret rakastajat saa tyttöjä :D Kaksi tyttöä ja kuopuksen kohdalla on kyllä sanottava että aika lailla ovulaation aikaan kyllä harrasteltiin, eli en tiedä siitä että ajoituksella olis joku merkitys. Sen kyllä tiedän että orgasmin olen saanut lähes jokaisen rakastelun päätteeksi ;o)
nainen voisi vaikuttaa sukupuoleen siten, että munasolu päästää herkemmin läpi joko tyttö- tai poikasiittiöitä. En muista missä tähän törmäsin, joten voi olla ihan humpuukkia :)
Satuin lukemaan jostain tiede-lehdestä vuosi takaperin juuri tästä. Hiirikokeissa on huomattu, jos ruokaa on niukasti tarjolla syntyy tyttöhiiriä ja taas kun ruokaa on yllin kyllin, niin syntyy poikahiiriä.
Kuulemma luonto hoitaa asian niin, että kun elinolot huononevat, niin syntyy synnyttäjiä enemmän? Tutkimuksessa oli myös tarkkailtu naisen syömisiä hedelmöityshetkellä ja ensimmäisten raskausviikkojen aikana. Ja päädytty seuraavaan yhtälöön: Tukevalla aamiaisella syntyy todennäköisemmin poikia.
En tiedä? Tutkimuksen todenperäisyyttä olemme kaveriporukassa pohtineet paljon? Enemmänkin huvittuneina...
Jos joku kokeilee, niin informoikaa toimiko kohdallanne!!!