Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero - tunteet ei ota helpottaakseen, apuanne kaipaan

Vierailija
13.08.2017 |

Mies pyörii liian usein. Ero tuli yllätyksenä minulle. Miehen puolelta oli sellaista kohtelua, että mietin aiemmin laittaa itse poikki, mutta kun rakastin, halusin yrittää. Ymmärrän, että suhde ei varmaan oli kantanut yksin minun yrityksen varassa, joten miehen päätös ok.

Mutta miten nämä ajatukset saa toisaalle? Mies pyörii mielessä liian usein, vaikka olen jo ehtinyt hyväksyä tilanteen ja todeta hänen "huonot" puolet. (Ja myös omani). Miksi hyvät asiat tulevat mieleen useammin? En saa oikein aikaiseksi mitään vapaa-ajalla. Onneksi on työtä arkisin, on muita ihmisiä ympärillä. Ystäviä on mutta perhetilanteen takia, en pääse esim. harrastamaan jolloin ei miettisi tätä tilannetta. Jos lähden kävelylle, ajatukset siirtyvät aina jotenkin häneen. En ole vuosikausiin ollut rakastunut näin enkä tiedä miten käsitellä tämä. Tuntuu niin pahalta, kun mies vaan jatkaa tyytyväisenä elämäänsä edes yhtä anteeksipyyntöä sanomatta. (Itse tein senkin). Eroilmoitus tuli wasupviestillä.

Tunnen ette nole kenenkään arvoinen enkä kelpaa kenellekään. Ikää on, ja pelkään, että jään yksin. Osaan olla yksin, kun jo pitkään olin yksin ennen tätä suhdetta, mutta kaipaan toista viereen, jonka kamnssa jakaa arki.
Auttakaa. Kiitos.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään kannustava sanoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän