Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi, ettei tunnu kun olen niin löysä

Vierailija
13.08.2017 |

Paikkaili sitten sanojaan, että menkat alkamassa ja kiima tekee sen että väljentyy.
Niin pahamieli, onkonjorain toimenpiteitä miten saisin tiukemmaksi. Teen jumppaliikkeitä päivittäin ja tiedän että kolmen synnyttyksen jälkeen en ole ennallaan

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukin pillu ollut 28 v. 3 lapsen yh.:lla.

Väljä nuori pillu on tullut vastaan jota sai panna miten vain niin ei tuntunut miltään eikä pyllyyn antanut. Nyt 42 yh jolla todella väljä, mut osaa ja uskaalta antaa sitä, dildoa ja munaa yhtäaikaa nyrkkinaimista ym. 1/2 litran limupullo menee ilman venyttelyä sisään samalla kun panee pyllyä niin on todella tiukat oltavat.

Vierailija
22/33 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas!! Sama vanha valittajien valittaja ap provoilemassa tai hankkimassa muuten vaan huomiota uudella aiheella. Pelkästään otsikosta huokuu sellainen " oi säälikää minua ja haukkukaa miestä ja kehukaa minua " .. Kantsis lopettaa sen valittaminen joskus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukka kirjoitti:

M.42 kirjoitti:

Hei

Oletteko kokeillut naali seksiä? Monelle miehell tuo helpotusta kun saa välillä tiukat analiaa voi sitten hyvällä mielellä harrastaa ihan perinteistäkin kun tietää että myös tiukkaa tavaraa on tarjolla.

Anaaliseksi on vaarallista juuri synnyttäneenä. Ompeleet voivat aueta..... kun mikään ei nykyään riitä.

Jos on pitänyt paikkoja ommella niin tuskin paljon seksi tai ainakaan minkään työntäminen alapään aukkoihin kiinnostaa. Ei meillä pantu pimpsaan eikä pyllyyn toisenkaan jälkeen pariin kuukauteen, vaikka ei tarvinnukaan tikkejä kuten esikoisen kohdalla.

M40

Vierailija
24/33 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pienellä munalla väljästäkin pillusta saa spermat irti.tekniikka laji.

Vierailija
25/33 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä näköjään kirjoitellaan aika-ajoittain. Myönnän että minulla ei ole se maailmankaikkeuden tiukin vagina. Meillä se ei kyllä haittaa, ollaan viidenkympin molemminpuolin ja nautitaan kyllä toisistamme täysin rinnoin.  Miten minä saan, käytetään sopivia tekopeniksiä ja fisting kuuluu usein meidän rakastelun "arkeen" , molemminpuolista suuseksiä ja mies nauttii siitä tunteesta kun "jyystää" minua takaapäin  ison dildon jäljiltä, pillussa on kuulemma silloin se erityisyys, josta on ihana nauttia.

Ehkä tässä kohtaa elämä on myös asenne.

Vierailija
26/33 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen kirjoittajan mielipiteistä huokuu kokemus. Mielestäni samakin tavara eri aikoina kiihottumisestakin riippuen voi tuntua tiukalta tai väljältä (hölmö ilmaus). Ihana asia , että meillä on nämä elämän sulostuttajat, naiset keskuudessamme. Pillu rulaa, jee.

Vierailija
27/33 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienmunasten puhetta..mul ei ainakaan oo väljää tullu vastaan.kulli 20/5

Vierailija
28/33 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttämätön on yleensä tarpeeksi tiukka mutta poikkeuksiakin on.

Joskus yhden tehnyt voi olla ihan suhteellisen alkuperäisessä kunnossa.

Kahden lapsen vehkeistä ei voi enää puhua valitettavasti kauniisti.

Kolmen tehnyt on minun "enkka" ja valitettavasti sen myös huomasi.

Ikä myös löysentää.

Ei millään pahalla, tämä oli vain minun kokemukseni aiheesta joka perustuu arviolta noin 50 naiseen ja varmasti sillä miehen koolla on merkitystä. Minulla ihan keskikokoinen vain.

Vierailija
29/33 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnyttämätön on yleensä tarpeeksi tiukka mutta poikkeuksiakin on.

Joskus yhden tehnyt voi olla ihan suhteellisen alkuperäisessä kunnossa.

Kahden lapsen vehkeistä ei voi enää puhua valitettavasti kauniisti.

Kolmen tehnyt on minun "enkka" ja valitettavasti sen myös huomasi.

Ikä myös löysentää.

Ei millään pahalla, tämä oli vain minun kokemukseni aiheesta joka perustuu arviolta noin 50 naiseen ja varmasti sillä miehen koolla on merkitystä. Minulla ihan keskikokoinen vain.

Puhut ihan potaskaa, joten tokkapa on 50 naista haarukassa tai sitten et ole saanut yhtään kiimaan.  Vaimolla 7 synnytystä takana, 7 kertaa väliliha leikattu ja pillu siinä kunnossa kuin aloitettiin, eli kahta sormea enempää ei mahdu sisään. Se toinenkin vasta kiihoittuessa.  Aina ollut hyvä puristus ja on vieläkin vaikka on kohta kuusikymmentä.

Vierailija
30/33 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isohkollakin kalulla useamman alakautta työntäneen pesä tuntuu löysältä niin miltä se tuntuukaan pienemmällä kalulla. Se on pelin henki kehua sitä löysääkin jotta saa edes sitä. Itsekin olen siihen usein syyllistynyt.

Ikä toisaalta tuo illuusion tiukemmasta koska luonnollinen kosteus pienenee alkaen noin 45-50 vuotiaana.

Vierailija
31/33 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen paranee iän myötä koska se löystyy myös mutta pysyy varmasti tarpeeksi tiukkana.

Vierailija
32/33 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkonen paranee iän myötä koska se löystyy myös mutta pysyy varmasti tarpeeksi tiukkana.

Parasta pyllyseksiä olen saanut nimenomaan plus 40v naisilta.

Tiukat tuherot on löydetty alta 30v lapsettomilta ja löysimmät plus 50v monisynnyttäjiltä

Vierailija
33/33 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kuitenkin suhteellista. Löysäänkin tottuu ajan myötä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän